Flyprat
Støtt oss. Bestill billetter og varer her:

Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 28-09-2017, 22:13   #41
Dag Viking
ScanFlyer Rusty

Default Re: SAS Lounge OSL innland

Bra lounge. Vet ikke om det blir helt slutt på fridays etter denne har åpnet, men for frokost og lunsj er den topp. Skulle ønske de begynte å selge godt øl til kostpris i stedet for C og R, slik som de gjør i United Club.
Old 26-12-2017, 23:55   #42
Fleksnes
Newcomer

Er det verdt å kjøpe seg lounge tilgang istedenfor å ta seg 4-5 øl pluss mat på en av resturantene på innlands? Flyr i sas go.
Fleksnes is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2017, 00:02   #43
AirbusTrond
ScanFlyer Rusty

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fleksnes View Post
Er det verdt å kjøpe seg lounge tilgang istedenfor å ta seg 4-5 øl pluss mat på en av resturantene på innlands? Flyr i sas go.
Tja, kommer an på om øl eller mat er det viktigste. Kjøpte meg inn på fredag. Hadde god tid og ble vel 4-5 øl til sammen. Bra ferskt brød, men ellers er det vel et par supper og resten kald mat, stor sett "salatbar". Bare ost som pålegg, så f.eks. vanskelig å lage seg et godt smørbrød type "ost og skinke". Personlig synes jeg lounge er ganske kjedelig - stille og folk som stirrer ned i skjermer. Er man trøtt og sliten er det fint, er man mer opplagt og i reisemodus synes jeg det er hyggeligere å sitte på et serveringssted.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2017, 00:49   #44
Fleksnes
Newcomer

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Tja, kommer an på om øl eller mat er det viktigste. Kjøpte meg inn på fredag. Hadde god tid og ble vel 4-5 øl til sammen. Bra ferskt brød, men ellers er det vel et par supper og resten kald mat, stor sett "salatbar". Bare ost som pålegg, så f.eks. vanskelig å lage seg et godt smørbrød type "ost og skinke". Personlig synes jeg lounge er ganske kjedelig - stille og folk som stirrer ned i skjermer. Er man trøtt og sliten er det fint, er man mer opplagt og i reisemodus synes jeg det er hyggeligere å sitte på et serveringssted.
Øl går nok foran mat, ja.
Fleksnes is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2017, 01:19   #45
econ
ScanFlyer Silver

econ's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fleksnes View Post
det holder med 2 pils for å gå i null på å kjøpe tilgang
Old 27-12-2017, 11:04   #46
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Har besøkt den nye innenlandsloungen noen ganger nå. Helt klart en stor oppgradering sammenliknet med den gamle. Dusjer, Sats-treningsstudio, kaffebar med barista, osv. er veldig bra - og også imponerende at SAS har investert i! Samtidig er det ikke denne typen fasiliteter man trenger så altfor ofte. Mat og drikke er ellers stort sett like god/dårlig som i loungene ellers - og litt kjedelig i lengden. Hver gang jeg har vært der har det vært stappfullt, den største svakheten med hele loungen, derfor synes jeg nok at den vanlige SAS-loungen på utland er å foretrekke. Rett og slett fordi det er mindre folk og mindre mas.
Old 27-12-2017, 11:37   #47
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Har besøkt den nye innenlandsloungen noen ganger nå. Helt klart en stor oppgradering sammenliknet med den gamle. Dusjer, Sats-treningsstudio, kaffebar med barista, osv. er veldig bra - og også imponerende at SAS har investert i! Samtidig er det ikke denne typen fasiliteter man trenger så altfor ofte. Mat og drikke er ellers stort sett like god/dårlig som i loungene ellers - og litt kjedelig i lengden. Hver gang jeg har vært der har det vært stappfullt, den største svakheten med hele loungen, derfor synes jeg nok at den vanlige SAS-loungen på utland er å foretrekke. Rett og slett fordi det er mindre folk og mindre mas.
Baristaen vil jeg si man stort sett alltid har brukt for, da hun lager bedre espresso enn de vanlige maskinene deres
Old 27-12-2017, 21:46   #48
view
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by econ View Post
det holder med 2 pils for å gå i null på å kjøpe tilgang
Nå er det vel folkøl i loungen, så må muligens opp i 3 stk.
view is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules