Flyprat


Go Back   Flyprat > Spotterforum > Flyspotting

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-03-2014, 00:25   #1
andreas97sas
ScanFlyer Silver
 
Join Date: May 2009
Posts: 913
Default Spotting på KRS

Heisann

Lenge siden eg har vert på flyprat. Har egentlig hatt ein pause men bor for tiden på internat i KRS (Skoleskipet Sjøkurs for de som lurte ) Så tenkte eg å ta meg ein tur opp te Kjevik å få spotta litt men lure på kossen mulighetene e for de på Kjevik ? Kati e det best og kati får eg mest "eksotiske" selskapet ? Som sagt leenge siden eg har lest om fly osv så e ganske grønne på de nå. Men selvfølgelig henge jo litt igjen fra den tiå eg va øve middels interresert i fly

-Andreas
andreas97sas is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2014, 09:52   #2
Northrider
FlyKirurg
 
Northrider's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
Default Re: Spotting på KRS

Søk på "Sørlandets Flyspotterforening" på Facebook. Der har du en god gjeng med mye kunnskap om Kjevik som spotter-plass.
__________________
Med forbehold om trykkfeil
Northrider is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2014, 13:09   #3
96adrian
ScanFlyer Blue
 
96adrian's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Trondheim/Kristiansand
Posts: 381
Default Re: Spotting på KRS

Her har du en spotterguide du kan bruke: http://www.flyspotter.net/wp-content...rguide-KRS.pdf
Du kan se flytidene på Kjevik her: http://www.avinor.no/lufthavn/kristiansand

Vi har ikke så veldig mye eksotisk til vanlig på Kjevik. Widerøe og SAS kommer flere ganger daglig, mens Norwegian kommer et par ganger daglig. KLM og Wizz er de eneste utenlandske selskapene vi har her. KLM kommer to ganger daglig (tre ganger etter 30. mars), mens Wizz kommer tidlig på morgenen mandag og fredag.
For øyeblikket har vi en Boeing 757 som opererer charterflygninger for Orbest på lørdager og søndager. I sommerhalvåret er det også en god del andre chartere i helgene, som Thomas Cook, SunExpress og Adria Airways.

Du får bare gå inn på facebook som nevnt over og spør oss hvis det er noe mer du lurer på
__________________
Adrian Leirvik Larsen

96adrian is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Spotting på KRS sirpjalle Flyspotting 8 13-09-2015 16:17
Årets første spotting - KRS 96adrian Bilder & foto 4 05-02-2013 18:50
Bonustur KRS-LYR-KRS med SAS Fredrik Propell TripReports 35 01-07-2012 11:45
KRS-CPH-KRS idag? Bizflyer Register- og ATC-Forum 2 15-08-2008 00:57


All times are GMT +2. The time now is 11:28.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.