Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-01-2019, 14:19   #21
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Til og fra Japan i tre 747er på First

Quote:
Originally Posted by LCH View Post
Takk for underholdene rapport. Jag har bare fløyet Thai Royal First én gang, og da på A380, men deler din manglende entusiasme for produktet. Maten var noe av det kjedeligste og mest smakløse jeg har fått på et fly noensinne, og crewet var som roboter. For ikke å snakke om at vi ble "snytt" for en times full body massane i lungen i BKK, og måtte ta til takke med samme halvtimes nakkemassasjen som bisnissene fikk. Makan! (Men det skal også sies at Thai også har æren av å ha servert noe av den beste maten jeg har fått på et fly; Three Cup Chicken i C fra SIN til BKK. MMMMM)

Deler også dine tanker om Tokyo og Fuglen. Det var selvsagt litt morsomt med biritapet og Solberg Hansen kaffe, men maten var noe av det dyreste og dårligste jeg spiste på hele turen. Sånn sett har de jo klart å få til en ganske autentisk norsk stemning.
Takk og artig å høre at man ikke er helt på jordet.. Rart dette med maten på Thai. Virker jo som jo kortere turen blir og jo lengre bak du sitter - jo bedre mat får du.

Det var temmelig autentisk på Fuglen ja, og selv de i utganspunktet uber-høffelige japanerene som jobbet der hadde fått hipster-auraen (minus sjegg da)
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2019, 20:42   #22
Eirik
Livsnyter
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,972
Default Re: Til og fra Japan i tre 747er på First

Herlig, herlig
Fikk reiselyst av dette, selv om bare en uke siden Bangkok-Oslo med TG.
Enig i det som blir sagt her, Thai er veldig bra i økonomi, mindre imponerende i First og Biz.
CDG-BKK i A380 First i fjor var bare helt greit (for store forventninger?), mens en tur i biz i 747 BKK-HND for noen år siden igjen var veldig bra.
Fremdeles er serveringen i Biz med JAL og ANA fra Tokyo til Europa de helt klart beste matopplevelsene jeg har hatt i lufta.
Eirik is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fra Japan til Thailands rismarker + litt av Burma kimmam TripReports 59 10-01-2014 00:37
Rutevalg fra Japan til Europa? RescueMe Småprat 4 31-03-2013 16:11
Fremtidige ruter fra Norden til Japan? Twin Otter Flyforum 38 15-10-2012 02:19
Direktefly fra Japan til Norge i sommer raider66 Flyforum 2 06-03-2008 21:34


All times are GMT +2. The time now is 20:50.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.