Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2023, 08:48   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Flyprat God torsdag

God morgen. Her er en levert i barnahagen, mens jeg venter på å komme i gang med transportoppdraget for eldste arving og en kamerat. Da blir det bil ofr tog til kontoret, så får vi se hvordan køen på E18 her, eller om jeg uansett blir så sen jeg kan kjøre i kollektivfeltet. En tur til tannlegen også, så går vel som vanlig ut med enda litt hvitere glis. Og hvem vet, kanskje gresset tørker opp nok til at det kan klippes i kveld også. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006

Last edited by Someone; 17-08-2023 at 08:54.
Someone is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 08:49   #2
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,181
Default God torsdag

God morgen fra Kongsberg. Egentlig er det ikke noe god morgen, siden dagen starter hos tannlegen. *o'skrekk og gru*. Heldigvis er ikke regningen noe å bekymre seg for, siden Helfo tar seg av den. Etterpå blir det blodprøver på lokalsykehuset. Litt senere i dag skal jeg ha et webinar for ansatte ved USN om nettundervisning. Formiddagen må nok brukes til litt forberedelser og klargjøring av utstyret.
__________________
Upcoming flights : Juli. OSL-BCN-OSL (SK)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 08:59   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: God torsdag

God morgen fra bortekontoret. Andre kaffen er på vei ned og man fatter ikke at det allerede er torsdag.. (eller 2023 for den saks skyld).

Kebaben med barna utgikk i går da Dragen befalte ferske krabber og Chardonnay etter tennisen og de ble det slik. Hun skal spille to timer i dag også, så vi får prøve på kebaben igjen.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 09:21   #4
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God torsdag

God morgen fra det blide Sørland, dog noe mer grått i dag. Sjømat-middag på et noe ruskete etablissement i nærområdet i går. Men sosialt og god stemning. Hjemreise i dag, den blir litt kronglete da man har et ærend i Byglandsfjord. Ha en finfin torsdag.
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 09:27   #5
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: God torsdag

Morn fra Tønsberg. Her kjøres det dobbel planleggingsdag i barnehagen, så det blir amputerte dager. God anledning til å ta en tur til nærflyplassen for å skaffe nytt pass til minstemann, samt fortsette indoktrineringen om at fly = kult.
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 09:35   #6
learjet
oversheriffmester

Global Moderator
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,428
Default Re: God torsdag

God (shitty) morning fra hovedflyplassen

Rygget ut av garasjen i dag tidlig og syntes det var en litt vel skarp duft i bilen. Hadde et håndkle i bilen som poden satt på i går da han var så svett etter trening, men det luktet litt vel stramt til at det kunne være det. Etter noen sekuder titter jeg ned på gulvet foran meg og skjønner at jeg må ha tråkket på noe på vei til garasjen....

Og siden man har vært litt forfengelig og valgt bort gummimatter og har tekstil matte i bilen, ja da ble det å finne frem litt vaskemiddel og kost for å fikse skiten....

Problemene med fisketerminalen ser ut til å gå seg greit til. Fant min manglende fisk i et kjølerom, og ser ut som HQ til mine venner fra sandkassen har roet seg litt ned igjen. Så vi satser på god stemning og slikt

Jaja, godt det snart er helg

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 10:25   #7
FQTV
EBG - QR Gold
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,243
Default Re: God torsdag

Mornings fra BGO.

Kom forsinket hjem fra jobb i går kveld og satt å tastet med en kjenning i London om siste sladder. Så plutselig hadde jeg booket fly til LGW for lunsj i dag og noen drinker seinere så her sitter jeg på DY på vei til London. Hjemreisen blir med SK via CPH. Prisen som avgjorde den løsningen.

Eneste minus nå er at jeg glemte kortmappen hjemme og får klare meg med mobilbetaling på hele oppholdet.

God helg


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 11:27   #8
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Re: God torsdag

Tommel opp for torsdag:-) Her hjemmekontoreres det og i lunsjen skal det planlegges sommerferie 2024. Planlegging er over halve gleden med å reise…og fordelen med å bestille nå er jo at perioden å glede seg er laaaang. Nyt dagen du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 12:07   #9
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,181
Default Re: God torsdag

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Hun skal spille to timer i dag også, så vi får prøve på kebaben igjen.
Trener hun for å være med i US open som starter om ikke så lenge?
__________________
Upcoming flights : Juli. OSL-BCN-OSL (SK)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 13:00   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: God torsdag

God morgen fra like bak Knausen.

Føler kanskje den er litt oppskrytt her inne. Men funker sikkert greit som bosted om man har tilgang til strøm og vann.



Nå bærer det straks hjemme til Deltabyen og Storsmurfen. Må bare komme med forbi Knausen og bort til FRA først.

Er forøvrig en rimelig solid andel underlige skruer på sånne bensinstasjoner langs autobahn nedi bygda her (enten det, eller så er motebildet her litt annerledes enn hjemme). Det blir liksom bare å få kaffen sin og så get the heck out of Dodge.

Ha en fin en.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 17-08-2023 at 13:10.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2023, 13:54   #11
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: God torsdag

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
Trener hun for å være med i US open som starter om ikke så lenge?
Ha ha.. Hun har bare fått helt dilla og er bordeline competitive. Virker som det er veldig fint miljø i klubben, og utrolig nok en rimelig sport å holde på med.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God Torsdag Scandinavien_Airlines Flyforum 13 13-07-2017 17:51
God torsdag Savipix Flyforum 17 20-01-2017 01:02
God torsdag! Concorde98 Flyforum 16 18-11-2016 18:18
God torsdag Someone Flyforum 15 07-11-2013 20:03
God torsdag Someone Flyforum 10 01-09-2011 23:04


All times are GMT +2. The time now is 17:51.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.