Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-10-2020, 08:09   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,830
Default God onsdag

God morgen fra Hvalstad stasjon. Litt togkrøll da noen har klart å parkere et tog ved Sandvika. Litt kontorering før det skal løpes i kveld. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006

Last edited by Someone; 14-10-2020 at 10:33.
Someone is online now   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 08:18   #2
FQTV
EBG
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,258
Default Re: God onsdag

Morn fra Bergen.

Tidlig våken og intet å gjøre på.
Venter på svaret fra gårsdagens corona test.
Forventer svaret: Ikke påvist = karantene slutt.
Så dette kan bli en grei dag.


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 08:18   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,586
Default Re: God onsdag

God morgen fra Quality Hotel på Jessheim. Gått en flott tur rundt Nordbytjernet i soloppgang...blir ikke så mye bedre enn det på en onsdag i oktober. Is på bilrutene...men skal jo ikke kjøre før i 17-tiden så det går nok fint. Ha en bra onsdag med rene hender og god avstand.
EB is online now   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 08:31   #4
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: God onsdag

Quote:
Originally Posted by EB View Post
God morgen fra Quality Hotel på Jessheim.
Pass deg for GT'en der. Den er veldig hissig. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der i 2005.

God morgen fra jobben. Den ene av de to dagene i uka der jeg må sjekke inntill tre Excel-ark istedenfor ett for å finne ut hvor mye jobb jeg har, men ingen har sendt meg info om hvordan jeg skal finne to av dem. Makan...

Ha en god en, med eller uten kontroll på hva du gjør
Martin is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 10:30   #5
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,288
Default Re: God onsdag

God formiddag fra Oslo. Har følelsen av å være nesten tilbake til normale tider i dag. Konferanse på Felix nå og senere i dag går turen til Trondheim. DY sørger for transporten. Ha en strålende tirsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 12:27   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
Default Re: God onsdag

Hei fra hjemmekontoret.. Det har vel alltid svingt bra i shipping, men nå er det jaggu knepent - fordelen med mange år i bransjen er jo at man blir litt avslepet på motgang.

En melodi på playlisten min for barna i dag tidlig var "Koteletter" med Jokke, så da er det koteletter, med bearnaise saus og pot(t)eter i kveld.. Kongemat.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 15:14   #7
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,943
Default Re: God onsdag

God formiddag fra Pellestova Høyfjellshotell på Hafjell. Årets bursdagsgave til kona, ikke like spektakulær som Lisboa i biz i fjor men greit å spare litt penger etter bryllup og bryllupsreise i år. Vandret en liten tur i fjellet så da får man vel snart fyre opp saunaen
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2020, 15:54   #8
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,971
Default Re: God onsdag

Jæjæ .. nok en dag i emning. Og en arbeidsdag, sådan ... Etter innboksen å dømme kan det bli en travel en også, med mindre jeg finner på noe ekstra lurt.

Det stemmes. Guttungen slapp med 20 minutters venting i går. Det ble rapportert om god stemning og god avstand. Andre steder står folk hele dagen. Men det er lite klaging - folk har bestemt seg for å stemme åkke som. Og det er dårlig nytt for Trump. Selv Georgia står i fare for å bli Biden-land. Det er vel egentlig bare Texas han kan føle seg noenlunde trygg på å vinne nå, og selv der begynner det å bli tight ... Med mindre han kan trylle en kanin ut av hatten de siste dagene, blir dette en solid seier til Joe.

Prøvde å gjøre en avtale hos ambassaden i DC, men fikk beskjed at siden jeg kom fra Georgia må jeg i to ukers karantene der oppe før jeg slipper inn. Ikke aktuelt. Konsulatet i Houston ønsket meg imidlertid hjertelig velkommen.

Velvel, kaffetrakteren roper.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God onsdag FlyingDutchman Flyforum 11 30-01-2019 14:25
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag Hypern Flyforum 19 01-06-2016 17:13
God onsdag Someone Flyforum 16 07-05-2014 15:52
God Onsdag sirpjalle Flyforum 21 30-09-2009 22:58
God onsdag! zico77 Flyforum 12 26-07-2006 21:12


All times are GMT +2. The time now is 18:17.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.