Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-10-2019, 14:38   #21
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Tripadvisor , fake reports...

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Er vel litt som værmeldingen, man må lese hva som faktisk står der, ikke bare se på symbolene. Er det noen sider som er bedre enn TripAdvisor?
Ihvertfall når det gjelder hotellomtaler, så forholder jeg meg heller til omtalene i Booking.com . De skal visstnok utelukkende være skrevet av folk som faktisk har bodd på hoteller (det verifiseres sikkert ved at de har booket via bookin.com)

Men også der må man se hva som skrives.

(Noen, og særlig på Tripadvisor, henger seg ofte opp i et negativt element og gir et poeng. Og det elementet kan være av helt uvesentlig betydning for meg.)
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Wig-wag is online now   Reply With Quote
Old 10-10-2019, 14:45   #22
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: Tripadvisor , fake reports...

En annen ting som ofte irriter meg: Kikker på et hotell på for eksempel Manhattan. Klikker meg gjennom bilder, og plutselig dukker det opp bilder av Frihetsgudinnen, Empire State, Central Park, etc. etc. etc.

Fint at du har hatt en fin ferie i New York, men jeg bryr meg ikke om hva du gjorde. Jeg lurte på hvordan det hotellet ser ut innvendig...
Martin is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2019, 02:46   #23
SBT
ScanFlyer Silver
 
Join Date: May 2010
Location: Drammen
Posts: 774
Default Re: Tripadvisor , fake reports...

Jeg sjekker alltid Tripadvisor der jeg ikke er kjent, og avgrenser rapportene til de som er helt negative, for å sjekke om det er noe hold i de rapportene, som regel dreier det seg om bagateller, men noen ganger får jeg jeg gode råd ift sleep quality og området rundt hotellet, ikke bare at det ikke var noen som kunne bære bagasjen til rommet, eller at det var kø i innsjekking/utsjekking. Amerikanere gir ofte karakteren worst hotel I ever stayd in, uten at det vil bli din opplevelse der. Men, om det er svært mange negative omtaler, og noen få skriver , b3st hotel ever, så kan man jo tenke seg at det er en mulig overdrevet.
SBT is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tripadvisor - Airlines SudCaravelle Reiseforum 1 08-02-2017 14:34
Poengopptjening og merker hos TripAdvisor SeatBelt Reiseforum 13 24-07-2015 21:59
Hvor finner Tripadvisor tallene for total reiselengde? robertaas Småprat 2 10-07-2012 19:14
Tripadvisor Travellers' Choice 2012 A346 Reiseforum 5 21-01-2012 03:22
Fake? Blubird Flyforum 9 15-02-2007 10:17


All times are GMT +2. The time now is 10:37.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.