Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-05-2012, 02:16   #41
jameson82
Flysitter
 
jameson82's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,934
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Chemtrails er ikke noe å spøke med! Denne trusselen er ekte, og burde bekymre dere alle!

Saken er at alle borgerne i de såkalte "frie" NATO-landene blir sprayet med chemtrails hver eneste dag, og våre ledere hevder fortsatt at det ikke finnes noe som heter “chemtrails”, til tross for at millioner av mennesker har sett dem, og at det finnes titusenvis av bilder av dem på nettet.

Det er nok vanskelig for mange å akseptere at våre “folkevalgte” med viten og vilje sprayer dødelige kjemikalier i luftforsyningen vår, spesielt fordi NRK og TV2 stadig sender reklamer med sublimnals som programmerer TV-titterne til å tro at chemtrails er helt normalt.

Spredningen av chemtrails, eller Aerosolized Powder Contrails, er et prosjekt som angriper jordens befolkning ved hjelp av værkontroll og kjemikalie/parasitt forgiftning slik at elitens New World Order kan gjennomføres.

Hensikten med de kjemiske flysporene, som inneholder støv av aluminium, barium og andre stoffer, kan bare være at mennesker skal pådra seg respirasjonsproblemer. Hemmelige agenter fra regjeringen og NWO ønsker å øke dødeligheten i befolkningen, og den farmasøytiske industriens profitt skal økes. Det er dessuten et ønske om tankekontroll, slik at mennesker kan kontrolleres og styres bedre.


De fleste flyselskaper er med på dette, hvertfall alle som er medlemmer i IATA. Dessuten er nasjonale kringkastingsselskaper med på dette også.

Til alle dere som tviler; følg med på himmelen og se selv!
God bedring
__________________
Flights since 08/01.2010

Last edited by jameson82; 13-05-2012 at 04:10.
jameson82 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 02:21   #42
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Det er sikkert dumt å spørre om, men hva er den fantasifulle forklaringen på hvordan disse konspiratorene selv skal slippe effektene fra disse kjemikaliene? Eller var det en moment dere ikke hadde tenkt på?
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 02:38   #43
RWY 24
Legal Eagle
 
RWY 24's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Rygge
Posts: 1,557
Default

Og hvordan forklarer man at levealder er høyere og folkehelsen bedre enn noen gang? Betyr ikke det at chemtrailsprosjektet er ganske mislykket? Før chemtrails døde man jo betydelig tidligere og hadde mye dårligere helse.
RWY 24 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 04:04   #44
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Chemtrails er ikke noe å spøke med! Denne trusselen er ekte, og burde bekymre dere alle!

Saken er at alle borgerne i de såkalte "frie" NATO-landene blir sprayet med chemtrails hver eneste dag, og våre ledere hevder fortsatt at det ikke finnes noe som heter “chemtrails”, til tross for at millioner av mennesker har sett dem, og at det finnes titusenvis av bilder av dem på nettet.

Det er nok vanskelig for mange å akseptere at våre “folkevalgte” med viten og vilje sprayer dødelige kjemikalier i luftforsyningen vår, spesielt fordi NRK og TV2 stadig sender reklamer med sublimnals som programmerer TV-titterne til å tro at chemtrails er helt normalt.

Spredningen av chemtrails, eller Aerosolized Powder Contrails, er et prosjekt som angriper jordens befolkning ved hjelp av værkontroll og kjemikalie/parasitt forgiftning slik at elitens New World Order kan gjennomføres.

Hensikten med de kjemiske flysporene, som inneholder støv av aluminium, barium og andre stoffer, kan bare være at mennesker skal pådra seg respirasjonsproblemer. Hemmelige agenter fra regjeringen og NWO ønsker å øke dødeligheten i befolkningen, og den farmasøytiske industriens profitt skal økes. Det er dessuten et ønske om tankekontroll, slik at mennesker kan kontrolleres og styres bedre.


De fleste flyselskaper er med på dette, hvertfall alle som er medlemmer i IATA. Dessuten er nasjonale kringkastingsselskaper med på dette også.

Til alle dere som tviler; følg med på himmelen og se selv!

Men ellers går det bra?
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 10:04   #45
CFM
ScanFlyer Crusty
 
CFM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,471
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Bare meg som syntes det var en morsom post fra en som kaller seg Bilderberg?
CFM is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 10:14   #46
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by CFM View Post
Bare meg som syntes det var en morsom post fra en som kaller seg Bilderberg?
Haarper C. Bilderberg. Den gikk meg hus forbi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haarp#Fringe_speculations
"
HAARP is the subject of numerous conspiracy theories, with individuals ascribing various hidden motives and capabilities to the project. Journalist Sharon Weinberger called HAARP "the Moby Dick of conspiracy theories" and said the popularity of conspiracy theories often overshadows the benefits HAARP may provide to the scientific community.[16][17] Computer scientist David Naiditch has also referred to HAARP as "a magnet for conspiracy theorists", saying the project has been blamed for triggering catastrophes such as floods, droughts, hurricanes, thunderstorms, and devastating earthquakes in Pakistan and the Philippines, major power outages, the downing of TWA Flight 800, Gulf War syndrome, and chronic fatigue syndrome.[3]"
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 12:26   #47
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Chemtrails er ikke noe å spøke med! Denne trusselen er ekte, og burde bekymre dere alle!

Saken er at alle borgerne i de såkalte "frie" NATO-landene blir sprayet med chemtrails hver eneste dag, og våre ledere hevder fortsatt at det ikke finnes noe som heter “chemtrails”, til tross for at millioner av mennesker har sett dem, og at det finnes titusenvis av bilder av dem på nettet.

Det er nok vanskelig for mange å akseptere at våre “folkevalgte” med viten og vilje sprayer dødelige kjemikalier i luftforsyningen vår, spesielt fordi NRK og TV2 stadig sender reklamer med sublimnals som programmerer TV-titterne til å tro at chemtrails er helt normalt.

Spredningen av chemtrails, eller Aerosolized Powder Contrails, er et prosjekt som angriper jordens befolkning ved hjelp av værkontroll og kjemikalie/parasitt forgiftning slik at elitens New World Order kan gjennomføres.

Hensikten med de kjemiske flysporene, som inneholder støv av aluminium, barium og andre stoffer, kan bare være at mennesker skal pådra seg respirasjonsproblemer. Hemmelige agenter fra regjeringen og NWO ønsker å øke dødeligheten i befolkningen, og den farmasøytiske industriens profitt skal økes. Det er dessuten et ønske om tankekontroll, slik at mennesker kan kontrolleres og styres bedre.


De fleste flyselskaper er med på dette, hvertfall alle som er medlemmer i IATA. Dessuten er nasjonale kringkastingsselskaper med på dette også.

Til alle dere som tviler; følg med på himmelen og se selv!
Så det er bare i NATO-land disse chemtrails eksisterer, men ikke andre steder?

Det som slår meg er at med alle de menneskene som her hevdes å være innvolvert (TV, flyselskaper, IATA, NATO, poltikere, etc) skal det godt gjøres å bevare dette en secret -- hvordan har "de" (hvem det nå skulle være) klart denne bragden?

Tjo og hei, tror jeg lever godt jeg.
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 14:30   #48
seilfly
Infrequent traveller ;-)
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,378
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

H C Bilderbergs innlegg er til nå det eneste som antyder at contrails ikke er bra for folk - Det ser ut til å ha en klar psykologisk påvirkning om enkelte ser contrails! Blå resept på rullegardiner og skyggelue? Og ja; contrails er "forgiftning" på den måten at eksos er forurensning av atmosfæren...
__________________

ANX-ANX-ANX-ANX-ANX...-ANX


Last edited by seilfly; 13-05-2012 at 14:36. Reason: Prøver å moderere meg :-D
seilfly is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 15:51   #49
CFN_001
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 133
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Ikke bra for disse organisasjonene som forgifter oss når flyselskaper går konkurs... Hvem skal da forgifte oss?
CFN_001 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 15:59   #50
ClassOne
Handelsreisende
 
ClassOne's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Haugesund
Posts: 492
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Hadde jeg vært økonomiansvarlig for dette chemtrailsprosjektet, så hadde jeg i alle fall sørget for at man ikke sprayet hele stille og atlanterhavet med dette, waste of money

Lurer også på hvor mange tonn tungmetaller man må ha med seg på en 18 timers flight? Eller er MTOW tall også hemmeligholdt?


Tull å fjas hele dritten selvfølgelig, men kjekt at dere som tror på det har et tidsfordriv. God bedring.
__________________
" At 270 km/h , what you see in front of you is already history "
ClassOne is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 19:49   #51
STARSHIP 2
ScanFlyer Gold
 
STARSHIP 2's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,679
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by ClassOne View Post
Hadde jeg vært økonomiansvarlig for dette chemtrailsprosjektet, så hadde jeg i alle fall sørget for at man ikke sprayet hele stille og atlanterhavet med dette, waste of money

Lurer også på hvor mange tonn tungmetaller man må ha med seg på en 18 timers flight?
Halo?? det er ikke alltid de bruker det da! Jeg har sett flere fly som ikke har skrudd dette på før plutselig når de passerer over et bestemt punkt, ja da kommer det på!! Det er en grunn til at det er så mange knapper der fremme hos pilotene!

Hilsen en som hvertfall rømmer Bodø når det skal være flyshow! da har de disse greiene også etter småfly i lav høyde.. I 2005 så jeg italienske jetfly slippe ut masse røyk på bakken i tre foskjellige farger før de tok av på Flesland og de fortsatte etter avgang! I år kommer de til Bodø! Dessuten så jeg en F16 som trente til show for 1,5 uke siden og den slapp små glødende ting mens den steg oppover!! To ganger samme dag gjorde den dette!

Alt dette er sefølgelig nøye planlagt og å tro noe annet grenser til skremmende nivåer av naivitet! (hvorfor er det så mange flyshow i Norge i år?? noe er i ferd med å skje ass!)

__________________
mvh

Med småfly/*mikro
2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG
2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN
2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV
2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS
STARSHIP 2 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 20:30   #52
seilfly
Infrequent traveller ;-)
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,378
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

ClassOne: Ja hvorfor tror du havet er salt?
Starship: Glødende ting som stiger? Glødende ting faller av natur. Og de slapp slike opp til "flare" ganger? :-)
__________________

ANX-ANX-ANX-ANX-ANX...-ANX

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 21:37   #53
viking1965
ScanFlyer Silver
 
viking1965's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Bærums Verk
Posts: 854
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Dobbel synkronisert dose over ENGM..
En god følelse da bildet ble tatt,men føler meg skikkelig dårlig nå etter å ha finlest artikkelen


Dual_contrail_ENGM
__________________
__________________________________________________
If your pictures aren’t good enough, you’re not close enough
~Robert Capa
viking1965 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 21:46   #54
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default

Nå forstår jeg bedre det nye innflyvningsmønsteret til Galemoen....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 21:53   #55
jameson82
Flysitter
 
jameson82's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,934
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Jeg har personlig sett noen koble en slange til vingene så må være noe i det
__________________
Flights since 08/01.2010
jameson82 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2012, 21:57   #56
STARSHIP 2
ScanFlyer Gold
 
STARSHIP 2's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,679
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by seilfly View Post
Starship: Glødende ting som stiger? Glødende ting faller av natur. Og de slapp slike opp til "flare" ganger? :-)
Flyet steg og tingene sank, ja det var flare ganger!
__________________
mvh

Med småfly/*mikro
2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG
2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN
2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV
2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS
STARSHIP 2 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 02:15   #57
Haarper C. Bilderberg
Newcomer
 
Haarper C. Bilderberg's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Øvre Romerike
Posts: 32
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Det er mange kommentarer og spørsmål rundt dette fenomenet ser jeg, og det er bra! Latterliggjøring er jeg vant til, og dette er et våpen som ble perfeksjonert av Propagandaminister Goebbles i Nazi-Tyskland.

Dessuten er jeg sikker på at flere av dere her inne egentlig vet hva jeg snakker om, men dere tør ikke si noe pga frykt for represalier. En god del av dere jobber sikkert innen luftfart, og risikerer å bli sparket hvis dere avslører sannheten, mens andre tjener sikkert gode penger på delaktighet.

La en ting være avklart: Det er forskjell på contrails og chemtrails. Mitt fokus er på chemtrails, og ikke contrails som er helt naturlig.

Jeg skjønner at dere er skeptiske. Problemet er å svelge den alternative realiteten til å begynne med, da ikke mange takler en tanke på at makteliten har gitt godkjennelse til Nato som bedriver kjemiske utslipp over den norske befolkning. Ingen vet helt riktig hvorfor de sprayer, ingen kan være sikre på motivene men det har blitt tatt regnvannsprøver og aluminium og barium har blitt funnet.

9/11 var en løgn, Irak og Midtøsten er myrdet ihjel og vi nærmer oss WW3. Er det virkelig så vanskelig å tro at makteliten dytter oss inn i en ny og mørk tid? Stadig mer overvåkning. Maten vi spiser er full av kjemikalier. Våre barn sprøytes med unødvendige vaksiner og heroin har aldri vært så billig som nå etter at NATO dro inn i Afghanistan, som muligens kan være en inntektskilde til chemtrails suppa vi blir sprayet med.

Men vit dette: Ikke alle nordmenn sover, aktivister har besøkt Ørland millitærflyplass i Trøndelag og sendt samples fra et hvitt pulver som ble funnet i en tom mistenkelig tønne. De fant de samme kjemiske substansene chemtrails aktivister verden over beskylder sine land for å spraye dem med.

Selv overvåker jeg Oslo lufthavn på jakt etter mistenkelige ting, og jeg har gjort mange rare observasjoner!
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 02:20   #58
Haarper C. Bilderberg
Newcomer
 
Haarper C. Bilderberg's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Øvre Romerike
Posts: 32
Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Her blir Jonas Gahr Støre konfrontert med sannheten.

http://www.youtube.com/watch?v=poDJkWEhr6Y
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 02:23   #59
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default

Pass opp for skallede menn med kameraer......

OK - la oss si at du har rett. Men en slik hemmelighet krever omtrent like mange medsammensvorne som det finnes 'ofre' - og hvordan unngår man å treffe disse? Og ikke bare det, hvordan får man alle disse til å holde kjeft? Jo større en operasjon, jo større sjanse for lekkasjer og sabotasje.... Og her kreves det hundretusener impliserte....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2012, 02:26   #60
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default

Hvorfor poster du bare om natten, forresten? Redd for dagslys?
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kondensstriper eller ikke Vede Småprat 3 01-09-2020 00:25
Turboprop - kondensstriper kekker Småprat 7 10-05-2017 13:54
Kondensstriper Flybird Flyforum 10 20-10-2009 11:47
Forsøk på forgiftning av NP ansatt learjet Flyforum 33 26-05-2007 01:43


All times are GMT +2. The time now is 16:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.