Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-12-2015, 15:49   #1
Riiser
Newcomer
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 30
Default Erfaringer med Thomas Cook?

Hei. Sitter og planlegger neste vinters tur til Thailand, og har funnet et bra hotell på ving. Det eneste som gjør meg skeptisk, er at jeg har hørt en del negativt om Thomas Cook long haul. Skal fly med 2 barn på 2 og 4 år, så ting bør være så problemfritt som mulig. Har tidligere brukt både Finnair og Thai, og vært strålende fornøyd. Noen som har noen erfaringer å komme med?
Riiser is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2015, 16:16   #2
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: Thomas Cook til Thailand

Quote:
Originally Posted by Riiser View Post
Hei. Sitter og planlegger neste vinters tur til Thailand, og har funnet et bra hotell på ving. Det eneste som gjør meg skeptisk, er at jeg har hørt en del negativt om Thomas Cook long haul. Skal fly med 2 barn på 2 og 4 år, så ting bør være så problemfritt som mulig. Har tidligere brukt både Finnair og Thai, og vært strålende fornøyd. Noen som har noen erfaringer å komme med?
Jeg har ingen ferske erfaringer, men fløy A330 med My Travel i 2005. My Travel ble senere merget inn i Thomas Cook i 2007.
Vi mellomlandet i Dubai begge veier, et deilig avbrekk hvor en fikk strekke på beina og la ungene løpe fra seg litt.
Vi reiste 2 voksne og 3 barn på 4, 8 og 11 år. Den gang føltes plassen ombord veldig grei. Det samme gjald servering.
Har siden den gang reist Thomas Cook noen ganger til Syden, men da med A321. Helt greit opplegg.
Husk fargestifter og noen spennende tegnebøker og annet egnet lesestoff til de håpefulle.
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2015, 21:19   #3
ToreD
Flydiot
 
Join Date: Aug 2010
Location: Nes, Akershus
Posts: 1,288
Default Re: Erfaringer med Thomas Cook?

Er vel 330-200 som går dit. Grei plass og bra mat. Det er "Businessclass" foran i skuta, så bestiller du der er det helt ok plass
ToreD is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fartsrekord med Thomas Cook A330 Tally-Ho Småprat 25 16-01-2015 16:05
Thomas Cook med nytt rekordoverskudd Tally-Ho Flyforum 25 17-02-2014 15:39
Thomas Cook med nytt milliardresultat Tally-Ho Flyforum 4 28-11-2012 14:39
Thomas Cook med 99,8 % kabinfaktor i juli Tally-Ho Flyforum 6 08-08-2012 16:00
Thomas Cook med problemer ? baselutvann Flyforum 9 10-11-2010 18:05


All times are GMT +2. The time now is 14:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.