Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-05-2012, 11:56   #1
Rparker
Newcomer
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 19
Default Eurobonus uttak med andre selskaper - erfaring?

Hei,

Jeg bor i Asia for tiden og tenkte å planlegge en tur for sommeren sammen med kona. Jeg var en tur innom kontoen min og ser at jeg har flere hundre K klar til benyttelse. Det interessante jeg så videre var at business mellom South East Asia, som er min lokasjon og Far East Asia var 45k i uttak noe som gir ganske bra value for points. Eksempel Singapore - Tokyo t/r. Flytid på rundt 8 timer, 45 k for biz er jo da ganske bra.

Jeg skulle gjerne hatt litt input fra noen med erfaring på området.
Er det ok og greit og få bonus seter på Star A selskaper som opperer i Asia generelt?
Er Eurobonus kundeservice behjelpelig i så tilfelle ved henvendelser eller må jeg søke opp mulighetene selv først og så ringe de?
Er det mulig og ha stop over, eksempel Singapore - Tokyo via Shanghai - vil anta at det blir som to reiser, eller?

Jepp, det var vel det viktigste egentlig. Setter veldig stor pris på innspill fra noen som har testet tidligere eller har kunnskap. Jeg har også lest en tråd eller 2 tidligere i form av trip report hvor jeg så det var noen som virkelig hadde tatt seg noen rundturer her borte og fått value for points.

Takker
Rparker is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2012, 14:43   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default Re: Eurobonus uttak med andre selskaper - erfaring?

Meld deg inn i Star Allainca medlem Ana Skyclub. Der kan du skjekke tilgjengelighet hos alle Star selskaper (minus business og first seter med SQ). det står en del om dette i tråden om Us airways booking øverst i reiseforumet. Mener Air Canada og United har denne muligheten. Når du har funnet ledige seter ringer du SAS og bestiller. et tips er at First seter bare koster 60000 poeng på det strekket du nevner.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Erfaring med SAS EuroBonus webshopping veos Reiseforum 3 14-01-2016 14:31
Andre selskaper enn SAS som sliter med websidene sine Discus Småprat 0 11-10-2011 17:43
EuroBonus poeng andre selskaper? caddy Reiseforum 2 05-09-2010 21:45
LH reduserer award-F-muligheter for andre selskaper Discus Reiseforum 5 17-06-2010 22:45
SAS EuroBonus: opptjening og uttak med Cimber Sterlin FlightDeck Reiseforum 1 29-08-2009 16:26


All times are GMT +2. The time now is 10:41.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.