![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det er også lettere å opparbeide seg poeng på EB, i form av kredittkort og Trumf. Så jeg hadde uansett beholdt EB kontoen for å samle den typen poeng. Altså, selv om jeg gikk for status hos FB istedenfor. På bruk av poeng synes jeg egentlig ikke det skiller så mye. Ei heller på fordeler, men det er helt klart mest fordeler med status hos det selskapet du faktisk fly med.
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Usikker på om dette er riktig tråd, men er det noen sølvmedlemmer som har fått SAS for work fordelene til å fungere?
En av fordelene skal være at oss sølvmedlemmer får fast track i Go. På min kommende tur OSL - SVG så står det ingenting i appen. Jeg er ganske sikker på at forrige tur sto det heller ingenting om det på boardingkortet. Det kan jo være at det fungerer uten at det står, men litt flaut om man blir avvist :-p Jeg har plus på returen pga flex, og der får jeg booket sete gratis, så den fordelen ser ut til å fungere. HR har sendt ut informasjon om SAS for work og vi har avtalepriser hos Berg Hansen, så jeg vil tro selskapet er registrert. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024) | oy-viv | Reiseforum | 383 | 21-08-2024 13:22 |
Singapore Airlines - generelle spørsmål | SudCaravelle | Reiseforum | 142 | 07-08-2024 13:14 |
Egypt... generelle spørsmål om reise | Fnate | Reiseforum | 16 | 20-03-2018 18:07 |
Fly Pegasus - generelle spørsmål | kekker | Reiseforum | 9 | 14-11-2017 09:53 |
Gibraltar - generelle spørsmål og tips | nick5000 | Reiseforum | 3 | 10-06-2017 23:13 |