Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 21-08-2019, 21:15   #1
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,466
BA Club Suites hjem fra Madrid

Jeg hadde vert på en liten spotterunde i Europa, og returen var planlagt slik jeg kunne få reise med BA’s nye leketøy, deres splitter nye A350-1000. Da jeg booket var det £100 som skillte imellom Euro traveller og Club Europe, da var det en no-brainer å slå til med Club Europe så jeg fikk testet deres nye Club Suites. Jeg booket kveldsflyet fra Madrid med simpel overnatting på Heathrow da jeg skulle bare sove i fem timer, og ta første flyet hjem til Glasgow, så fikk jeg krysset av A321NEO på samme reisen.



Jeg fikk levert leiebilen tidlig på Terminal 4 og fikk sjekket inn raskt og komt meg avgårde ned i kjelleren til toget til T4S, sattelittpiren.


Hadde spottet denne maskinen tidligere under dagstoppet og gikk helt uti enden som faktisk var et godt stykke.



Jeg tuslet meg tilbake til Iberia loungen som var (mal)plassert midt i tax-freen.



Det var en ganske stor lounge, ganske avlang

Ryggen på setene var plassert så man måtte flytte det litt frem om man ville snu på det uten å dra meg seg setet bakom.



Greit utvalg av mat og drikke, savnet noe varmt eneste







Ikke jeg som ikke hadde lukket kjøleskapet.






Maskinen var 45 minutter forsinket inn, men det gjorde ingenting da jeg ikke skulle rekke noe og det var rikelig med San Miguel i kjøleskapet.

Last edited by RJon; 21-08-2019 at 21:21.
RJon is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Norwegian med longhaul fra Madrid Someone Flyforum 3 02-12-2018 20:55
BMI Diamond Club (splittet fra: Tilbud fra TK i C-klasse) janarne101 Reiseforum 4 04-11-2011 13:56
Bilder fra spottertur til Madrid ++ VC-10 Bilder & foto 17 22-09-2010 10:50
Hjem fra Hamburg Bizflyer TripReports 9 05-07-2007 16:50
Ryanair nå også til Madrid fra Torp litt-amatør Flyforum 12 11-10-2006 07:28


All times are GMT +2. The time now is 12:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.