Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-07-2018, 05:17   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Onsdag på Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en dag med interne og eksterne møter. Satser på å få gått meg en skikkelig tur også i løpet av dagen...så sier de at det er levelig i vannet også. Ha en topp onsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 06:16   #2
Gunnar
ScanFlyer Gold

Default Re: Onsdag på Røros

God morgen fra lokaltoget til Stavanger. Kroppen begynner endelig å bli vant med fysisk arbeid, så da slipper jeg å føle meg stiv og utslitt i alle muskler. Sommerjobb er kjekt å ha, men jakter fremdeles fast jobb.
Ny (brukt) bil ble kjøpt i går, og jeg gleder meg til å overta den etter at den har hatt en tur innom verkstedet for å fikse noen småting. I dag skal ny bistol hentes, da arvingen snart blir for stor for sin gamle stol. Slikt sett var det et godt tidspunkt for den gamle bilen å fratre, for bilstoler uen isofix er ikke så lett å få tak i lengere....
Old 04-07-2018, 07:18   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Sandaker. En liten espresso på balkongen før turen går mot jobb. Overraskende flere møter i dag enn de siste dagene, men blir nok en kort dag for det. Ha en fin dag
Old 04-07-2018, 08:06   #4
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Grønland. Relativt mye møteaktivitet for meg i dag også, ser ut som mange hvert fall drøyer til neste uke med ferieavvikling. Men fra i ettermiddag blir det noen dager fri. Får vel ta turen til Lillestrøm for å titte litt på årets 4. juli cruising. Og deretter går turen til Kongsberg for årets utgave av jazzfestivalen. Ha en gullende god onsdag

PS Heia Sverige, men synes litt synd på Colombia som røk ut på straffekonk. De la ned en utrolig arbeidsinnsats og moral i ekstraomgangene.
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 08:12   #5
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Wien flyplass. Her tilbragte vi siste natta i Østerrike for denne gang før OS tar oss til OSL snart i biz. Godt å ha en todagers tur til Stockholm i morgen i plusness class på lur også. Ha en fin dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 08:54   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Ås, som logisk nok er første stopp på kjøreturen Oslo - Valdresflya, men sånn er det når dama skal på jobbintervju. Jeg tar en tur på kafé mens jeg venter.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 10:35   #7
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Morn fra Ås, som logisk nok er første stopp på kjøreturen Oslo - Valdresflya, men sånn er det når dama skal på jobbintervju. Jeg tar en tur på kafé mens jeg venter.
Litt seint for sommerjobb-intervju? Eller blir det en moden pendlerveg? Lykke til til fruen, uansett!

Jeg trøkker i meg et rundstykke med nutella og har pause, før jeg må ut i solsteiken igjen. Var enormt morsomt å dra ut med Zodiac størrelse STOR på recog mission, nå må vi arbeide videre med tekniske løsninger. Havbunnen her i området er noe krevende ifht (den manglende) berggrunnsgeologien.

Ha en fin sommerdag
Old 04-07-2018, 10:43   #8
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Litt seint for sommerjobb-intervju? Eller blir det en moden pendlerveg? Lykke til til fruen, uansett!
Bor i Oslo så ikke så langt, fjellet er ferie

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 10:53   #9
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Bor i Oslo så ikke så langt, fjellet er ferie
Ah, herregud, den solstikkhjernen min mente hun skulle på intervjuet på Valdresflya... Hadde jo vært moro det og
Old 04-07-2018, 09:52   #10
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God morgen fra det Sørlandske, og Gratulerer med dagen til Dronning Sonja! (regner med hun leser med her....)

Her fortsetter sommerværet, så i kveld må det bare bli en båttur for å utnytte sommeren max. Men først må det jobbes. Dessverre..... Sannelig ikke rart jeg drikker. Er det lunsj snart?

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 16:09   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hei fallera! Happy 4th fra godset i North Georgia. Her skal det fråtses i ribs, wings, eplepai og Budweiser kjØLig drikke etter at frokosten er fordøyd. Kanskje litt potetsalat også.

Åpnet dagen med litt CoreMOW og en tur i boblebadet. Nå er varmen på oppadgående så fysiske aktiviteter skal begrenses til en tur på gressklippertraktoren.

Siden dagen faller midt i uka har det vært forsvinnende lite fyrverkeri så langt, til bikkjenes glede, men det blir nok noe i kveld regner jeg med ...

Happy 4th allesammen - ikke glem å spise eplepaienn deres!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 16:36   #12
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Roswell, N M. Sola skinner og temperaturen er 28 behagelige. Skal imidlertid øke til 36 grusomme. Sitter nå å trøkker innpå en noe søt og kaloririk frokost før kursen settes inn til det heller rolige sentrum.
Ha en fin en

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules