Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-09-2018, 19:07   #1
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
OBB 19 NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Booking
Brussels Airlines har hatt mange gode tilbud de siste årene og via Google Flights fant jeg at jeg også kunne reise billig med dem til Nantes. Da jeg booket var det ikke mulig å finne eller booke den reisen om man startet på flyselskapets egne sider. Det stod at jeg skulle bruke SU9 til og fra Nantes, men det sa meg ikke så mye. For å få den aller billigste prisen skulle jeg gjøre noe så uvanlig som å reise nedover torsdag. Billigte billett hos Brussels Airlines betyr ikkeno poengopptjening i EB, ikkeno mat, ikke setereservasjon eller innsjekket bagasje.

Ombooking
Fikk noen måneder etter booking mail om at Brussels Airlines hadde booket meg om til KLM via Amsterdam for turen ned og den gikk en halvtime tidligere fra OSL på torsdag. Flighten jeg skulle ha nedover fra BRU var kansellert. Helst ville jeg fly med Air France som hadde plass til ryggsekken min i bagasjehylla, men Brussels hadde kun avtale med KLM som fløy E190 dit. Jeg sa at om jeg skulle reise fra Oslo tidligere på dagen så måtte jeg reise fredag. Og vipps så fikk jeg en tur nedover på fredag med mat og poeng til prisen av en tur nedover torsdag uten mat og poeng.

Innsjekking fra Nantes
Jeg hadde for mye program å komme meg gjennom på en dag i Nantes så jeg fikk ikke sjekket inn da innsjekking åpnet. Jeg var visst #57 som sjekket inn og måtte ta til takke med sete baki flyet. Det skulle vise seg å få større konsekvenser enn hva jeg trodde. Jeg hadde også feilberegnet vinkelen på flighten og glemt korrigere for sommertid så jeg endte opp med å velge sete på feil side av flyet. Jaja, sånn går det når man slurver.


Noe ganske spesielt var at boarding skulle starte 65 minutter før avgangstid. Når det i tillegg var minst 65 gater på en liten kronglete flyplass tenkte jeg at her var det best å komme i tide. Så jeg droppet en søndagstur rundt i deler av Nantes jeg ikke hadde fått med meg og sørget for å være på flyplassen halvannen time før boardingen skulle starte.

Da jeg ikke hadde printer med meg regnet jeg med å bruke innsjekkingsautomat eller skranke for å få en papirbit. Air France hadde masse automater og masse betjente skranker, men jeg kunne ikke se noen spor av Brussels noe sted. I inforskranken til flyplassen ble jeg fortalt at en av skrankene som nå var brukt av Air France senere ville bli brukt av Brussels. Det var ingen sitteplasser ved innsjekkingsområdene. 45 minutter før varslet boardingtid skiftet skranken farge og jeg fikk endelig en papirbit. Det var ikkeno lounge på flyplassen(noen kafeer kalte seg riktignok "lounge"), men jeg skulle få fast track.

Fast track kom man til via en dør hvor man måtte scanne boardingkortet. Det fungerte selvsagt ikke og ingen betjening var i nærheten. Så flere som snudde der, men ingen som klarte komme gjennom. På innsjekket område så det vanske vanlig ut med butikker og restauranter som man ser på en vanlig flyplass i Europa, men jeg ante at det var best å komme seg nærmere gaten. Fulgte skiltene mot gate 65 og begynte bli litt usikker etter som standarden gikk nedover. Måtte dobbeltsjekke om jeg virkelig skulle ut på en stilastrapp med presenning som tak.


Kom så over til "Hall 4" som vel er det som kalles "metallbygg". Det var tak, vegger og støpt gulv, men det var det. En liten brakke hadde toaletter og noen automater sørget for servering. Her hadde standard raskt gått fra grei til under MAN.


Det var satt ut noen benker, men altfor få. Ved gate 65/75 var det ingen.

Annonsert boardingtid og den eneste tiden som stod på papirbiten min kom uten at det skjedde noe. 45 minutter senere landet flyet vi skulle med og 2-3 minutter etter det stilte flyet seg opp og endelig kom noen til gaten.

Dette så skuffende normalt ut. Hadde jeg ikke visst at dette var en russisk fugl ville jeg ikke sett 2 ganger.


Fortsatt helt normalt.




Kunne dette virkelig være et russisk fly?


Fikk plass til min stappede sekk uten noe problemer. Og selv om den var stappet med kontrabande som jeg ikke hadde hatt lov til å fly med i USA.


Ingenting spesielt, eller R.A.S. som de sier på fransk.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sukoi.jpg
Views:	1708
Size:	54.0 KB
ID:	45692   Click image for larger version

Name:	nte1.jpg
Views:	1702
Size:	133.2 KB
ID:	45694   Click image for larger version

Name:	nte2.jpg
Views:	1698
Size:	267.3 KB
ID:	45695   Click image for larger version

Name:	sukhoi2.jpg
Views:	1696
Size:	73.8 KB
ID:	45696   Click image for larger version

Name:	sukhoi3.jpg
Views:	1694
Size:	85.3 KB
ID:	45697  

Click image for larger version

Name:	sukhoi4.jpg
Views:	922
Size:	89.7 KB
ID:	45698   Click image for larger version

Name:	sukhoi5.jpg
Views:	914
Size:	72.8 KB
ID:	45699   Click image for larger version

Name:	sukhoi6.jpg
Views:	919
Size:	77.8 KB
ID:	45700  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2018, 19:32   #2
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft


Fortsatt normalt.


Ikke noe spesielt her heller.


Aha, den var litt uvanlig, men det var vel bare en spesiell design. Alt så skuffende glatt og velprodusert ut. Hadde forventet å finne noe som så ut til å være improvisert av en hobbysjekker, som ikke halt passet og helst festet med tape og ståltråd.


Der fant jeg endelig noe. 2 stk 5 cm lange åpninger i taket over sete 15F. Ser veldig improvisert ut og med stålgitter på den andre siden. Kjenner ikke at deg går luft ut eller inn og ser ingen tilsvarende hull i taket noe sted. Dette er sikkert en feil. Endelig et tegn på at flyet er russisk likevel... selv om det ikke er så mye. Kan endelig slappe av resten av turen.

Det er bussgate og da jeg går ned flytrappen i regnværet er bussen full og kjører avgårde. Folk ser seg om og ser ingen busser i nærheten. Stillhet. Etter noen minutter vinker purser oss tilbake i flyet for ikke å bli for våte. Han sier at de opplevde det samme dagen før hvor det tok over 15 minutter før neste buss kom. Det ser faktisk ut til at BRU kun har en buss som kjører i helgen. Etter 20 minutter kommer bussen tilbake. Siden flighten allerede var forsinket har flere det travelt med å komme seg avgårde.


Da skjer noe som jeg aldri har sett før. Bussjåføren skal en tur på toalettet baki flyet. Siden vi allerede har ventet i 20 minutter så er visst noen minutter til helt greit. På den andre siden hadde han sikkert ikke fått så mange pauser som sjåfør for den eneste bussen på flyplassen.

Springer til gate for 15:05 til OSL og håper på å klare snakke meg ombord på et tidligere fly. De er overbooket og skal akkurat til å kaste 2 personer av og med Ej kjipo billett er været ikke ustabilt nok til å la meg komme med tidligere fly uansett. Da er det bare komme seg opp på loftet og vente til 20:50.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sukhoi7.jpg
Views:	904
Size:	68.8 KB
ID:	45701   Click image for larger version

Name:	sukhoi8.jpg
Views:	915
Size:	59.2 KB
ID:	45702   Click image for larger version

Name:	sukhoi9.jpg
Views:	910
Size:	105.4 KB
ID:	45703   Click image for larger version

Name:	sukhoiA.jpg
Views:	903
Size:	28.0 KB
ID:	45704   Click image for larger version

Name:	bru1.jpg
Views:	906
Size:	99.4 KB
ID:	45705  

__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2018, 19:51   #3
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Da går jeg god tid på loftet... kan skrive tripreport for ikke å sove av. Loungen er utvidet med en sponset Lexus-avdeling så nå er det nok plass. De har også utstilt en modell af Lexus Skyjet. Har et par spørsmål om den som jeg skjønner hører inn under flyteknisk forum.


Det er varmmat i loungen, men akkurat som sist jeg var her for 2 uker siden er menyen begrenset til VegetarQuiche, ris og ratatouille. God sjokoladekake hadde de også før de ble tomme, denne gangen forsynte jeg meg i tide. I Lexus-avdelingen finner jeg stekt ris, men den viser seg å være besudlet med reker.

Med en skive skinke på er de varme vegetarquichene absolutt spiselige. Og utenfor bruker Statoil masse penger på merkevarebygging. "Departure: Statoil, Arrival: Equinor" var vel dem minst luftige av variantene som man kunne lese på broene bortover.

På drikkefronten er vann det eneste alternativet til alkohol og koffein. Automaten med dårlig utvalg av softdrinks fungerer som vanlig ikke så her gjelder det å ha med medbrakt.




Thats all folks!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bru2.jpg
Views:	896
Size:	99.6 KB
ID:	45706   Click image for larger version

Name:	bru3.jpg
Views:	905
Size:	77.4 KB
ID:	45707   Click image for larger version

Name:	Lexus.jpg
Views:	902
Size:	136.5 KB
ID:	45708  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL

Last edited by robertaas; 23-09-2018 at 19:57.
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 01:20   #4
KnutW
Speedbird Concorde
 
KnutW's Avatar
 
Join Date: Oct 2014
Location: Oslo
Posts: 5,054
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Takk for turen, Robert! Men et par spørsmål; hva mener du med "å beregne vinkelen på flyvningen" og hva er dette "loftet"?
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 01:33   #5
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Takk for rapporten!

Prøv en app som heter "living in the sun", der får du solvinkler for alle verdenshjørner med sommertid automatisk justert :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 01:52   #6
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Takk for turen, Robert! Men et par spørsmål; hva mener du med "å beregne vinkelen på flyvningen"
Vinkel i forhold til sola. Flyr man fx. rett vest er det vanligvis sol på venstre side frem til 18:00 om vinteren og til 19:00 når det er sommertid. Men det er bare midt i tidssonen.

Quote:
og hva er dette "loftet"?
Trodde alle vist at det var signaturloungen til Brussels Airlines.
https://www.brusselsairlines.com/com.../the_loft.aspx
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 22:59   #7
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Quote:
Originally Posted by RJon View Post
Prøv en app som heter "living in the sun", der får du solvinkler for alle verdenshjørner med sommertid automatisk justert :-)
Prøvde appen og den var ikke til så mye hjelp. Om man befinner seg midt i tidssonen så befinner solen seg i syd 12:00 om vinteren og 13:00 om sommeren. Ellers flytter solen seg 15 grader i timen. Vinkelen til solen er altså relativt lett å beregne uten hjelp av en app.

Utfordringen er jo hvordan vinkelen til flyruten er i forhold til vinkelen til solen, altså hvilken side som er mest i sol og skygge. Der ga appen lite hjelp. Og det er jo et tips til en app: Oppgi flight og dato og få tips om hvilken side av flyet som er best.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 23:22   #8
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Takk for rapport. Var også innom loftet en tur for en uke siden. Ble særdeles lite imponert over dette «flaggskipet». Jo, loungen var fin nok den. Men elendig utvalg av mat og drikke. Gin, varm tonic, ikke isbiter, ikke sitron... Dessuten var det lite ordning & reda, fristet rett og slett ikke å spise der.

Og slik ser forresten et skikkelig russisk friskluftanlegg ut

TriStar is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 23:50   #9
KnutW
Speedbird Concorde
 
KnutW's Avatar
 
Join Date: Oct 2014
Location: Oslo
Posts: 5,054
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Yess! Luftdyser der de skal være, ikke noe fisegreier oppe i taket. Hadde ikke noen av DC-10 også denne løsningen?
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 00:01   #10
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Yess! Luftdyser der de skal være, ikke noe fisegreier oppe i taket. Hadde ikke noen av DC-10 også denne løsningen?
Yes Diesel 10 hadde denne løsningen og DC-8 hadde lese lamper i stolryggen (den gang fly var fly)
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 11:53   #11
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
Takk for rapport. Var også innom loftet en tur for en uke siden. Ble særdeles lite imponert over dette «flaggskipet». Jo, loungen var fin nok den. Men elendig utvalg av mat og drikke. Gin, varm tonic, ikke isbiter, ikke sitron... Dessuten var det lite ordning & reda, fristet rett og slett ikke å spise der.
Det var en bøtte med isbiter og en skål sitronskiver ved siden av softdrinkautomaten som ikke fungerte. Dette var kun i den gamle delen av loungen. I Lexus-delen hadde de ikke slikt.

Og ellers ingen nøtter, kjeks eller snacks, noe som er uvanlig for en lounge.

Har også tidligere måtte gå gjennom 20 strømuttak for å finne ett som fungerte. Nå fant jeg strøm på andre forsøk.
Quote:
Og slik ser forresten et skikkelig russisk friskluftanlegg ut


Fungerte det kun når personen forran prompet?
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 16:48   #12
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Takk for flott rapport. Hadde vært fint med noen bilder fra Nantes også om du har det lett tilgjengelig
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:18   #13
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Lar meg overtale altfor lett...

Mercure ga meg flrst et rom hvor safe og seng(!) ikke fungerte. Fikk så et nytt rom i 3. etasje.
















Fosfor


Dette ser man ikke så ofte på slott.


men flere skulle kanskje prøve
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3320.jpg
Views:	651
Size:	76.5 KB
ID:	45716   Click image for larger version

Name:	IMG_3309.jpg
Views:	655
Size:	158.4 KB
ID:	45717   Click image for larger version

Name:	IMG_3328.jpg
Views:	654
Size:	166.4 KB
ID:	45718   Click image for larger version

Name:	IMG_3331.jpg
Views:	650
Size:	201.3 KB
ID:	45719   Click image for larger version

Name:	IMG_3338.jpg
Views:	652
Size:	144.8 KB
ID:	45720  

Click image for larger version

Name:	IMG_3657.jpg
Views:	647
Size:	158.5 KB
ID:	45721   Click image for larger version

Name:	IMG_3634.jpg
Views:	648
Size:	98.4 KB
ID:	45722   Click image for larger version

Name:	IMG_3635.jpg
Views:	650
Size:	109.5 KB
ID:	45723   Click image for larger version

Name:	IMG_3666.jpg
Views:	645
Size:	80.2 KB
ID:	45724   Click image for larger version

Name:	IMG_3660.jpg
Views:	647
Size:	173.8 KB
ID:	45725  

Click image for larger version

Name:	IMG_3681.jpg
Views:	645
Size:	159.4 KB
ID:	45726  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:28   #14
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft







Orangeriet


Og inni fant man..
https://www.youtube.com/watch?v=FAyb_Eo9vPM








Skjev bane med rett refleksjon.


Tårnet til byens store stolhet, kjeksprodusent LU.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3524.jpg
Views:	637
Size:	273.2 KB
ID:	45727   Click image for larger version

Name:	IMG_3538.jpg
Views:	637
Size:	251.7 KB
ID:	45728   Click image for larger version

Name:	IMG_3545.jpg
Views:	636
Size:	254.6 KB
ID:	45729   Click image for larger version

Name:	IMG_3551.jpg
Views:	635
Size:	147.1 KB
ID:	45730   Click image for larger version

Name:	IMG_3576.jpg
Views:	634
Size:	137.7 KB
ID:	45731  

Click image for larger version

Name:	IMG_3605.jpg
Views:	633
Size:	243.4 KB
ID:	45732   Click image for larger version

Name:	IMG_3614.jpg
Views:	631
Size:	301.2 KB
ID:	45733   Click image for larger version

Name:	IMG_3702.jpg
Views:	632
Size:	138.3 KB
ID:	45734   Click image for larger version

Name:	IMG_3663.jpg
Views:	631
Size:	84.5 KB
ID:	45735  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:31   #15
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Fungerte det kun når personen forran prompet?

Sannsynligvis nervegass, så jeg turte ikke å åpne den...
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:34   #16
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Og heller Supra med hjul, enn Lexus med vinger... Denne stod parkert i første etasje på BRU.

TriStar is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:38   #17
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft







Fotgjengerfelt skal ikke være enkelt i Frankrike heller..








Byens andre stolthet


Så en matkø fra romvinduet og måtte finne ut av hva det var. Restaurant som hadde spesielisert på kun én forrett og én hovedrett, og 59 år senere står folk fortsatt i kø.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3705.jpg
Views:	628
Size:	74.4 KB
ID:	45736   Click image for larger version

Name:	IMG_3733.jpg
Views:	629
Size:	165.8 KB
ID:	45737   Click image for larger version

Name:	IMG_3742.jpg
Views:	630
Size:	193.1 KB
ID:	45738   Click image for larger version

Name:	IMG_3744.jpg
Views:	997
Size:	157.3 KB
ID:	45739   Click image for larger version

Name:	IMG_3752.jpg
Views:	626
Size:	168.5 KB
ID:	45740  

Click image for larger version

Name:	IMG_3759.jpg
Views:	632
Size:	210.3 KB
ID:	45741   Click image for larger version

Name:	IMG_3775.jpg
Views:	624
Size:	150.2 KB
ID:	45742   Click image for larger version

Name:	IMG_3790.jpg
Views:	626
Size:	134.3 KB
ID:	45743   Click image for larger version

Name:	IMG_3816.jpg
Views:	622
Size:	127.5 KB
ID:	45744  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:47   #18
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Tok en tur ned til fiskelandsbyen Le Croisic som lå på en stor "knaus" utenfor sumpområde.






















Da får det være nok!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3373.jpg
Views:	627
Size:	97.0 KB
ID:	45745   Click image for larger version

Name:	IMG_3382.jpg
Views:	622
Size:	134.5 KB
ID:	45746   Click image for larger version

Name:	IMG_3405.jpg
Views:	623
Size:	128.2 KB
ID:	45747   Click image for larger version

Name:	IMG_3416.jpg
Views:	625
Size:	226.4 KB
ID:	45748   Click image for larger version

Name:	IMG_3433.jpg
Views:	620
Size:	169.4 KB
ID:	45749  

Click image for larger version

Name:	IMG_3440.jpg
Views:	619
Size:	162.4 KB
ID:	45750   Click image for larger version

Name:	IMG_3444.jpg
Views:	626
Size:	165.6 KB
ID:	45751   Click image for larger version

Name:	IMG_3459.jpg
Views:	626
Size:	182.6 KB
ID:	45752   Click image for larger version

Name:	IMG_3463.jpg
Views:	626
Size:	142.6 KB
ID:	45753   Click image for larger version

Name:	IMG_3465.jpg
Views:	623
Size:	187.3 KB
ID:	45754  

Click image for larger version

Name:	IMG_3495.jpg
Views:	624
Size:	63.4 KB
ID:	45755  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2018, 20:58   #19
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: NTE-Sukhoi-BRU-Loft

Takk for flotte bilder Pleide å kjike gjennom bildene dine på google pictures for inspirasjon, men etter at de la ned(om?) den tjenesten antar jeg at du ikke har lastet opp bilder andre steder?
OttoL is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
London (sikkert for nte gang) Fjordheim Reiseforum 10 03-08-2012 18:52
En reise til nye marker: EWR-BRU-FIH-FKI-GOM-FKI-FIH-BRU-EWR jb1 TripReports 5 25-09-2010 00:41
Setereservasjon SK (for nte gang) ved codeshare med SQ. SudCaravelle Reiseforum 11 03-12-2009 12:01
OSL-BRU-IAD-ORD-LGA-ORD-DTW-ORD-IAD-BRU-OSL Tommy777 TripReports 26 09-08-2006 03:15
Rydding i kjeller og på loft..... SK931 Flyforum 10 26-04-2005 23:04


All times are GMT +2. The time now is 00:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.