Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-07-2016, 07:53   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Glad søndag:-)

God morgen fra Gøteborg. Både mann og barn sover...stille og rolig på rommet. Nå venter frokost, bading på talet før vi kjører hjem. Første ferieuke er snart over - klar for noen uker med arbeid. Ha en flott søndag.
EB is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 09:29   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,630
Default Re: Glad søndag:-)

God morgen fra Sandefjord. Sol og skyer, avhengig av hvilket vindu jeg ser ut av. Hjem til Oslo i ettermiddag. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 10:15   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,681
Default Re: Glad søndag:-)

Go morgen fra Oslo. Våkna akkurat til kl 09 og skrudde på Reiseradioen. Helt grei start på søndagen det. Så får man se hvor lenge man prokastinerer i senga før man står opp.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 11:23   #4
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Glad søndag:-)

God morgen fra tiggerstaden. Sitter og vurderer om jeg mandag morgen skal prøve å få booket om den eneste reiser jeg i sommer har med Norwegian. På osl.no for idag ser jeg så langt ingen avlysninger og flere forsinkelser for SK enn for DY. Er situasjonen allerede mere under kontroll? Har Norwegian fått inn et busslass med flygere fra Nigeria, alle med fine diplomer og alle etter eget utsagn bror til kongen av Nigeria?

Ha en god en alle som er skeptiske.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 12:00   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Glad søndag:-)

God morgen fra SuperDuper-kantina på LHR T5.

Etter mislykket forsøk på å komme seg over dammen i går, ble vi installert på hotell og gjør nytt forsøk i dag. Denne gangen til ny destinasjon - Austin.

Får vel hive i meg litt druesmudi så jeg blir klar for Dreamlineropplevelsen...

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 12:06   #6
ForeverSAS
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2014
Location: Orkland Kommune fra 01.01.20.
Posts: 1,201
Default Re: Glad søndag:-)

God morgen fra Snillfjord.

Litt blandet vær, men sikkert greit nok og 16+, så hverken ille er supert. Frokosten er inntatt og TV 2 nyhetskanalen ruller over skjermen, en fin start på søndagen. Fikk hentet hjem lillesøster i går etter 2 ukers ferie hos det faderlige opphavet, så da har jeg gartner innen rekkevidde jeg også. Jaggu meg dyre lønnsforhandlinger det der, men fikk frem god deal for begge parter så da kan hun snart begynne å klippe plen.

Ellers ble det rundt gårsdagens middag luftet planer for en Oslo-tur til høsten. Lillesøster ønsker seg visst i vei på Oslo Horse Show til høsten, og kjenner jeg henne rett får hun viljen sin også( det blir ofte slik ). Så utpå ettermiddagen skal hotellsider og hjemmesiden til SK saumfares etter priser.

Ha en fortreffelig dag!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 12:06   #7
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: Glad søndag:-)

God morgen fra Gamle Oslo. Her er det kaffe og Søndagsavisa, jaja, jeg bruker det gamle navnet på NRK Ytring. Det er da mye koseligere med det gamle navnet. Det ligger an til innedag, med antatt høydepunkt Frankrike-Island. Det er herlig å være islending, dere. Ha en fin dag, med eller uten fly!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2016, 12:27   #8
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Glad søndag:-)

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God morgen fra SuperDuper-kantina på LHR T5.
Har hatt lyst til å prøve den etasjen en gang etter å ha vært i den andre etasjen mange ganger. Ligger imidlertid ikke ann til å komme meg opp fra sølv til gull i denne nye opptjeningsperioden, faktisk er det meget lite sannsynlig at jeg engang vil klare å gjenta sølv. Har allerede booket 65 % av reisene jeg får plass til i neste opptjeningsperiode og Oneworld har foreløpig 0 bookinger der.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL

Last edited by robertaas; 03-07-2016 at 12:31.
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2016, 12:48   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: Glad søndag:-)

God dag fra Hemingways Drinken & Dining i Bangkok. Planen var en kort lunsj her, men ser nå at de har bra utvalg av både Ninkasi og Deschutes, så jeg blir fort sittende en stund.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Glad søndag:-) EB Flyforum 9 07-10-2018 16:41
Glad søndag! EB Flyforum 10 15-02-2016 21:19
Glad søndag! LN-MOW Flyforum 24 30-03-2009 00:57
Glad søndag CK Flyforum 5 13-08-2006 19:49
Glad søndag... EB Flyforum 9 10-01-2005 03:09


All times are GMT +2. The time now is 12:18.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.