Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-08-2018, 08:40   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,630
Vin God fredag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Akkurat nå bøtter det ned ute, så greit kunne starte dagen med litt hjemmekontor. Resten av familien er dratt på jobb og barnehage, så da kan jeg nyte min espresso i fred og ro. En tur innom Strøm-Larsen senere, da det er planlagt biff og champagne i kveld. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 08:54   #2
B747-8
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Aug 2017
Location: OSL
Posts: 2,528
Default Re: God fredag fra Sandaker

Happy Friday!!!
Og God morgen fra Grålum. Det blir kort dag på jobb, og så er det Sverige tur. Ha en din dag.
B747-8 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 09:18   #3
petter380
Powder hound
 
petter380's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,935
Default Re: God fredag fra Sandaker

Mååååårraaaan fra LN-WEB mellom BGO-BOO! Har prøvd -WEA noen ganger, så nå mangler bare -WEC

Under halvfullt, så god/luftig plass. Liten spaser tur fra lufthavn til tog(havn)stasjon og tog ned til MQN aka Mo i Rana for bryllup - har vært der to ganger tidligere, begge på sykehuset går all-in for å unngå det denne gangen #tgif
__________________
Siden 2005
petter380 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 09:36   #4
petter380
Powder hound
 
petter380's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,935
Default God fredag fra Sandaker

Omg, BGO stengt pga. akuttsykdom for brannmannskap og dermed tilbake til gate og vente 1 time før de får en erstatter... flaks de flyene som tok av rett før oss

Ingen får lande heller...
__________________
Siden 2005

Last edited by petter380; 10-08-2018 at 09:40.
petter380 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 10:09   #5
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,020
Default Re: God fredag fra Sandaker

God morgen fra jobben på Furuset! Gratulerer så mye med dagen til et forummedlem som er mye her!
Ha en fin en!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 10:24   #6
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,680
Default Re: God fredag fra Sandaker

God fredag fra Oslo og hjemmekontoret. I går var jeg frivillig på Øyafestivalen. Da jeg under en pause gikk litt rundt ble jeg oppsøkt av politiet som mente jeg gikk på en mistenkelig måte... KAnskje beina mine var litt subbete etter mange timer bak baren. Jaja fikk nå snakka meg ut av greia så no worries. Måtte vise hva jeg hadde i lomma, det var flaskekorker. Skjønner de synes det var litt random. Ha en fin dag uten å bli konfrontert av lovens lange.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 11:41   #7
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,430
Default Re: God fredag fra Sandaker

God morgen - straks slutt på "tilvenning til jobb-uke, viktig å ikke gå på en smell sånn når man starter opp. Neste uke braker det mer løs og så blir det virkelig hektisk.

Meeeen - fint med litt regn og kjølig vær i dag, for da passer det enda bedre å sitte inn med kaffekoppen og jobb.

Ha en fin helg!
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 11:49   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: God fredag fra Sandaker

God morgen fra t-banen. Skulle egentlig vært i Asia så jeg tar meg litt friheter på kontortid. Inn sist, ut sist.

Men viktig å rekke lunch da.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 11:56   #9
BSSW
Browncoat
 
BSSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
Default Re: God fredag fra Sandaker

Greetings fra Tananger

Også her regner det, dessverre så må jeg delvis uti regnet for å jobbe

Enda 2 uker igjen til ferie
Får se om jeg klarer å finne noe å gjøre de 2 ferieukene jeg skal ha...

Snart helg!!

Ha en fin fredag forumister

Hmm, det var noen som skulle gratuleres...
Happi b-day!
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam
BSSW is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 12:48   #10
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Da jeg under en pause gikk litt rundt ble jeg oppsøkt av politiet som mente jeg gikk på en mistenkelig måte...
Helt forståelig om man ser tvilsom og luguber ut.

God formiddag fra en våt tiggerstad. Det virker nesten som om SAS skal fly idag så da skal jeg oppdage nye steder ved Middelhavet. Temperaturen skal opp godt over 30 så jeg vurderer faktisk å reise i kortbukse.

Det skal bli godt å komme seg unna Støyafestivalen. Balkong har vært ubrukelig de siste dagene og selv med lykkede vinduer slipper jeg ikke unna støyen. Utrolig at de har klart få til en så elendig lineup. Bortsett fra et par artister som kun kom en snartur opp på B-listen for 25 år siden var det bare ukjent ræl. Og som om ikke støyen var ille nok så har de flere scener slik at man skal få kakafoni av støyen. På vei til Tøyen igår så jeg en som hoppet in over avsperrinmgene, det naturlige ville jo vært å hoppe ut. Utebassenget på Tøyenbadet er også stengt.

Ha en god en alle som vet å forflytte seg til bedre steder.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 16:43   #11
Rosalie
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jun 2018
Posts: 128
Default Re: God fredag fra Sandaker

Kjenner at jeg er glad jeg ikke har Øyabilletter i år, da jeg «ikke gjør drittvær». Moter meg opp for en rask spurt til butikken og tilbake, ca 400 meter til sammen. For dette vestlandsværet «gjør jeg ikke», ass.
Rosalie is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 16:56   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default God fredag fra Sandaker

Ahhh ... nyter de 16 gradene her på vestkysten til fulle. Lenge siden jeg har opplevd temperatur som dette.

Fryktelig trafikk ut av Seattle i går. Kø hele veien opp forbi Marysville. Brukte over 3 1/2 time på en tur som burde tatt under 2. Flyturen gikk imidlertid greit. Halvtimen sen pga redusert sikt i San Fransisco, men vi kom da frem. 739’eren fra SFO var langt mer komfortabel enn 320’en fra Atlanta. Setene på sistnevnte var ytterst trange og det føltes som at jeg kunne sette tenna i seteryggen foran. 737’en var langt bedre og med mer behagelige seter. Satt bak vingen på begge, så sammenlignbar plassering. Ellers lite å bemerke. Treg wifi og godt underholdningstilbud til tablet eller telefon.

I dag blir det først brunch med brudeparet. Deretter håper jeg å få lurt meg en tur ned til Everett. Eneste dagen dette evt. lar seg gjøre. Vi får se hvordan dagen utvikler seg.

__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 17:16   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,680
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by Rosalie View Post
Kjenner at jeg er glad jeg ikke har Øyabilletter i år, da jeg «ikke gjør drittvær». Moter meg opp for en rask spurt til butikken og tilbake, ca 400 meter til sammen. For dette vestlandsværet «gjør jeg ikke», ass.
Nåja var bra i går og meldt bra i morgen så.

Greit at jeg jobbet i går og ikke i dag da. Men men har lyst til å få med meg DeLillos i kveld så må nok få ræva mi ned til Tøyenparken. Godene ved å jobbe er jo nettopp det å få lov til å henge rundt der gratis.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 17:18   #14
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: God fredag fra Sandaker

Ikke bra.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20180810_155505.jpg
Views:	396
Size:	93.0 KB
ID:	45427  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 18:05   #15
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Nåja var bra i går
Da snakker vi kun om vær. Lyden hørte jeg jo....
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 19:00   #16
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Ahhh ... nyter de 16 gradene her på vestkysten til fulle. Lenge siden jeg har opplevd temperatur som dette.

Fryktelig trafikk ut av Seattle i går. Kø hele veien opp forbi Marysville. Brukte over 3 1/2 time på en tur som burde tatt under 2. Flyturen gikk imidlertid greit. Halvtimen sen pga redusert sikt i San Fransisco, men vi kom da frem. 739’eren fra SFO var langt mer komfortabel enn 320’en fra Atlanta. Setene på sistnevnte var ytterst trange og det føltes som at jeg kunne sette tenna i seteryggen foran. 737’en var langt bedre og med mer behagelige seter. Satt bak vingen på begge, så sammenlignbar plassering. Ellers lite å bemerke. Treg wifi og godt underholdningstilbud til tablet eller telefon.

I dag blir det først brunch med brudeparet. Deretter håper jeg å få lurt meg en tur ned til Everett. Eneste dagen dette evt. lar seg gjøre. Vi får se hvordan dagen utvikler seg.
Det er nok slutt på de tidene hvor det tok under 2 timer til Beagleham, det var normal trafikk dere opplevde i går (derfor er det besterst å bruke ferge !)

Været er nydelig, litt for varmt på ettermiddagene denne uken - men 16 grader på morgenen ute på fergen er bare nydelig (med noe god espresso i koppen). Utsikten din ser rimelig kjent ut, Lummi Island til høyre i bildet ?

Her er en uke tilbake Kreftforskningen tilbake lagt, svært hyggelig å være tilbake hos gode tidligere kollegaer, neste uke er hjemmekontor på øya, liker WebEx pendling til østkysten
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 19:19   #17
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God fredag fra Sandaker

Endelig hjemme etter en dag både her og der... Ikke alle gamlinger er som Robert. Her skal straks Øya oppsøkes helt frivillig, og forhåpentligvis blir det mye lyd God hælj!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2018, 21:36   #18
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
. Utsikten din ser rimelig kjent ut, Lummi Island til høyre i bildet ?




Stemmer bra. Vi er på nordsiden av Samish Island.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2018, 00:43   #19
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God fredag fra Sandaker

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Stemmer bra. Vi er på nordsiden av Samish Island.
Utmerket - Destilleriet(Mikro) et besøk vel verdt !!! Og dere kjører gjennom Bow Edison - bakeriet er strålende
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God lørdag fra Sandaker Someone Flyforum 15 17-06-2017 15:25
God lørdag fra Sandaker Someone Flyforum 14 20-06-2015 17:23
God fredag fra Sandaker Someone Flyforum 8 29-05-2015 15:27
God fredag fra Sandaker Someone Flyforum 15 08-05-2015 21:05
God lørdag fra Sandaker Someone Flyforum 11 20-12-2014 23:43


All times are GMT +2. The time now is 10:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.