Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 20-02-2018, 05:27   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default God tirsdag morgen

God morgen fra Ris. I formiddag starter Røros Martnan og for å rekke åpningen så er det bare å sette seg i bilen nå....kaffe og boller på Espa er neste stopp. Ha en topp tirsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 05:46   #2
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default Re: God tirsdag morgen

God morgen fra Lillestrøm! Endelig morgen og på tide å sprette opp til en ny dag. Påskeferien ble bestilt i går også. Wien tur med OS i biz.
Ha en fin tirsdag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 06:03   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God tirsdag morgen

God mandag (fortsatt) fra Reno. Akkurat inntatt en bedre amerikansk middag, så blir fort et par øl etter det. Men ingen nåde i morgen da går Amtrak mot Emeryville nokså tidlig

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 08:21   #4
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,012
Default Re: God tirsdag morgen

God morgen fra automobilens land. I dag må jeg få av hjertet mitt hvor absurd det er for en innfødt nordlening som er vant med maks fartsgrense 80km/h med mediokre fylkesveger "at best" (og noen 90-strekker med E6...), det er å ha arbeidsveg med autobahn fri fart.

I dag mårrest kjørte jeg inn på autobahn, og lurte på hvorfor Audien vår plutselig laget en sånn rar lyd. Jeg blinket meg ut i venstre felt da jeg hadde en lastebil som var relativt langsom foran meg i høyre. Enda var den der rare traktorlyden. Da hadde altså en noe eldre, men sporty, "something" som hadde ligget bak meg hele tiden, lagt seg ut i sidesporet av autobahn (bare 2felts der jeg kjører). Hørtes ut som de hadde tuna den ganske hardt. Det var vel i et forsøk på å komme seg forbi både meg og lastebil raskt, at vedkommende la gassen i bånn og kjørte i nødfila. Han/hun gav på som bare pokkern, med ganske grovt regelbrudd. Naja. Kom ikke og føkk med Audien min, tenkte jeg. Ikke døm kjerra for noen gammelmodig familiebil. Så jeg gav på, slik man skal i venstrefila. Han lå nå i høyrefil foran lastebil, jeg i venstre - men han kom seg ikke inn foran meg. For jeg var raskere. #denfølelsen. Jeg gjorde ingen ting galt (holdt avstand, jeg holdt høyere fart enn de i høyrefila, kjørte innenfor egen kontroll), jeg fulgte reglene, og smilte fornøyd av "seieren".

Å ha "bilrace" i 200km/t kl 06:30 på mårran... De små gledene i livet
Ha en fin Tirsdag!
__________________
Spoiler mixer
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 08:26   #5
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: God tirsdag morgen

God morgen fra Lilestrøm..

Avreise TK 17.25 til CMB via IST, MLE.. Som nerd gleder meg til MLE, sist SQ DC10-30 fra CPH i 1984.. Merkelig landing siden du ser kun vann på begge kanter inntil hjula dumper ned i rullebanen- Skal vi ditche surret i hodet...

Flyplassen ligger på en forlenget øy, intet annet der.. Båt videre til alle steder...
Dvs. små øyer og hovedstadøya, Male... Flybåt til de lengre ut...
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 08:54   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: God tirsdag morgen

God morgen fra trikken. Bør vel i løpet av arbeidsdagen få forfattet litt videre på et dokument. Selv om Word og jeg aldri blir bestevenner. Så får vel sjekke litt mer opp om fly, leiebil og hoteller for sommerens planlagte TdF-tur. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 10:26   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: God tirsdag morgen

God morgen fra Nationaltheatret. Hverdagen truer og jeg sitter og venter på Linje 1.

På vei inn booket jeg billetter til SSJ for et bryllup i Mai. Til meg, pellefanten og Cray-BAE. Saft suse... Det koster bra mye ja. Det føles sykt å bruke 10.000,- på 2 netter i Sandnessjøen for 2 personer inkl hotell.

Vel Vel. Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 20-02-2018 at 10:30.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 10:44   #8
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: God tirsdag morgen

God tirsdag fra flytoget på vei mot Sandvika hvor arbeidsdagen skal tilbringes. På eftan blir kursen satt mot sentrum hvor det Kanskje blir litt øl også.
Ha en fin en
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 17:58   #9
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God tirsdag morgen

Haha ser nå at Amtrak i appen har lagt inn en halvtime Delay. Jaja gjør meg ikke så mye men har nå alt klart for å spasere rundt kvartalet til toget. Fikk ikke sove godt i natt men likevel ok opplagt. Nå ser jeg egentlig litt frem til å komme hjem igjen til gamlelandet. Sjeldent jeg har hatt et så heftig opplegg med tog bil osv

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 18:09   #10
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God tirsdag morgen

Hei og hå .. godt i gang med arbeidsdagen. Straks tid for påfyll av kaffe.

Fikk med meg de to første episodene av Ylvis i går kveld. Noen ganger er balansen mellom galskap og geni syltynn, men det var drivende godt laget. Over the top and down we go!
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2018, 19:55   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God tirsdag morgen

Huff. Missa toget akkurat men folka på stasjonen sa at jeg burde ta en Uber til Truckeee som er neste stopp. Det gikk med god margin. Så nå er man etter mye om og men på toget. Tror jeg trenger en øl.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God tirsdag morgen EB Flyforum 11 02-05-2017 14:53
God tirsdag morgen LN-FHU Flyforum 12 13-11-2007 13:06
God tirsdag morgen... EB Flyforum 17 30-10-2007 15:01
God tirsdag morgen... EB Flyforum 10 29-08-2006 17:18
God tirsdag morgen... EB Flyforum 8 30-08-2005 17:39


All times are GMT +2. The time now is 14:37.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.