![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en dag med interne og eksterne møter. Satser på å få gått meg en skikkelig tur også i løpet av dagen...så sier de at det er levelig i vannet også. Ha en topp onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra lokaltoget til Stavanger. Kroppen begynner endelig å bli vant med fysisk arbeid, så da slipper jeg å føle meg stiv og utslitt i alle muskler. Sommerjobb er kjekt å ha, men jakter fremdeles fast jobb.
Ny (brukt) bil ble kjøpt i går, og jeg gleder meg til å overta den etter at den har hatt en tur innom verkstedet for å fikse noen småting. I dag skal ny bistol hentes, da arvingen snart blir for stor for sin gamle stol. Slikt sett var det et godt tidspunkt for den gamle bilen å fratre, for bilstoler uen isofix er ikke så lett å få tak i lengere.... ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En liten espresso på balkongen før turen går mot jobb. Overraskende flere møter i dag enn de siste dagene, men blir nok en kort dag for det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Relativt mye møteaktivitet for meg i dag også, ser ut som mange hvert fall drøyer til neste uke med ferieavvikling. Men fra i ettermiddag blir det noen dager fri. Får vel ta turen til Lillestrøm for å titte litt på årets 4. juli cruising. Og deretter går turen til Kongsberg for årets utgave av jazzfestivalen. Ha en gullende god onsdag
![]() PS Heia Sverige, men synes litt synd på Colombia som røk ut på straffekonk. De la ned en utrolig arbeidsinnsats og moral i ekstraomgangene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Wien flyplass. Her tilbragte vi siste natta i Østerrike for denne gang før OS tar oss til OSL snart i biz. Godt å ha en todagers tur til Stockholm i morgen i plusness class på lur også. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Ås, som logisk nok er første stopp på kjøreturen Oslo - Valdresflya, men sånn er det når dama skal på jobbintervju. Jeg tar en tur på kafé mens jeg venter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Jeg trøkker i meg et rundstykke med nutella og har pause, før jeg må ut i solsteiken igjen. Var enormt morsomt å dra ut med Zodiac størrelse STOR på recog mission, nå må vi arbeide videre med tekniske løsninger. Havbunnen her i området er noe krevende ifht (den manglende) berggrunnsgeologien. Ha en fin sommerdag ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Ah, herregud, den solstikkhjernen min mente hun skulle på intervjuet på Valdresflya... Hadde jo vært moro det og
![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske, og Gratulerer med dagen til Dronning Sonja! (regner med hun leser med her....)
Her fortsetter sommerværet, så i kveld må det bare bli en båttur for å utnytte sommeren max. Men først må det jobbes. Dessverre..... Sannelig ikke rart jeg drikker. Er det lunsj snart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hei fallera! Happy 4th fra godset i North Georgia. Her skal det fråtses i ribs, wings, eplepai og
Åpnet dagen med litt CoreMOW og en tur i boblebadet. Nå er varmen på oppadgående så fysiske aktiviteter skal begrenses til en tur på gressklippertraktoren. Siden dagen faller midt i uka har det vært forsvinnende lite fyrverkeri så langt, til bikkjenes glede, men det blir nok noe i kveld regner jeg med ... Happy 4th allesammen - ikke glem å spise eplepaienn deres! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Roswell, N M. Sola skinner og temperaturen er 28 behagelige. Skal imidlertid øke til 36 grusomme. Sitter nå å trøkker innpå en noe søt og kaloririk frokost før kursen settes inn til det heller rolige sentrum.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 22-05-2019 13:03 |