Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-06-2013, 02:13   #1
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Reisen min startet 10. mai med SAS BGO-CPH-FRA og 11. mai videre med SQ i Business FRA-JFK og Delta JFK-BOS, men det får jeg ta i en annen rapport som kommer senere. Jeg får begynne på feil side av reisen, altså hjemreisen, da DU-delen sikkert er best som ferskvare…

Reiseruten min på hjemreisen var som følger; BOS-JFK-OSL 31. mai og OSL-BGO 2. juni.




For en gangs skyld hadde jeg pakket kofferten kvelden før. Vanligvis pakkes det en time før jeg må dra, og det medfører alltid til stress og at jeg glemmer ting. En gang glemte jeg for eksempel å pakke underbukser og en annen gang sokker.

Jeg hadde booket DL3382 som hadde avgangstid 13:50. Så siden jeg hadde god tid, tok jeg the T, som er hva de kaller undergrunnsbanen der borte. Jeg dro fra huset rundt kl 10. Siden det var 32 grader ute denne dagen ville jeg ha god tid til å komme meg til BOS. T-banen tar rundt 40 minutter fra Green Street hvor jeg holder til når jeg er i Boston. Og med ti minutters gange til stasjonen med bagasje, var det bedre ikke å stresse.

Jeg hadde som mange andre matchet mitt EBG til Flying Blue Gold i 2011, men den gikk dessverre tilbake til Ivory i mars i år. Men når jeg kjøpte billettene mine en måned før, stod det på bookingen min på Delta.com at jeg hadde KLM Gold, og ble lagt til på upgrade-listen. Fikk også to gratis kolli, noe som hjelper når man er blakk og ikke vil betale $25 per innsjekket bag…

Da jeg hadde kommet igjennom ”Sky Priority”-fast track’en så jeg raskt på tavlen at flyet hadde fått ny avgangstid kl 16:55. Jeg gikk raskt bort til Service-skranken til Delta og fikk beskjed om å gå til gaten til DL3377 som hadde avgangstid 11:40, men forsinket til 13:05. Ingen problem å få sete på den. Fikk sete 14A, men mannen i skranken smilte og sa at jeg var på upgrade-listen og at den kom til å gå igjennom. To på listen og 8 ledige seter i F på CRJ’en. Hurra!

Mens jeg ventet dro jeg til Dunkin’ Donuts for å få meg noe å spise da jeg ikke hadde spist frokost denne morgenen… Så begynte å bli sulten. Ble en Sausage, Egg and Cheese on a Croissant (nummer 4 på menyen).





Under boarding pep scanneren og spyttet ut ny seteplassering 3C. Fant meg raskt til rette. Min nyinnkjøpte Travelpro kabinkoffert (som kun passet i hattehyllene på 3 av 7 flighter på denne turen, verste kjøpet ever…) passet ikke i hyllen på denne flighten, men fikk sette den i crew skapet av den søte flyvertinnen.





Ved setet fant jeg en flaske vann og jeg ble raskt tilbudt noe å drikke. Gikk for appelsinjuice som pre-departure da jeg følte meg litt uggen…



Boston – New York er vanligvis satt opp på rundt 1 time og 30 minutter. Men mesteparten av flightene består av taxi-tid og kø-ståing. Flytiden er bare på rundt 35 minutter. Så på disse flighene blir det bare servert vann i economy, mens det er lett servering i form av snack-basket og drikke i F.

Jeg gikk for en GT (som ble servert i et skikkelig glass) da vi var kommet opp i cruise, og de to hyggelige og glade damene som jobbet om bord i dag gikk to runder med kurven, som jeg synes var hyggelig. Fikk meg en muffins som faktisk smakte godt, chips og en pakke med pretzels.





Vi landet rundt kl 14 på JFK og takset i en halvtime og måtte vente en liten stund til vår ”gate” på fjernpark åpnet. De stengte nylig Delta’s terminal 3 (Den gamle PanAm Worldport), den med UFO-taket. Fikk heldigvis prøvd den på veien til Boston. Trangt som f@*# og lite brukervennlig, men fortsatt en historisk terminal med mye historie. Den skal nå rives, og som dere kan se på bildet under, så er alle gatene sperret av.





Begge mine bagger kom blant de første, begge merket med gul ”Sky Priority” lapp. Dro bagasjen bort til Terminal 1 og la de fra meg på luggage storage der og stakk inn til Brooklyn for lunsj og kaffe…

Men før jeg gikk så jeg dette på tavlen:

Tavlen sa at dagens fly skulle til Stockholm…



Før jeg stakk inn til sentrum tok jeg AirTrain bort til T5 for å kikke på den gamle TWA-terminalen… Trodde at renoveringen var ferdig… Men det var fullt av folk som jobbet og masse aktivitet der. Stakk hodet så vidt inn for å kikke, men fikk ikke lov å ta bilder.





__________________

Last edited by Islending; 04-06-2013 at 02:19.
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 02:14   #2
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Etter et par timer i Williamsburg, hvor jeg traff et par venner, dro jeg tilbake til JFK med subwayen. Var på plass rundt halv 8. Hentet bagasjen min og gikk opp til innsjekkingsområdet. Ble møtt av mange Norwegian skranker og ingen kø. Det var veldig overraskende og veldig positivt. Forventet å stå 30 minutter i kø… Infoskjermene viste nå også rett flightnummer DY7002 og Oslo.







Det var ingen kø i sikkerhetskontrollen, og jeg kom meg raskt til Gate 2. Jeg forventet å se noe forfriskninger og brus ved gaten da dette tross alt var første flight til Oslo, men det var ikke noe her som tydet på at de feiret dette… Lurer litt på om det var noe dagen før da første flight til Stockholm var?



Boarding startet en halvtime før oppsatt rutetid og jeg var blant de første om bord. HiFly/Emirates-kabinen var fin og det var veldig god benplass, men det var vel egentlig det eneste positive med denne flighten…












Like før kl 21:30 kom kapteinen på anlegget og sa at en passasjer ikke hadde dukket opp på gaten før de stengte, og det endte opp med at de brukte ca. en halvtime på å lokalisere bagasjen til denne personen og offloade den. Vi var i luften ca. 45 minutter etter rutetid, ikke så farlig for min del, da jeg hadde en dag i Oslo før hjemreise til Bergen.

Det er ingen IFE på disse leieflyene. Det er store fine skjermer, men de er ikke lastet med noe innhold, så husk å ta med egen underholdning. Jeg hadde med iPaden min som jeg brukte til Kindle…

Etter at vi hadde nådd cruise, begynte thai-crewet å selge tepper til $5, men etter dette var den thailandske besetningen ingensteds å se… Vi så vel et par løpe opp og ned midtgangene en sjelden gang, men det var aldri noe service å få. Jeg begynte å angre på at jeg ikke hadde kjøpt med meg en matpakke på JFK, fordi matserveringen ikke startet før ca. TRE TIMER(!!!!) etter take-off! Dette tilsvarte rundt kl 1 om natten, og jeg satt på sete 17A som er andre rad i Economy og var blant de første som fikk mat. Serveringen tok LANG tid da de brukte sinnsykt mye tid på å lese listene sine over hvem som har forhåndsbestilt.

Maten var veldig lite imponerende, og må ha vært noe av det dårligste jeg har spist i luften. Porsjonene var også stusselige med tanke på hvor lang turen var… Jeg var fortsatt sulten etter de fem små og tørre kyllingbitene… Med maten fikk du en (plast)kopp med alkohol (vin eller øl) og en alkoholfri. Jeg valgte da vann og hvitvin. Hvis du ville ha mer vann, noe som er en selvfølge på langturer måtte du kjøpe flaskevann til $4.50. De tar også kun kort, så du kan ikke bruke de siste dollarene dine om bord.






Bergenseren som satt ved siden av meg og sønnen hans på andre siden av midtgangen hadde også forhåndsbestilt, men de stod ikke på listen som den unge thailandske damen hadde, og i stedet for å sjekke med purser eller noen andre fra crewet, så fortsatte de matserveringen til de andre. Det var ikke før de klaget til purseren (fra HiFly) en time senere at de fikk mat. Hun hadde de på sin liste, mens de som serverte ikke hadde en oppdatert liste. Hun beklaget, men ingen kompensasjon i form av mer vann eller vin… De var ikke fornøyd…

Etter maten, tok jeg meg en tur på toalettet, og det var lett å se hvem som hadde eid flyet før Emirates…








Fikk meg et par timer på øyet før jeg våknet opp da jeg var tørst. Jeg plinget etter thai-damene… Plinget igjen… og igjen… og igjen… Etter 20 minutter kom til slutt en av disse tullingene, og jeg fikk kjøpt meg en flaske til 31 kroner (ifølge nettbanken min)…




Ca. en og en halv time før landing i Oslo begynte de å dele ut ”frokost”-posene sine til de som hadde forhåndsbestilt. De ved siden av ble først nektet posen men han begynte å heve stemmen sin og crewet ga seg og bergenseren og sønnen fikk ”frokosten” deres… Jeg var fortsatt sulten etter ”middagen” kvelden før og i oppstyret glemte thaidamen å gi meg min frokost, og da sa jeg ganske bryskt ifra om at jeg skulle ha maten min også.

Den elendige ”frokosten” bestod av en liten yoghurt, en liten juice og verdens minste ”rundstykke” med ost. Du kunne også velge mellom kaffe eller te. Kaffen var lunken og smakte surt og jævlig, og jeg tror at den ble brygget på veien TIL New York… Eller en gang i forrige århundre. Han ved siden av meg klagde og byttet til te, men den var helt svart og smakte visst også dårlig.






Etter den dårlige maten var det en rask tur til badet for å pusse tenner og tømme blæren, og like etterpå begynte decent, og til tross for 45 min forsinket ut av JFK landet vi på rutetid på OSL. Denne elendige turen var heldigvis over…




Var gjennom passkontrollen på 3 minutter og bagasjen kom på båndet etter 20 minutter.
Gjennom tollen og kjøpte meg en baguette før jeg tok flybussen inn til sentrum.

Hett tips til alle der ute… UNNGÅ DY Longhaul! I hvertfall nå i oppstarten da crewet var helt elendig! Håper virkelig de kommer inn i det etter hvert. Hvis du allerede har billett… Husk å ta med matpakke og kjøp vann på flyplassen…

Billetten min ble bestilt samme dag som longhaul billettene ble lagt ut og kostet 899,- + pluss pakken (mat, sete og 1 kolli) 399,- og et ekstra kolli 199,-. Så totalt rundt 1500kr som ikke er så revolusjonerende som de påstår da jeg flere ganger har reist t/r med Lufthansa til under 3000 fra Oslo til NY...
__________________

Last edited by Islending; 04-06-2013 at 03:17.
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 02:20   #3
jefi99
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,807
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Tak for interessant førstehåndsberetning om DU/DY.
__________________
jefi99 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 02:46   #4
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Hadde en flott dag med 25 grader og sol i Oslo, med utekonserter og god mat.






Dagen etterpå ble vått, som mange her sikkert opplevde. Heldigvis sluttet det å regne når jeg dro fra Grünerløkka, og holdt seg tørt til jeg kom meg til flybussen.



Hjemreisen var med SAS operated by Blue1 og 717 til BGO. Hyggelig crew, bra service, avgang og ankomst på tid, med andre ord en standard SAS flight. Det var deilig.

Flyet var OH-BLJ, som er samme maskin som jeg har i modell som meg og en håndfull andre fra forumet fikk da vi besøkte Blue1 i Helsinki på den første Nordic MegaDO i 2011.






Beste setet i hele SAS-konsernet (minus longhaul), 1A i 717.







Fint å se en MD ved innenlandsgatene igjen...




Ved ankomst, så jeg noen spottere oppe på haugen. Håper å se bilder av ankomsten på forumet.

Håper at rapporten smakte…
__________________

Last edited by Islending; 04-06-2013 at 05:26.
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 03:18   #5
pgaa
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,537
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Takk for rapport, og da spesielt DY/DU-delen. Skulle vært med premiereturen til JFK, gudskjelov at man avbestilte - Dreamliner eller ei.
Ser jo at man gjorde noe lurt der for en gangs skyld Dårlig innkjørt crew eller ei, det man for servert her er jo grunn nok til å holde seg unna long haul-konseptet til Kjosern..
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone

Last edited by pgaa; 04-06-2013 at 03:21.
pgaa is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 03:20   #6
Sondbjo
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Oct 2010
Location: Bærums Verk
Posts: 1,181
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Etter å ha lest raportern din, så er jeg glad for at jeg kanselerte reisen til BKK... Jeg bestillte Qatar for mindre pris også Så du hvordan de i "premium" hadde det?
Sondbjo is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 04:13   #7
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,852
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Flott rapport, og må si meg enig at det der så ganske så stusselig ut. Hva betalte du for "maten"?
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006

Last edited by Someone; 04-06-2013 at 04:19.
Someone is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 04:34   #8
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Flott rapport, og må si meg enig at det der så ganske så stusselig ut. Hva betalte du for "maten"?
Pluss-pakken koster 399,- til USA og 499,- til BKK og inkluderer "mat" (i hermetegn siden den var uspiselig), 1 kolli og sete plassering.

Tror at hvis du bestiller "nice & tasty" menyen utenom, så koster den vel rundt 200. Men er ikke 100% sikker på den..
__________________

Last edited by Islending; 04-06-2013 at 04:42.
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 04:41   #9
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by Sondbjo View Post
Etter å ha lest raportern din, så er jeg glad for at jeg kanselerte reisen til BKK... Jeg bestillte Qatar for mindre pris også Så du hvordan de i "premium" hadde det?
Må innrømme at jeg toalettreket til business dassen, da den treige thai-besetningen blokkerte veien bakover. Da jeg var ferdig å spise, var de bare halvveis i serveringen i den fremste eco kabinen... Jeg så ikke hvordan maten deres var, siden de fleste hadde lagt seg. Matboksene deres var fremdeles ikke ryddet vekk, og de så stusslige ut i størrelse også...
__________________
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 06:11   #10
Hpkris
Front section flyer
 
Hpkris's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Takk for bra beskrevet rapport ang DY, ble IKKE fristet til å bruke de fra BKK og hjem etter dette. Må være noe av det dårligste man kan få av mat på LH, og at du måtte vente 20min på å kjøpe ei flaske vann er jo bare tragisk.
__________________
Upcoming Flights 2016
24. April BKK-OSL (DY)
22.Aug OSL-DXB-BKK (EK)
05.Sept BKK-DXB-OSL
06. Oktober OSL-IST-BKK (TK)
30. Oktober BKK-OSL (DY)
Hpkris is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 06:56   #11
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Takker for "fin" rapport. Nei, dette var ikke bra, faktisk på nivå min med min eneste Air India flight en gang på 80-tallet. (Nei bedre faktisk). Uansett, kan ikke si at det fristet....
__________________
Mine bilder på Airliners
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 07:21   #12
petru26
evig optimist
 
petru26's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

får håpe ting bedrer seg for dy, virker sjabert. har vurdert premium til bkk neste gang jeg skal ned, men til nesten samme pris for biss saver hos ay så er vel valget enkelt.. da trur jeg nok dreamliner får være dreamliner.
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass
petru26 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 08:00   #13
fokkeren
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 393
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Ingen god reklame for Norwegian .
Får vel det en betaler for.

Ang. maten kunne Norwegian vel lagt på en 100 lapp slik att paxen får bedre mat og ikke minst mett.
Ingen ting er være å være sulten og tørst på lange flyinger
fokkeren is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 08:39   #14
HS-TGA
ScanFlyer Blue
 
HS-TGA's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 498
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Takker for rapporten! Dette fristet fint lite....
HS-TGA is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 11:54   #15
Altitude
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Mange takk for veldig nyttig rapport!

Kluss i kabinen i oppstartfasen regner vi med, men tre timer!!! før serveringsstart er jo en total nedsmeltning.
På under tre timer har andre carriers servert vått og tørt, solgt, ryddet og slukket lysene for natten.

Og - tenkte jeg det ikke - "middagen" ser uappetittlig og gjerrig ut.
Begriper ikke hvorfor DY ikke selger mat man faktisk har lyst på - jeg sitter jo der med pengene klare, men putter dem tilbake i lommeboken når uspiselig bensinstasjonmat triller forbi setet.

Fastholder min erhvervede praksis: Aldri gå om bord i et Norwegian-fly uten niste (ny: og ikke kjøp LH med Norwegian ennå)

Mye tilgis en LCC som prøver seg på noe nytt. En stund...
Altitude is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 12:34   #16
semmern
ScanFlyer Gold
 
Join Date: May 2011
Posts: 1,500
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Dette var triste greier! DU altså, ikke rapporten. Det bør bedre seg for dem, ellers er det ikke mye håp.
semmern is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 14:00   #17
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,975
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by Islending View Post



Den elendige ”frokosten” bestod av en liten yoghurt, en liten juice og verdens minste ”rundstykke” med ost. Du kunne også velge mellom kaffe eller te. Kaffen var lunken og smakte surt og jævlig, og jeg tror at den ble brygget på veien TIL New York… Eller en gang i forrige århundre. Han ved siden av meg klagde og byttet til te, men den var helt svart og smakte visst også dårlig.


Må nesten flire litt her ... dette er hva jeg fikk (dog, gratis) på Air France søndag morgen Montreal-Paris .... Muffin istedet for 'sandwich' - ellers akkurat det samme.



Langt mer interessant fant jeg dette:

Quote:
Det er ingen IFE på disse leieflyene. Det er store fine skjermer, men de er ikke lastet med noe innhold, så husk å ta med egen underholdning.
'Virket ikke' eller 'ikke lastet' ... ? Stor forskjell. Dette er noe som må leies av operatøren og det følger ikke flyet. Lurer på om det er noen som 'glemte' dette. Og det er ikke billig heller ..
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 14:17   #18
Islending
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 854
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Må nesten flire litt her ... dette er hva jeg fikk (dog, gratis) på Air France søndag morgen Montreal-Paris .... Muffin istedet for 'sandwich' - ellers akkurat det samme.



Langt mer interessant fant jeg dette:



'Virket ikke' eller 'ikke lastet' ... ? Stor forskjell. Dette er noe som må leies av operatøren og det følger ikke flyet. Lurer på om det er noen som 'glemte' dette. Og det er ikke billig heller ..
Skjermene virket bra de. Du kunne bla gjennom Emirates sine gamle kanaler, bl.a. en Koranlesnings-kanal. Men alle kanalene var svart. Kun tekst av kanalnavn dukket opp.

De kunne i hvertfall tilbudt flightmap...
__________________
Islending is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 14:19   #19
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,975
Default Re: Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by Islending View Post

De kunne i hvertfall tilbudt flightmap...
Det må også bestilles, lastes inn og betales ... Interessant observasjon - tror du er den første som har kommunisert at anlegget faktisk virker ....

Koranlesningskanal som virker, ja ... nå fikk jeg visse syner av norske familier som skuffet kikker inn i skjermen ... tegneseriemateriale, dette her ..
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2013, 14:20   #20
LCH
ScanFlyer Crusty
 
LCH's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,775
Default Delta First, Norwegian Longhaul og Blue1 – Boston til Bergen 31. mai – 2. juni

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Må nesten flire litt her ... dette er hva jeg fikk (dog, gratis) på Air France søndag morgen Montreal-Paris .... Muffin istedet for 'sandwich' - ellers akkurat det samme.
Ja, det ser ut som en ganske standard økonomifrokost på langdistanse, verken mer eller mindre. Kan ikke si at jeg synes at middagen skilte seg så veldig fra fra det andre selskap varter opp med med heller. Det jeg reagerer på er at man må betale for vannet på en langflyvning, det burde blitt tilbudt gratis i store mengder, slik andre selskap gjør.
__________________
Upcoming: TRD-OSL
LCH is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Delta gjør Boston til hub Someone Flyforum 10 04-10-2021 08:22
Bergen til Boston via CPH, FRA og JFK Islending TripReports 12 14-06-2013 02:13
Delta starter opp til Island 1. Juni. simene Flyforum 1 21-04-2011 10:32
Charterfly til Bergen 6. og 7. Mai BGO Flyforum 5 06-05-2010 09:31
Clinton til Bergen 22. mai stefan78 Flyforum 3 03-05-2007 19:11


All times are GMT +2. The time now is 06:42.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.