![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er nok en nyhet som vil glede mange!
Quote:
(Soekte uten aa finne noe om dette, saa ber om tilgivelse paa forhaand i tilfelle det finnes en duplikattraad der ute.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Endelig, var ikke akkurat en dag for tidlig.
![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 11-02-2013 at 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Får prøve og komme med litt oppdateringer, skal innom OSL og CPH mange ganger de neste 3 ukene.
Da blir vel gullstuen og bizloungen stengt en uke hver, med tilhørende stinn brakke i den som er åpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
KULT! Veldig gode nyheter, jeg var sikker på at dette stod nederst på to do-listen til SAS. Gleder meg til å se resultatet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Veldig kult. Nå syns jeg egentlig ikke de har virket så slitt jeg da. Men alle forbedringer er av det gode.
Elefanten og jeg ønsker oss først og fremst en gummibjørndispenser, Japp og muligens en ørliten sjokoladefontene.
![]() |
#7 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Fint at SAS forbereder seg på at jeg snart kommer på besøk. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Noen som vet hva denne renoveringen består i? Renovering kan jo bety så mangt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Håper dette innebærer litt mer enn boning av gulv..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Biz-loungen på OSL ble da vel pusset opp ganske nylig? Sommeren i fjor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Målet er vel å ha "scandinavian design", men jeg er ikke helt enig med asosieringen med OL på Lillehammer for dette designet blir vel mere sent 80-tall enn tidlig 90-tall som OL-designet står for. Man fikk da inn litt friskere farger sammen med alt det lyse treverket.
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Loungedesignet stammer fra It's Scandinavian-konseptet, men har blitt utviklet siden. Møblement, setetrekk og servise har dessuten blitt byttet ut, og for oss som besøker SAS-loungene ofte er det lett å se at det gjøres oppdateringer med jevne mellomrom selv om hovedkonseptet er det samme. Synes loungene er veldig hyggelige, jeg, men en oppgradering er selvsagt velkommen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enig med Flightdeck. Jeg er ofte innom OSL loungen (3-4 ganger i måneden) og jevnlig innom de andre, og jeg oppdager stadig nye småting som er endret/forbedret.
Når det gjelder denne renoveringen de nå varsler stiller jeg egentlig samme spørsmål som Someone. Renovering kan jo bety alt i fra full overhaling med nye farger og møbler til boning av gulv og bytte av sofatrekk. Spent!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gode nyheter. Kanskje de burde investere i en dørvakt for Scandinavian Lounge også??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ifølge ett svar på Facebook der en har spurt angående dette med renovering av loungene, så er det litt nye møbler og farger den består av.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ikke det at det bryr meg saerlig siden jeg er innom loungene i skandinavia rundt 5 ganger i aaret ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har det ikke vært snakk om å gå for samme løsning på OSL som på CPH der loungene blir adskilt ved inngangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Slik var det tidligere da inngangen var paa andre siden. God ide
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-SVG-CPH-ARN-OSL, min siste tur med SAS MD-80 | TigerBlack | TripReports | 4 | 02-11-2013 18:32 |
SAS øker på OSL-CPH/ARN | Someone | Flyforum | 0 | 29-08-2013 14:17 |
SAS og baser utenfor CPH, OSL, ARN | Stoarn | Flyforum | 3 | 17-08-2011 22:40 |
Til Florida med SAS og Continental, OSL-ARN-EWR-FLL-ORD-ARN-OSL | WF-380 | TripReports | 16 | 02-05-2011 15:18 |
SAS Danmark beholder likevel trafikk på CPH-ARN/OSL | MD90 | Flyforum | 28 | 20-08-2007 11:59 |