Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-07-2018, 06:12   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Endelig mandag:-)

God morgen fra Ris. På tide å åpne opp hjemmekontoret - heldigvis er det ikke alle som har ferie...så vi kan få solgt litt selv om det er juli og Norge nesten har stoppet opp. Ettermiddagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken.
EB is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 07:19   #2
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: Endelig mandag:-)

God mandag til dere fra oss i Vest USA - hvor maten er sunn og smaker alldeles utmerket ! fersk White King Salmon - Troll Caught - lokale Agurker, Tomater og ny poteter.....frisk Kale fra vaar egen hage....alle Apper virker...alle seter som er forhaandsbestillt godgjoer seg...uken tilbringes sammen med sikkerhets avdelingen til et firma som produserer routere, swicthes med mere....en spennende kunde som har gode ideer om de oensker aa bruke vaare Data Visualiserings Loesninger....Life is Good....
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is online now   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 09:28   #3
BSSW
Browncoat
 
BSSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
Default Re: Endelig mandag:-)

Grynt fra MOL

Sitter her på vei hjem, men det blir noen timer på BGO på veien. Slik blir det når det er ca 12 timer siden man booket billetten...
For 24 timer siden var jeg offshore, og hadde ikke noe ide om at jeg ville være her nå.

Ha en bedre dag enn meg forumister
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam
BSSW is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 09:42   #4
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: Endelig mandag:-)

God mandag.

Frimandag, men fortsatt tidligmandag.
Siden man skal i et bryllup til helgen, får man stikke ut og jakte på et antrekk. Gleder meg allerede til å tilbringe lørdagen i 30.. eh, 29 varmegrader iført dress.

Ingen andre planer denne uka. Litt utenlandsfarting neste uke.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 09:42   #5
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,740
Default Re: Endelig mandag:-)

God mandag fra morgentoget nordover over grensen til Scotland. Har ikke noe spesielt på programmet så Norwegian har hele dagen på å få meg hjem. Håper likevel at de klarer komme seg avgårde tildsnok til at jeg får meg en svømmetur idag.

Det utmerkede lille hotellet Queens Head hadde laget til frokost til meg plassert i kjølebag da jeg skulle avgårde før 7. Det var både sunt og godt, slik man har for vane at maten er på denne siden av dammen. Igår prøvde jeg meg på indisk og det var jommen meg sunt og godt det også. Må visst få bedre guiding for min neste tur til USA slik at jeg klarer finne det der også. Slik guiding er ikke alltid så enkel å finne, husker alle de forvirede folkene jeg snakket med i Las Vegas da jeg prøvde finne "local food" der.

Noe jeg har lagt merke til ved turer til UK er at jeg hver gang kommer over minst ett nytt dokumentarprogram på TV om engelsk musikk på 80-90 tallet. Er dette en egen sjanger da de klarer lage så mange programmer om det?

Ha en god en alle som bruker dagen til å krysse grenser, både på land og i luften.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 10:14   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: Endelig mandag:-)

God morgen fra Tjøme. En tur på vannet er planlagt, men med mindre det blåser litt opp blir det med motor og ikke med seil. Har sikkert godt av en løpetur i kveld også. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 11:23   #7
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 676
Default Re: Endelig mandag:-)

God morgen fra Trondheim!
Sjekket inbox etter litt over 3 uker med ferie. Kun rett i underkant av 300 stykk og derav kun 3 som trengte svar. Kjekt med "myk start" på arbeid!

Ellers har koffertene mine endelig kommet hjem, de har vært på tur siden fredag!
Landet fredag ettermiddag, fikk halvparten av koffertene, lørdag ettermiddag fikk jeg sms at resten hadde ankommet TRD, i går ettermiddag melding at DHL hadde fått kofferter og først i morges ble de levert. Bra det hang en oransje lapp på med "priority" på hver koffert, ellers hadde det sikkert tatt enda en dag eller to
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 12:40   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: Endelig mandag:-)

God dag fra jobben. Her jobbes det innimellom litt annet. Blant annet prøver jeg å spore opp en pakke fra Posten. Ikke helt lett, men hun på kundeservice var meget hyggelig og flink. Ellers en del styrerier med avdelingen i Tallinn. Ny sjef skal på plass. Teller ned til ferien om 2,5 uke, og da er håpet at flere dagers regnvær i Varna snart er slutt.

God mandag

Quote:
En tur på vannet er planlagt
Stusser hver gang - østlendinger som sier "vannet" når de mener "sjøen"
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 13:29   #9
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: Endelig mandag:-)

God dag fra kontoret. Så var man plutselig her igjen... ikke mange kolleger på plass, Men likevel rikelig med oppgaver å ta fatt på. Så da er det bare å brette opp ermene. Mulig det blir noe reisevirksomhet neste uke. Den som lever får se. Ha en strålende uke!


Sent from my iPhone using Tapatalk
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 13:32   #10
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: Endelig mandag:-)

God dag fra nye Star Lounge FCO. Helt flott
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 14:21   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Endelig mandag:-)

God dag fra Samui... sjekket inn på SALA Choengmon for noen timer siden. Litt lite rom og utedass, men super privat pool.

Det som ikke vises er myggen. Fikk 3 myggstikk på minutter i skyggen.

Dette blir den optimale test for Cactuz 50%.
Blir spennende når sola går helt ned.

Nå: CHANG!!!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 15:42   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: Endelig mandag:-)

G’morgen. Fridag! Tusen ting som må gjøres, så hvorfor sitter jeg her? Hm. Får ta en kopp kaffe til og planlegge strategien.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 15:52   #13
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,740
Default Re: Endelig mandag:-)

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Nå: CHANG!!!
Fin bidet!
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 17:07   #14
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,200
Default Re: Endelig mandag:-)

God ettermiddag fra hytta i skjærgården!
Kom meg ut her i går ettermiddag etter å ha tatt meg selv i nakken og lovet meg selv champagne som belønning. Har fått en kraftig forkjølelse som gjorde meg litt passiv. Men nå er jeg glad for at vi kom oss ut. Selv om det blåser kraftig. Blir heldigvis mindre vind de neste dagene, og strålende sol, nært sagt selvfølgelig.

Har fått gjort litt hagearbeid, pluss at vi har et lite rørleggerprosjekt her. Deretter må vi ta en tur på butikken tenker jeg. Må jo rekke det før dagens champagnegallopp må vite. Men det er vi faktisk ganske gode på.

Men først: Booke noen hoteller i Thailand i august. Kom på det da jeg så @Fnate friste med Chang......

Fortsatt god mandag! Om du ikke har champagne til kvelden, er det innafor med en hvitvin så lenge det ikke byttes ut hver dag.....

Nuvel. Good day.....
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 17:13   #15
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: Endelig mandag:-)

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Stusser hver gang - østlendinger som sier "vannet" når de mener "sjøen"


Det er da vann i sjøen

__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 18:28   #16
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: Endelig mandag:-)

Hepp fra Stavanger. Da er siste arbeidsuke i nåværende stilling i gang og rydding av kontor har startet og det er utrolig hva man kan få seg til å samle på når en har hatt stort kontor
Mer rydding i morgen før vi tar en siste jobb-reise til Farsund på onsdag for å se på noen installasjoner.
Ha en fin fin aften!
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Endelig mandag EB Flyforum 13 08-04-2019 17:32
Endelig mandag EB Flyforum 10 18-03-2019 22:10
Endelig mandag EB Flyforum 20 16-01-2017 18:50
Endelig mandag:-) EB Flyforum 21 09-01-2017 21:47
Endelig mandag EB Flyforum 22 12-09-2016 19:23


All times are GMT +2. The time now is 14:39.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.