|
31-03-2019, 00:45 | #1 |
Helgeturekstremist
|
God søndag fra flybussen fra #mito
God søndag fra flybussen på vei sørover til Narita. Bussen er direkte, raskere og billigere enn tog-labyrint når man prøver å ikke reise innom Tokyo. Til og med wifi ombord fungerer.
Skal sløve meg hjemover til sommertid i Plus, men har allerede sett det jeg tror er verdt å se an filmer ombord. Skjønner at jeg må finne en løsning for offline innhold jeg kan ta med meg som ikke innvolverer Netflix eller Apple. Ha en god en alle som skal sløve seg hjemover idag.
31-03-2019, 03:18 | #2 |
ScanFlyer Rusty
|
Re: God søndag fra flybussen fra #mito
God morgen fra andra våningen på SQs A380. Det er noe spesielt med Singapores Business.. dette kan de.
Det var litt klønete å havne brutalt utpå i går kveld med et par timer søvn før det bar utover. Nå er det 14 timer med bloody mary og annet snacks på menyen. Dragen jobber og sa nei til champisen - ikke særlig profesjonelt. |
31-03-2019, 06:46 | #3 |
ScanFlyer Inventory
|
Glad søndag fra Ris. Kjenner at det ble en vellykket fest i går....eller i natt. Nå trenger jeg kaffe til nyhetene før jeg nok om en liten stund skal unne meg litt mere søvn...digg med null planer for dagen. Ha en bra søndag du også.
|
31-03-2019, 07:19 | #4 | |
ScanFlyer Rusty
|
Quote:
God morgen fra havet. Helt OK med en time kortere arbeidsnatt. Nå er ørepropper plugget i og satser på å sove godt. Skikkelig guffent vær med windchill på -6. |
|
31-03-2019, 07:38 | #5 |
ScanFlyer Inventory
Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
Mornings fra Hvalstad, som bader i solskinn. Det vi har av manuelle klokker skal nå være justert. Navnefest for minstebølla, så begynner med en seremoni i Oslo rådhus før huset skal fylles opp av hele klanen. Ha en fin dag
|
31-03-2019, 08:14 | #6 |
ScanFlyer Dusty
|
Morn fra Kolsås, gamlekåken består nå hovedsakelig av et stort antall hybelkaniner, men de kan få fred en stund. Ambisjoner for dagen er å få satt opp de viktigeste tingene, nemlig TV, lyd og wifi. Kanskje rekker man sengen også
|
31-03-2019, 11:11 | #7 |
ScanFlyer Silver
|
God morgen fra Campinas Aeroporto utenfor Sao Paulo i Brasil. Er fortsatt ombord på LH’s 747-800i, sete 81 K, Upper Deck. I følge kapteinen er det ‘sehr schlechtes Wetter’ både i Buenos Aires og Montevideo, så derfor har vi måttet gå ned her for å etterfylle drivstoff før vi fortsetter til EZE. Vi hadde vissnok fylt maksimalt opp med drivstoff fra FRA, så derfor var dette beste løsning å ha nok fuel til å sirkulere og evt fortsette til Santiago. I mellomtiden håper ‘commander’ at været bedrer seg i Buenos Aires slik at vi kommer oss ned der. Flighten over har gått fint: sovet 8 timer(nesten i strekk! og denne gangen benyttet jeg pysjen(kun overdel) som de delte ut. Kanskje den som gjorde utslaget?). Det blir nok frokost servert til EZE og det passer meg fint. Ha en fin dag!
Last edited by FBI2012; 31-03-2019 at 11:45. |
31-03-2019, 12:13 | #8 | |
ScanFlyer Rusty
|
Quote:
Nei Tokyo er ikke noe vits i å reise innom om man ikke må... Selv den mest bereiste kan gå seg vill på hovedstasjonen der, been there done that. Og Narita Express er litt klønete også, bruker mye tid. God dag fra Oslo, en fotballkamp skal ses live om noen timer. Og det er jo en fin oppvarming til Liverpool-Tottenham. Sola skinner også så det er bra. |
|
31-03-2019, 17:38 | #9 | |
ScanFlyer Rusty
|
Quote:
Svært hyggelig måte å forflytte seg over planeten på. |
|
31-03-2019, 17:48 | #10 |
Helgeturekstremist
|
Men inni ********. Her blir en degradert fra 2F til 1F på turwn ned til Køben og på returen har de skiftet fly slik at 2F blir bulkhead. Får satse på 3F neste gang.
31-03-2019, 21:27 | #11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
God kveld fra Lillestrøm. Greit sliten etter helgetur i Karlstad og shopping med Jomfru Maria på vei hjem.
Nå skal det bli digg med en hel uke vanlig kontor. Det har jeg faktisk ikke hatt siden første uken i desember. Ha en fin en
31-03-2019, 21:43 | #12 | |
ScanFlyer Rusty
|
Quote:
God aftens fra kontinentet: jeg har takket nei til jobbtilbud, men titter allikevel litt "nymotivert" etter jobbmuligheter allikevel. Artig å bli headhuntet på linkedin, får litt blod på tann
31-03-2019, 21:46 | #13 |
Finn Erik Edvardsen
|
God formiddag fra Portland, nydelig vær og klar for siste legg hjem i dag. Ble oppgradert i Bend fra F-150 til en F-350 med V-10 Bensin !! Denne riggen er vel alene ansvarlig for Global Warming - de smiler bredt når stopper for å fylle bensin. Uansett fikk jeg hyggelig opplevelse underveis, stoppet hos en Oregon Variant av Thor Tjøntveit - fikk klappe en DC-3, 2 DC-7, en DC-9-80 og en DC-9-87 (ex Spanair) samt masse annet morro. Noen krukker med noe godt i har det også blitt (utmerket å ha en nevø hos Sunriver Brewing Company !) Det gjelder å finne de små gledene og ikke irritere seg over «f’er»!!
31-03-2019, 21:51 | #14 |
Flyklapper
|
Ah ya ... Linekdin .. arbeidsmarkedets svar på nigerianske tiggerbrev .. der man treffer unge ferske HR-representatnter uten andre søkeord enn stillingstittelen. Har fått noen morsomme henvendelser ..
Snart helg her i vestsørøst også. Kombinert lørdag og søndag i morgen før det braker løs med en todagers arbeidsuke. Kveldens målsetting er å bli ferdig med boken om Thor Tjøntveit. |
31-03-2019, 21:54 | #15 | |
Flyklapper
|
Quote:
Er det fortsatt forbud mot selvbetjent tanking i Oregon? Hvis Elvis lever er vel det stedet å finne ham ... |
|
31-03-2019, 22:55 | #16 | |
ScanFlyer Rusty
|
Quote:
Display Modes | |
|
|