![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det var nesten 30 grader, sol og sommer og da passer det jo med en tur til sjøkanten. Det at det ligger noen fly og dupper der gjør jo heller ingen ting. Det var åtte fly som lå ved bryggene denne dagen, og liten aktivitet når jeg var der.
For den som er kjent på Fornebulandet, så kommer det vel ikke som noen overraskelse at det ikke bare ble ekspedisjon på gjenngrodde stier der ute. Her kommer oppfølgeren som ikke ligger så veldig langt fra det siste bildet i forrige post. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Nydelig! Jeg fikk virkelig lyst til å stikke til en sjøflyhavn en gang! Med alle flyene pekende i rett retning fikk jeg nesten sommerstemning her jeg satt! Synes dessuten at dette bildet var spesielt fint/morsomt/spesielt:
Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Fine bilder, Discus! Du er klar over at du muligens hadde en nær-forummedlem-opplevelse mens du var der ute? Dette er Quarrtsilunis (og noen andre her sin) hjemmebane.
Takk for det fine bildet av Lilleøen (Lilleplassen), forresten. Der kommer jeg fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for feedback. Hadde regnet med at det var mer aktivitet der på en så fin dag, men bare ABE som det var bevegelse i.
Hadde ikke blitt overrasket om noen forumister hadde dukket opp, nei, det er jo en flyplass ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vil fjerne Norges største sjøflyhavn v Fornebu | Admiral Benson | General Aviation og sjøfly | 7 | 21-04-2022 21:42 |
Ingen løsning for sjøflyhavn på Oksenøya | Concorde | Flyhistorisk forum | 10 | 14-01-2018 14:31 |
Sjøflyhavn ved Rauland kirke | AVIATor-Olav | Flyhistorisk forum | 14 | 19-10-2014 02:42 |
Andre LYR - Jetairfly 8. juli / Titan 9. juli | Polaris | Spotteralerts | 4 | 08-07-2011 15:04 |
Værnes 6 juli | bu995 | Bilder & foto | 4 | 06-07-2009 22:33 |