Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 20-06-2019, 07:49   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
OBB 5 God torsdag fra bakom tujaen

God morgen. I dag blir det hjemmekontor så da skal nespressomaskinen få kjørt seg. Forhåpentligvis blir jeg en tujahekk fattigere også. Trodde jeg skulle slite med å bli kvitt skiten og hadde en gravejobb foran meg. Men det har ikke vært maken til respons på finn.no etter jeg la den ut på «gis bort» i går kveld. Så hvis ikke han jeg har sagt kan få den dukker opp som avtalt i dag så er det nok av andre på listen. Hvem vet, kanskje den får et nytt liv lenger ut i Asker?

Ha en fin dag

__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 07:50   #2
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Glad torsdag

God morgen fra Røros. Et par timer på kontoret før kursen settes mot hovedstaden - snart sommerferie:-) Her regner det - så kan man jo håpe at det er sol hjemme...
EB is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 10:13   #3
Savipix
ScanFlyer Rusty
 
Savipix's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,411
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

God morgon från Göteborg!

Nespressomaskinen går för fullt här också på hemmakontoret. 1715 kommer taxin och då går turen mot Tel Aviv via ZRH. Första flighten med C-Series blir det också!
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 10:34   #4
Gunnar
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,353
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

God morgen fra Klepp. Første uke med opplæring som teamleder går mot slutten, og ennå sitter jeg litt med "hva skjedde?"-følelsen i kroppen. For spørsmålet kom litt ut av det blå når jeg etter knapt 6 uker i ny jobb fikk spørsmål om det var noe jeg kunne tenkt meg... Ennå tar jeg meg i å lure på "hvorfor meg?", og det beste svaret jeg klarer å komme på er samtalen rundt lunsj-bordet omlag en uke tidligere. Så da lukter det også veldig fast jobb, og en snarlig slutt på tiden i bemanningsbyrå.
__________________
Mvh
Gunnar
Gunnar is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 11:03   #5
fluxie
Flyprat fusentast
 
Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,247
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

God morgen fra Drammen. Etter gårsdagens joggetur endre med ett skikkelig overtråkk, så byr dagen på smertestillende, smerter, og hinking rundt på kontoret. Får håpe at ikke for mye av leddbåndene er skadet, og at det går over relativt raskt.

Neste siste arbeidsdag før ferien, og det er også neste siste arbeidsdag hos nåværende arbeidsgiver. Fra 1. august så blir IT-selskap i Drammen byttet ut med et lite grønt flyselskap. Det blir veldig spennende! Gleder meg!

Ønsker alle en riktig god dag, med eller uten vond ankel!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 11:08   #6
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
God morgen. I dag blir det hjemmekontor så da skal nespressomaskinen få kjørt seg. Forhåpentligvis blir jeg en tujahekk fattigere også. Trodde jeg skulle slite med å bli kvitt skiten og hadde en gravejobb foran meg. Men det har ikke vært maken til respons på finn.no etter jeg la den ut på «gis bort» i går kveld. Så hvis ikke han jeg har sagt kan få den dukker opp som avtalt i dag så er det nok av andre på listen. Hvem vet, kanskje den får et nytt liv lenger ut i Asker?

Ha en fin dag

Din folkefiende. Du burde ta samfunnsansvar og få den destruert. Nå er det bare en annen som kommer til å irritere naboene med den.

God morgen forresten, fra Lommedalens morgensol side. Fri i dag, så da blir det litt indretjeneste og en tur til Byggmax for å kjøpe takpapp til uthuset, så underlagspappen som ble lagt for 3 år siden blir nettopp underlagspapp. Legging av pappen blir utsatt til første solskinnsdag. På kvelden er det avgårde til hytta. for å være med på konas Tante Anna's begravelse i morgen. Lørdag blir det en H..dag, opp kl 03.00 for 16 timers jobbing.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 11:13   #7
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,936
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Morn fra jobben.
Skulle folk ønske det må de gjerne hente en stooor tuja på Kolsås også. Den er ikke min til å gi bort, men den er stor, stygg og tar kveldssolen. Styret skulle heldigvis undersøke muligheten for å få gjort noe med den.
Ekstraordinær generalforsamling er det også i kveld, da man skal avgjøre om man skal få fiber i grenda. Heldigvis virker folk flest å være positiv til dette
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 11:17   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

God morgen fra Lillestrøm. Her er det første dag av en form for ferie, som begynner med stort svigerfamilielag i Sunndal. Så nå bærer det til OSL med storsmurfen, og deretter opp til Molde. Så leiebil. Så mer mekk. Uendelig mye mer mekk

Elefanten har rømt til Bestemor for helgen. Men han feirer også at han er sikret økonomisk for fremtiden, med verge i tilfelle mitt bortfall og nok cash livet ut. Alt ordnet med ekte fnatvokat i går.

Men nå... gud hjelpe meg...

Ha en bedre dag
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 12:40   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Hm.... 16 tuja busker i bursdagsgave til svigers?
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 12:56   #10
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 676
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Hei fra Trondheim!
Skattepenger som jeg hadde betalt for mye havnet inn på konto, før de havner utafor kontoen med gang igjen. Må jo holde litt liv i økonomien vel?

Ha en strålende dag alle sammen!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 13:35   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

G’morgen, ja .. et belte med tordenvær er iferd med å velte inn. Deretter ro og fred helt til lørdag.

Konemor er akkurat ut døra, så stille i huset nå .. deilig.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 14:05   #12
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
G’morgen, ja .. et belte med tordenvær er iferd med å velte inn. Deretter ro og fred helt til lørdag.

Konemor er akkurat ut døra, så stille i huset nå .. deilig.
Kona tordner altså mer enn et gjennomsnittlig tordenvær?

God torsdag fra jobben. Skattepengene er på plass, og jeg har sett lønnslippen som forteller hvor mye penger jeg får på konto i morgen. Og attpåtil er det tre uker ferie etter i morgen. Klager ikke

God torsdag ønskes
Martin is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2019, 14:14   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God torsdag fra bakom tujaen

Skjønner ikke hva folk har i mot Tuja, sperrer jo mot innsyn hele året.
God ettermiddag fra kontoret, her var det få som dukket opp etter sommerfest i går. Men oss som dro sist fra festen er her... Jaja er noen som kan begrepet helt om natten, helt om dagen. Var faktisk en som meldte seg syk pga vondt i hode og kropp... Sjefen ser ikke ut å bry seg nevneverdig om det.
Hypern is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God torsdag fra L1 Someone Flyforum 14 23-05-2019 21:54
God torsdag fra Deltabyen Concorde98 Flyforum 15 04-10-2018 16:56
God torsdag fra SAW! petter380 Flyforum 15 14-12-2017 16:50
God torsdag fra Stavanger sirpjalle Flyforum 18 11-06-2015 23:40
Metallremsa bakom Concorde-olycka Savipix Flyforum 3 15-12-2004 00:38


All times are GMT +2. The time now is 14:22.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.