![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God onsdag fra taxi på vei til OSL. Litt fakir-arbeidsdag i dag. 2 møter på en diger messe i Barcelona og med syk irritasjon over høye hotellpriser fikk jeg mekket det til som en dagstur. En stor bonus er jo at jeg kommer hjem til Storsmurfen i kveld. En liten nedtur er at det betyr første balje ut fra OSL og nest siste tilbake. Blir lang dag.
Og så tror taxisjåføren at han er Mika Häkkinen i den sure Priusen sin her. Motoren høres ut som lungene til en 90 år gammel kjederøyker på vei opp de syv søstre mens vi forsøker skvise hver siste lille dråpe ut av bilen. Jeg er forøvrig aldri lettirritert om morgenen. Jeg vil ha kaffe og kanskje noe å spise. Hadde bra! UPDATE: Og så får vi selvfølgelig klassikeren; "duuuuu, vi har litt problemer med bankterminal i dag...". BINGO!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 05-02-2025 at 05:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin onsdag morgen fra Ris. Enn så lenge i sengen før jeg krykker meg over til sofaen. Gårsdagens utskiftninger ble slett ikke ille…så det blir nok noen nettaviser jeg kan pløye meg gjennom i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra trd, sovet godt på mitt faste rom 551. Frokost inntatt og nå ventes det på tog mot forskningshovedstaden. Videre til Stavanger i kveld for å fortelle hvor flink heg er i morgen. Har egentlig kuttet ut koffein av ren nysgjerrighet, men glemte jo det da jeg svingte inn på frokosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Forus. Eldste arvingen er med på kontoret igjen, og insisterer fremdeles på at FR B738 og KL E190 er bedre enn SK MD81 i janne-farger. På grunn av winglets ![]() ![]() Nuvel, jeg har kaffe, og arvingen har sjokolademelk og leker. Så da er det bare å sette i gang med kontoreringen.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Full gass i studioet i dag også og en gode 600 kalorier brent bort. Det kommer godt med da jeg har tatt med Delfia-kake på kontoret i dag (tydeligvis lite kjent kake på Oslo Vest).
I kveld er det cowboy-middag hvor fem raringer skal planlegge hver sine US road-tripper sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgon,
Precis gjort av med några tusenlappar av koncernens pengar för en resa till Panama och Costa Rica om tre veckor. "I feel gooooood" Annars går dagen 100% i teams innan den avslutas med en bättre indisk middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Oslo vest burde vite at - som så fryktelig mye annet godt, kult, funksjonabelt, praktisk, spennende, teknologisk fornuftig etc - delfiakake stammer fra Tyskland
![]() Kaffen er på bordet, og jeg har en liten pause fra pleie av mine 3 RSV-pasienter. Puh. Den eldste er den som er sykest. Mannen min har 1 ukes sykemelding for første gang siden vi traff hverandre. Trodde ikke RS var så gæli, men skjønner hvorfor gamlinger bør vaksinere seg.
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 05-02-2025 at 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Elvebyen. Liten pause fra sanatoriet i Tønsberg, da 1 av 2 barn er oppegående igjen. Litt kranglete i korsryggen etter å ha løftet litt feil og bært litt mye på minstemann de siste to dagene, samt halv natt på litt for tynn madrass på gulvet hos eldstemann, men det pleier å gå seg til med litt bevegelse, tid, tøy og bøy samt litt paracet og ibux
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker. Hjemmekontor, etter en tur med eldste arving på DrDropin i morgentimene. Gav opp at den ørebetennelsen skulle gå over av seg selv, så ble nødt til å få litt tryllemikstur. Kona driver med sin karriere, så da er jeg og barna hjemme, og med ymse sykdom er det plutselig ingen treninger som må kjøres til. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Etter å ha jobbet natten gjennom, og deretter noen velfortjente timer på øyet i dag tidlig var det virkelig en bonus å se sol og tålelig bra vær ute!
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nesten så jeg skulle vurdert Dr Dropin selv , men tviler nå på at en vanlig forkjølelse er noe som de kan hjelpe mye med. Denne her sitter litt kraftigere i enn det jeg vanligvis har og har blitt litt verre siste døgnet så har ligget lenge i senga i dag.
Ja og sånn går nu dagan, kanskje jeg bare skal gå en tur til butikken bare for å komme seg ut littegranne iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det ble doktoren her også. Skulle fått cellegift, men prøvene var ikke bra nok. Dermed endte det med innleggelse og tapping og så blir det MR enten senere i dag eller morgen, så får vi se om de finner ut av utfordringene. Egentlig like greit at det ble innleggelse nå, da de forhåpentligvis finner ut av dette.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Delfiakake er tradisjonell Bærumsmat ..
![]() G’morgen fra SC. Tilbake fra lang tur med berneren. Mye biler og mye rådyr i dag. Og en coyote. Amazon var på døra før halv seks.. Riktignok var pakka to dager forsinket, men fyren skulle bare visst at det han leverte var en tube ‘buttpaste’ for svigerbeistet .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Her på østkanten (av Asker) er det gjort et svært lite vellykket forsøk på å gå tur i solskinnet. Broddene kom til kort, her bør man nok ha kjetting og småspiker under skoene for å komme seg frem til fots. Eventuelt truger. Alternativene var våt isholke eller dyp løssne. Ingen av delene fristet, så da ble det kaffe og sjokolade (50g = 200 kalorier) i solveggen i stedet. Fortreffelig eftermiddag ønskes alle! Last edited by KnutW; 05-02-2025 at 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde jeg hatt behov for noe som skulle smøres på rumpa, hadde jeg nok foretrukket å handle på nett jeg også.
Gudd dei fra gjemmekontoret. Ble her istedenfor borte i dag, da man har hostet litt i et par dager. Det går nok over. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dere er heldige som har mulighet for hjemmekontor. Vanskelig det når man jobber i helsevesenet gitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høyland Airshow 2010 (Altså i morra 26. Juni) | gilera | Flyforum | 0 | 25-06-2010 16:27 |
Billig dias/negativ-scanner | CK | Bilder & foto | 0 | 26-05-2009 09:53 |
2 herifra vest i solen (ZV altså) | Lennart | Bilder & foto | 5 | 11-12-2008 23:36 |
Buenos Dias Alicante! | AStorvig | Bilder & foto | 5 | 23-05-2008 14:13 |
Så kom den altså ............... | sk931 | Flyforum | 7 | 29-12-2005 16:17 |