Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-12-2010, 17:53   #1
zico77
Developer

zico77's Avatar

Default Trondheim-Oslo-Lisboa-Rio De Janeiro-Fortaleza-Lisboa-Oslo-Trondheim

Etter omsider å ha fått tid til å håndtere bilder og tekst etter ferien vår, har eg også fått snekra ein turrapport til dere

TRD-OSL-LIS-GIG-FOR-LIS-OSL-TRD

16/11-2010
Det starta kl 0730, med frokost og fullføring av bagasjepakkinga. Taxisjåføren overtalte meg lett til å ta drosjen heile veien til TRD, istaden for til flybussen. Godt valg, god start. Fekk sjekka inn våre 2 kolli like fram til GIG. Takker *alliansen for der :-) Då var det å kose seg med ein kopp kaffi før avgang på gate.

Tilslutt ankom LN-RPM som skulle ta oss til OSL.

Og dessverre hadde eg ikkje lært - eg valgte sete 7AB, kor det er eit halvt vindu. Det blei DN og Dagbladet på den turen istadenfor utsikt -dog ein av få flighter på denne turen som besto knyttnevetesten.....

-også for reisepartneren min -som forøvrig sjelden har plassproblemer

Me fekk undersøkt innholdet i alle butikkane på innland OSL, og gjekk over på utland etter å ha møtte resten av reisefølget som ankom frå BGO. Ettersom den møtande hadde tukla med den organiserte pre-seatinga, fekk eg først ein 15 minutt ventetur hos SK som dessverre ikkje kunne hjelpa, men fekk ordna det på gate etterkvart. Så kom CS-TNI, A320, som skulle ta oss til LIS.

TAP skulle visa seg å vera rett så bra. Tok litt tid før serveringa kom i reidarklassen, men maten var god. Spicey chicken, pastasalat og krydderkake -og eg fekk utlevert pils når eg ville, men eg måtte spør etter.

LIS møtte oss med obligatorisk immigrasjon samt security før transfer. Vel oppe i terminalens shoppingarena, fann me oss plass å sitte. Det blei 1 guiness og god kaffi på meg frå "Cockpit", samt nokre kule Hugosko og ei matchande t-skjorte frå Gant. På tur ut til gate var det gjennom ny immigrasjon, og der gjekk me like forbi heile "all"-køen i eu-køen, og bort til den ventande CS-TOO, A330. Eg hadde håpa på ein rask servering slik at eg kunne få sove så lenge som råd på denne 9.5 timar flighten, men roen lot seg vente på. Personlig utstyr var vel sånn passe i vår klasse, men greit nok for ein soveflight. Dog setene var harde!

Det gjekk vel nærare 3 timar før lyset blei slukka, etter servering og salg.

Blir vel slik når ein reiser på økonomiklasse. Middagen var ikkje så verst, men eg gjorde det kjapt unna -ikkje noko gourmet med andre ord. Etter å ha forsøkt nokre timar med soving, gav eg opp ei lita stund før frokost. Å sove i reidarklasse er skikkelig ubehagelig! Etter å ha slumra ei stund, var kroppen så nummen at eg ikkje kunne sitteligga lengre, så då måtte eg spasera. Lett å gi opp når det var slik. Frokosten var av det tørre slaget, og ingen vinner i konkurransen. Bildet blei sensurert... ;-) (evt. gløymt).

Det nærma seg Rio De Janeiro ankomst, og der.... nei der! startar Rio ...

Me landa omsider, faktisk på rute, etter 20 min forseinking ut frå LIS. Først fekk buisnessklasse sleppe ut, dernest oss øvrige. Etter ein runde med venting i immigrasjonskøen, var det ny kø for bagasje. Me fekk tilslutt bagasjen vår, og "på eigenhånd" i ein by som Rio, kan by på både den eine og den andre utfordringa. Etter å ha undersøkt transportmoglegheitane, enda me opp på ein aldeles sliten buss, som brukte i nærheten av 2 timar til hotellet vårt på Copacabana-stranda.

Lokal kunst like ved hotellet.....

utsikt frå hotellrommet (Copacabana)

ustikt frå takterrassen på hotellet (Ipanema-stranda skjuler seg lengst framme)

Eitt av våre 2 rom var klare så tidleg, så me tok inn der, tok ein rask dusj, og kom oss på tur. Planen var å komme seg til Jesus-statuen, men lågt skydekke satte ein stoppar for det, men alternativet, Den botaniske hagen var også ei flott oppleving.

Dyreliv....

Planteliv.....

-kan vel påstå det er noko større dimensjonar i slike tropiske områder enn i den norske skogheimen....

Statuen blei re-skedulert til laurdagen.

Tilbake på hotellet fekk me oss ein tidleg middag, og slokna fort etterpå, pga det store underskuddet på søvn frå reisa. Torsdagen brukte me på det nasjonalhistoriske museet, og ellers bare ingenting.

Gammeldags transportmiddel i Brasil

Fredag starta med ikkje mindre enn 5 timars "juleshopping" på Riosul. Kjøpesenter med 400 butikker Før kvelden blei avslutta med grilling -me var sikre på det skulle foregå på "Sugar loaf" (Sukkertoppen -forøvrig avbilda på bildet med Copacabana, lengst til venstre), men i ein større skuffelse skjønte me at det ikkje stemte -men maten var god.

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2010, 17:55   #2
zico77
Developer

zico77's Avatar

Default Re: Trondheim-Oslo-Lisboa-Rio De Janeiro-Fortaleza-Lisboa-Oslo-Trondheim

Lørdagen tok me tidleg ut -me forlot hotellet kl 9 for å ta turen opp til Corcovado for å sjå på Jesusstatuen, "Christ the redeemer". Eit must når ein er i Rio. Anbefaler faktisk å reise ut enno tidlegare, kl 8, for me kom like før det blei trangt av turistar. Me brukte omlag 2 timar, hadde me kome litt seinare, kunne det fort blitt 4....

Statuen

...til å begynne med var eg litt usikker på kva det var som var den "høgaste".... men eg fant vel det og ut....

Usikt mot Ipanema

Utsikt mot Copacabana

Utsikt "mot nord" eller "til venstre for Copacabana -"Sukkertoppen" til høgre i bildet

Resten av lørdagen brukte me på avslapping med bassenget på taket av hotellet, samt ein tur på strandpromenaden på Copacabana.

Søndag var avreisedag, Rio til Fortaleza. Reisa gjekk med TAM, JJ-3307, nok eit nytt selskap på lista. Gate 23 på GIG, A320, PR-MBJ.

GIG frå lufta

Det blei servert ein blings og valgfri drikke. Slo til med øl, av type Skol. Maten var tørr, og overhodet ikkje noko høydare. Ellers ei heilt ok reise. Det meste gjekk på portugisisk, men me fekk nokre setningar oversatt til engelsk ;-) Dei neste 4 halve vekene var solferie, med god mat og drikke.

Vårt feriemål

Kveldsutsikt

Utforsking av tropisk drikke

Stort og billig utvalg av tropisk frukt -ein skikkelig høydare!

Heimreisa starta ut med setebytter, som viste seg å skuldast eit flybytte, frå TAP A330 til euroAtlantic B763ER, CS-TLO.

Setevalget 16H blei til 27G. Setene ombord her var igrunn langt bedre enn i TAP's A330, så tross 2.5 timar kortare reise frå FOR-LIS enn LIS-GIG, så blei det likevel meir søvn og mindre tre-smak. Avreise 0140, vel 20 minutt etter skjema, og landa 1145 i LIS, 25 min bak skjema, men ein rask transit og like over på CS-TNQ, A320 for tur til OSL.

I Oslo oppdaga me at bagasjen tydlegvis ikkje var blitt lasta i LIS, og det gjalt alle som kom frå FOR. Ein laaang kø hos Menzies for registrering, og hurtig gange/lett jogg opp på security etterpå, samt jogg til gate 18 for LN-RNO til siste stopp, og heime -TRD. Me rakk det, tross bagasjetullet, og skikkelig sniking i sikkerhetskontrollen. Bagasjen ankom 2 dagar seinare, litt amputert -eine kofferten hadde fått seg ein smell, med ei god flenge i toppen, korpå refusjon må ettersøkast, samt ei bagasjestropp som mangla på kolli nummer to. Det var uansett ein flott 3 vekers ferie i Brasil, og greie flyreiser.

Brasil blir nok sikkert å finne på våre kommande reisemål også.

Takk for denne gong

Old 26-12-2010, 22:08   #3
Hermann SF
ScanFlyer Silver

Default Re: Trondheim-Oslo-Lisboa-Rio De Janeiro-Fortaleza-Lisboa-Oslo-Trondheim

Takk for turen! Hvordan var totalinntrykket ditt av TAP?
Hermann SF is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2010, 23:12   #4
zico77
Developer

zico77's Avatar

TAP virka nokså proft, eg kunne ikkje merke forskjell på LH og TP -men har bare hatt få turer med begge. Har ikkje noko spesielt å utsetja på turen i så måte. Ein knust koffert står liksom på deira kappe -men det får me satse på blir dekka med tida -det var jo liksom handlinga som var årsaka vil eg tru.

Old 27-12-2010, 00:40   #5
pgaa
ScanFlyer Molded

Takker for flott rapport..
Old 27-12-2010, 03:28   #6
Flybird
ScanFlyer Blue

Flybird's Avatar

Flott lesing
Old 27-12-2010, 06:42   #7
T.A.K
ScanFlyer Blue

Takk for snekringen din Flott lesning det her på morgenkvisten. Hvordan var belegget på flightene? Mange nordmenn videre med til Brazil eller går de fleste av i Lisboa? Spør bare av litt lett nysgjerrighet.
T.A.K is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2010, 08:47   #8
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Gammel SAS-traver tilbake over dammen, ja. Så du noen spor etter den opprinnelige operatør der?

Flott rapport. Ingen grunn til ikke å fortsette med dette. Må også innrømme at Brasil frister kraftig til en tur. Må prøve å få lagt inn dette på planen, men det blir neppe i 2011, gitt...
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2010, 10:36   #9
zico77
Developer

zico77's Avatar

Quote:
Originally Posted by T.A.K View Post
Hvordan var belegget på flightene? Mange nordmenn videre med til Brazil eller går de fleste av i Lisboa?
Belegget til Lisboa var nokså sparsommelig -muligens 35-40%, og ja det var nokre nordmenn som blei med vidare til Brasil, men usikker på om det var mange. Virka uansett som om dette er ei grei rute for å komme seg til Brasil.

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Gammel SAS-traver tilbake over dammen, ja. Så du noen spor etter den opprinnelige operatør der?
Det var eg ikkje klar over -så eg såg jo ikkje etter tegna -trur vel muligens det var relativt få....

Old 27-12-2010, 11:46   #10
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Takk for flott rapport, og ikke minst for flotte Rio-bilder. Å stå der oppe å se ut over verdens vakreste beliggende by, er noe helt spesielt! Etter to turer har jeg tilbrakt nesten til sammen fire uker i byen, så føler meg nesten hjemme når jeg ser bildene. På strandområdet utenfor det hotellet er det forresten litt av hvert som foregår, men det er en av få plasser som har skikkelige liggestoler. Synd at maten ikke var helt topp, man spiser jo særedeles godt på churrascarias i Rio, hvert fall.

Ellers er det å håpe at flere nordmenn ønsker å oppleve Brasil fremfor f.eks. Thailand - selv om prisnivå og ikke minst mat taler for sistnenvte.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2010, 12:37   #11
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Takk for flott rapport - Rio frister!
Old 28-12-2010, 12:56   #12
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Flott rapport. Hva var grunnen til flybyttet på FOR-LIS?
Old 28-12-2010, 13:07   #13
zico77
Developer

zico77's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Flott rapport. Hva var grunnen til flybyttet på FOR-LIS?
Ikkje heilt sikker på det, men eg forstod at 330'en stod fast i Spania pga streiken der, men kan ikkje bekrefta om det var det som var årsaka.

Old 29-12-2010, 17:08   #14
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Takk for en fin rapport. (Savnet kanskje et bilde fra 767en innvendig om jeg skulle pirke på noe)

Old 29-12-2010, 18:44   #15
zico77
Developer

zico77's Avatar

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Takk for en fin rapport. (Savnet kanskje et bilde fra 767en innvendig om jeg skulle pirke på noe)
Versegod

Old 29-12-2010, 19:16   #16
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Flott rapport med mange fine bilder
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2011, 18:16   #17
Desk pilot
ScanFlyer Crusty

Desk pilot's Avatar

Fin rapport. Har selv reist en del med TAP og er generelt godt fornøyd med produktet de tilbyr. Litt overraskende at de serverer brasiliansk Kaiser, jeg har bare opplevd å få servert Sagres ombord.
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules