![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Et meget bra tilbud til oss som farter rundt i Europa på economy billetter. blir oppgradert til sølv etter 30 turer.
http://www.miles-and-more.com/online...en&cid=1000264 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Det er et meget bra tilbud. Er man flink, og fri nok, kan man klare sølv på 10-15K NOK.
Dette hadde nok jeg tatt i bruk, hadde det ikke vært for at jeg allerede er M&M FTL ![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er dette noe kjempetilbud da?
Ta 30 enkeltreiser å få sølvstatus. Eller opptjen 35 000 miles. Ville vel nesten trodd at man nådde miles målet raskere enn 30 enkeltreiser, for det er vel et visst minimumsmiles man opptjener på kortere flighter? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
LH opererer med faste antall miles pr segment uansett lengde, så lenge det er innen Europa/Tyskland. Gjelder dog ikke på IC...
Så du tjener like mange miles om du flyr OSL-FRA-ZRH eller OSL-FRA-LIS. Så lenge du har samme bookingklasse... Du må ha bookingklasse B eller Y (på alle flightene) for å kunne ha muligheten til å tjene 35K miles før, eller samtidig med flight nr 30...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mens AF/KLM krever 15 flights for å avansere til sølv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men hva er fordelen med sølv? Verdt 10-15k?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Enig med Bizflyer - synes ikke dette var et spesielt bra tilbud. Har du 30 flyvninger med Lufthansa og partnere i året, bør du i utgangspunktet tjene nok poeng til å nå sølvstatus hos enten SAS eller Miles & More. Hvis du reiser så mye, men ikke klarer å nå sølvstatus må du bomme totalt på valg av bookingklasser og ha en lite strategisk tilnærming til det å reise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
. Hvis du reiser så mye, men ikke klarer å nå sølvstatus må du bomme totalt på valg av bookingklasser og ha en lite strategisk tilnærming til det å reise.[/QUOTE]
Eg har nok bommet på flyselskap ser det ut som,Ved nærmere trenger bare 24 turer for å nå sølv med LH. Skal jeg nå samme nivå med Eurobonus og SAS må jeg fly minimum 4 ganger flex og dermed Booste reiseutgiftene mine med nermere 25000 i året, og det gidder jeg ikke å bruke på noen 2 timers turer i MD80, da tar eg heller en biz tur over dammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 29-01-2017 00:50 |
Miles & More Bonus Promotion | Doll | Reiseforum | 0 | 17-07-2010 21:35 |
M&M Miles | sirpjalle | Reiseforum | 3 | 24-01-2010 16:58 |
Miles & More | sirpjalle | Reiseforum | 8 | 16-11-2009 19:40 |
Air One ut av Miles & More | Blubird | Flyforum | 1 | 13-03-2009 07:28 |