![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fra ikveld 19:00, rolig i gullstua på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Da er der samme design som i Købenavn. Her er noen (dårlige) bilder derfra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I dag var biz-loungen åpen, og gullstua stengt. Forandringene var ikke så veldig store, men det så helt fint ut.
Beklager mobilkamerakvaliteten. ![]() ![]() ![]() I København har de fått ny inngang, med tema i tre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det de samme, gamle stolene i OSL? Håper i så fall de har renset trekkene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Loungen i Brüssel har nå blitt pusset opp med det nye interiøret (ferdig på fredag), mens den tredje loungen på Arlanda (innenriks) skal være ferdig til 25. mai og Paris-loungen skal være ferdig til 23. mai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Var innom CPH i helga, og som på OSL har gullstuen blitt en blanding av litt nytt og gammelt. Fra utsiden ser business-loungen freshere ut. Bortsett fra det merket jeg også at fast-track i CPH laget en del støy opp i loungen, skramling med plasttrau, piping o.l.
![]() |
#47 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]() Mvh KLM 1200
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, slik var det før også. Men kanskje blitt mer nå som antall sluser er utvidet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Ja, evt. bare det at jeg satt nærme nok og irriterte meg over dårlig løsning denne gangen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() Hadde ikke tid til å se loungen, men så at etter fast-tracken var det en snarvei forbi taxfree-shoppen som man eller ledes gjennom og rett ut i terminalen.
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fjerner de skille mellom Business loungen og Scandinavian Lounge? Ser på SAS sales at SAS Plus PAX har tilgang til begge to, og da er det vel ikke noe poeng å skille de lengre?
Eller er det feil opplysning som er lastet opp på SAS-sales? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Forøvrig synes jeg Business Loungene på både OSL og ARN ser bedre ut enn gullstuene... Bedre plass er det som regel også, så foretrekker faktisk de om man ikke skal ha seg en drink da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser nå ut som det på sikt er snakk om ny lounge på CPH, i området hvor det bygges mellom B og C piren. Tolker jeg det rett så blir det snakk om flytting av dagens lounge?
Og på ARN er planen en ny lounge på F-piren, siden det er ganske langt til dagens lounge derfra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
Burde ikke SK få seg en non-Schengen lounge på CPH? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-SVG-CPH-ARN-OSL, min siste tur med SAS MD-80 | TigerBlack | TripReports | 4 | 02-11-2013 18:32 |
SAS øker på OSL-CPH/ARN | Someone | Flyforum | 0 | 29-08-2013 14:17 |
SAS og baser utenfor CPH, OSL, ARN | Stoarn | Flyforum | 3 | 17-08-2011 22:40 |
Til Florida med SAS og Continental, OSL-ARN-EWR-FLL-ORD-ARN-OSL | WF-380 | TripReports | 16 | 02-05-2011 15:18 |
SAS Danmark beholder likevel trafikk på CPH-ARN/OSL | MD90 | Flyforum | 28 | 20-08-2007 11:59 |