Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 22-11-2021, 20:03   #1
Staralliance
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2018
Posts: 121
Flyr Flyr Gardermoen (OSL) - Harstad/Narvik (EVE)

Flyselskap: Flyr
Flight: FS454
Avreise: 19.11.21
Billettype Fleks
Avreise kl 1150
Flyindivid: LN-FGA (?)

Kjøpte Fleks-billett på denne flyvningen under et salg tidligere i år.
Det var lett å sjekke inn i Flyr-appn før avreisen. Jeg valgte sete på bestillingstidspunktet. Jeg fant ingen mulighet til å endre setevalget i ettertid i appn, eller på nettet. Sjekket ikke inn bagasje da jeg kun hadde en liten håndbagasjekoffert. Fast track gikk raskt og effektivt. Litt uvant å ikke kunne stikke innom en lounge før avgang. Boarding fra gate A21, som er helt ytterst i innenlandspiren. Kjøpte med meg en baguett før ombordstigning da jeg tvilte på at det ble noen mulighet til å kjøpe noe mat med «fiber» ombord.
Hyggelig mottak i døren på flyet av to crewmedlemmer. Fikk valget mellom vannflaske eller «Sjimpansesaft», og valgte vann.
Anslår ca 80 reisende på denne avgangen, men kun to passasjerer i de seks fremste radene med ledig midtsete. For dem av oss som legger merke til annonseringene ombord, så dannes jeg Flyr har lagt seg på en litt folkelig og fin linje. Flyavgang på noenlunde rutetid etter at man var nødt til å fjerne en koffert.
Setene var gråe med røde belter. La ikke merke til hvilket individ vi fløy med, men tror det var LN-FGA. Det var forholdsvis trangt mellom seteradene. Setelommene var under bordene, noe som bidro ytterligere til trangere forhold. Det var ingen lademulighet eller WIFI ombord.
Crewet tilbød gratis kaffe/te til alle passasjerene slik SAS gjør. I tillegg var det mulighet til å kjøpe drikke og noe å spise i, men dessverre var det meste snacks og ikke noe mer «mettende». Crewet var hyggelig og hadde godt humør og tilgjengelig under hele reisen. Det var ingen som «gjemte» seg bak gardinen, slik jeg dessverre opplever ofte med SAS.
Ankomst litt før rutetid på Evenes.
Jeg «Flyr» gjerne med selskapet igjen. Om de skal ha noen reell mulighet for å kapre flere reisende tror jeg de må kunne tilby mer enn en formiddagsavgang.
Det bør være to avganger med morgen/ettermiddagsavganger om de skal klare å være mer attraktive, slik jeg ser det.
Staralliance is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2021, 20:08   #2
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: Flyr Gardermoen (OSL) - Harstad/Narvik (EVE)

FGA kan bekreftes.
Hickok is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Widerøe styrker rutetilbudet til/fra Harstad/Narvik Evenes (EVE) Cecilie Flyforum 0 02-11-2016 23:26
Sommerrute fra Harstad/Narvik Lufthavn (EVE) til Italia? Tarzan Småprat 1 27-12-2014 02:41
Bilder fra EVE(Harstad/Narvik) sommer 08 mrbthomassn Bilder & foto 4 18-09-2008 14:34
Harstad/Narvik DY Flyforum 0 26-09-2005 10:29
Harstad/Narvik lufthavn evakuert DY Flyforum 4 02-07-2005 22:31


All times are GMT +2. The time now is 13:33.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.