Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 28-12-2016, 05:59   #1
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
United God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Hjem i morgen sen kveld med UA 739 til SFO først Forlengst oppgradert til F . Lagt inn 12 t med vilje SFO, for noe kinamat og annet. Så videre til LHR og LCC SK hjem... De har vel lounge der som kan beyttes forløpig. LH og UA sin er fine. Og SQ AC.
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 06:15   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Oslo. Her har man ikke sovet og formen ee deretter. Har heldigvis ingenting jeg skal så kan ligge og klage hele dagen lang. Men sukk målet for det nye året er å fungere normalt uten tull som dette. Rett og slett ha en stabil og god psykisk helse. I følge legen er det ingenting i veien med meg fysisk.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 06:29   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,584
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen alle sammen. Etter en meget vellykket fest med mange venner i går er det nok best å ta en av #Ruters hvite til og fra jobb i dag. Siste arbeidsdag i 2016 venter. Ha en bra onsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 06:38   #4
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,681
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Prærien.

Noen som hvor mye det koster å få en rørlegger til å åpne vasker og sluk som er i ferd med å gå tette av lange lyse hår? Gjør jo jobben selv, men det skal motregnes mot konas konto siden hun ikke konsekvent hiver håret i vasken og fortsatt innbiller seg at det blir borte...

Mulig det også blir litt utesysler med jentene, det er jo nesten vår, så til og med gåsunger på et tre i går.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 06:46   #5
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra en av Ruters grønne på vei mot Oslo. Romjuls jobbing i år, men fri i romjula neste år. 4 dager til sete 1A i en liten CRJ. Sovet godt har man og. Kjedelig for Hypern over her som sliter med søvn. Det er ikke gøy. Jeg vet ikke, men litt trim på dagen kan kanskje hjelpe på nattesøvnen?
Nuvel, dette er vel ikke et helseforum, men et flyforum, så ha en fin dag alle som skal fly i dag og alle andre.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 07:01   #6
ATC-flyradar
Traveler
 
ATC-flyradar's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Oslo nord/øst - flott morgen - ingen trafikk på veiene til jobb. Tidlig på`n i dag og avslutter kl 12:00 - ha en flott dag videre.

Jan
__________________


Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 07:13   #7
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morran fra Breezy Bodø.
Vekslende kulde og varmegrader her, samt noen vindkast som kan vekke opp folk på hemsen.
På tur til Florida idag, Norwegian kl 11:00 til Oslo, deretter et par timer i Osl Lounge med finger-food, så ombord i en 787-8 til Fort Lauderdale.
Artig med Norsk jul, god mat og famillie men savner sol og palmesus, og bikka mi..

Fortsatt god mellomjul og godt Nyttår til Flypraterne.
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 08:10   #8
LN-EBR
Newcomer
 
Join Date: Jan 2014
Location: Trondheim
Posts: 27
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Trondheim. God dag på jobb i går, fikk gjort unna en hel del, så i dag er planen å gjenta det. Jeg ser plutselig muligheten for fri på fredag.

Booket akkurat første flybilletter for 2017, januar bringer 6 turer foreløpig.

Planen for kvelden er en liten løpetur, både for å lufte topplokk og kropp. Ha en fin en!
LN-EBR is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 08:25   #9
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu


God morgen fra Tenerife. Charterturisten kom hit igår kveld. Temperaturen er behagelig, men er eda ikke overbevist om at det er badetemperatur. Då vi gikk innn for landing igår så jeg at det var ganske urolig på sjøen og både katamarantur og dykking var noe jeg kunne glemme denne uken.

Er ikke så vant til innsjekket bagasje så slik går det når man pakker sandaler for raskt:


Og på all inclusive fant jeg igår ut at å ende opp med å smake på 10 desserter ikke var noe jeg kunne holde ut med en hel uke. Måtte ta meg en lang spasertur helt til nærmeste Lidl før man følte seg normal igjen. Og så har jeg meldt meg på et par utflukter slik at jeg får sett mer av både denne og naboøya La Gomera hvor kommunikasjonen går på gommene løs.

Ha en god en alle som prøver ta seg vann over hodet.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	live.jpg
Views:	720
Size:	118.2 KB
ID:	41606   Click image for larger version

Name:	sandaler.jpg
Views:	715
Size:	108.6 KB
ID:	41607  
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 08:32   #10
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,826
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Sandaker. Arvingen sov til halv åtte, hvilket var langt mer enn normalt. Rimelig mye på tapeten i dag, som handle, lage hummer bisque, pakke, fikse skistativ og pulk, preppe ski, ordne nytt passbilde til arvingen og så kommer sikkert kona med noe ad-hoc underveis. Så får nyte tiden i sofaen frem til dragen står opp. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 09:18   #11
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,850
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God morgen fra Sola. Så var Julefeiringen over for denne gang, tror jaggu jeg klarte det uten å gå ytterligere opp i vekt
På kontoret er oppmøte heller skralt, bare 2 pax foreløpig.
Ellers klarte en seg godt i Urd`s herjinger, mens det nye Nødnettet mistet 40 stasjoner, noe de var strålende fornøyd med...... mistet vi INGEN i min teig.
Det må vel være tegn på gode systemløsninger og godt arbeid.
Nå gjenstår det å vente på tilbakemeldinger etter fysiske befaringer ute på de enkelte anlegg, for det er jo fult mulig at et og annet beslag eller hele tak har tatt turen til havs.
Inntil så meldes, slenger jeg beina på bordet og nyter kontordagen.
Ha en fin fin dag da
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 10:54   #12
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,943
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Morn fra Sandefjord. Bagen er pakket og setter snart kursen for Oslo, kommer en slik tekniker-mann for å redusere funksjonaliteten på TVen min så jeg slipper NRK-lisens.
Nye fliser på badet skal det også vente på meg hjemme
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 11:45   #13
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Det skulle vært en lov mot å kalle basseng med kun 25 grader for "oppvarmet". Og å ligge og hutre rundt bassenget med 21 i luften og masse skyer? Dette var virkelig helbom for årstiden.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 12:25   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,173
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post

God morgen fra Tenerife. Charterturisten kom hit igår kveld. Temperaturen er behagelig, men er eda ikke overbevist om at det er badetemperatur. Då vi gikk innn for landing igår så jeg at det var ganske urolig på sjøen og både katamarantur og dykking var noe jeg kunne glemme denne uken.
Og på all inclusive fant jeg igår ut at å ende opp med å smake på 10 desserter ikke var noe jeg kunne holde ut med en hel uke. Måtte ta meg en lang spasertur helt til nærmeste Lidl før man følte seg normal igjen. Og så har jeg meldt meg på et par utflukter slik at jeg får sett mer av både denne og naboøya La Gomera hvor kommunikasjonen går på gommene løs.

Ha en god en alle som prøver ta seg vann over hodet.
Hvor på Tenerife er du? Har vært rundt der hvert år i 7 år nå, men kjenner ikke den utsikten. Men siden du snakker om La Gomera er det kanskje på Los Cristianos?

God morgen fra Lillestrøm. Det skulle vært fra OSL, men her har det vært litt komplikasjoner

Men da får man heller kanskje ta seg en tur i skogen, før et dypdykk i enten bøker eller mer Rome Total War. Hmmm... the choices.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 13:28   #15
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Hvor på Tenerife er du? Har vært rundt der hvert år i 7 år nå, men kjenner ikke den utsikten. Men siden du snakker om La Gomera er det kanskje på Los Cristianos?
Mellom La Arena og Los Gigantes.

Nå går det i krampaktig "morro" rundt bassenget, men barna ser ut til å like det. Skjønner nå hvorfor så mange la seg rundt bassenget som er tomt for vann.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 13:33   #16
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Det skulle vært en lov mot å kalle basseng med kun 25 grader for "oppvarmet". Og å ligge og hutre rundt bassenget med 21 i luften og masse skyer? Dette var virkelig helbom for årstiden.
Nå er jo det bassenger i Norge generelt holder da... så for de aller fleste vil vel 25 grader kvalifisere til oppvarma.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 14:45   #17
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Nå er jo det bassenger i Norge generelt holder da... så for de aller fleste vil vel 25 grader kvalifisere til oppvarma.
Nå er vel 28,5 det vanlige i basseng i Norge, men ved konkurranser går de ned til 26,5.

"Moteoppvisning" ved bassenget. En modellignende dame på ikke stort mere enn 40 kg viser frem mye fra kleskolleksjonen man kan kjøpe 10 meter unna. Hun snakker russisk så bra at det må være morsmål og det ser ut til at hun er vant til å lage show av å ta av og på klær. Det meste ser selvsagt meget bra ut på henne. Etter showet er det et rush med svenske bestemødre som skal ha klesplagg i sin størrelse.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 14:59   #18
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God dag fra kontorstolen. Har stjålet en god stol fra en kollega - etter en halvtime i ny stol er ryggsmertene totalt borte. Så her må våre finske eiere investere litt.

Fin tur med SAS fra Vigra til OSL i går ettermiddag, tross en liten forsinkelse. Blir jobberomjul på meg. For så vidt greit, men skulle gjerne hatt en rød dag til, ikke minst for å lage litt god mat og drikke godt!

Har et lite spørsmål fra tidligere kollega som reiser Oslo-Dubai-HK, som er litt mistenksom:

"Før boarding ble jeg tatt til side og hun sa til kollega: Nytt boardingkort !Jeg ventet, og neste person sa: Vi må legge inn ekstra informasjon i passet ditt. Da jeg fikk det tilbake, så sa en annen: Vi skulle sjekke om du trengte visum, men ser du skal være under tre måneder".

Altså - var dette ikke litt merkelig? Han fikk tilbake samme kortet med samme sete. Hva kunne de evt være ute etter?

Jeg bare spør for en venn!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2016, 15:37   #19
ForeverSAS
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2014
Location: Orkland Kommune fra 01.01.20.
Posts: 1,201
Default Re: God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu

God efta fra Snillfjord.

Skyet opphold og ikke mer å si om den saken nu. Etter kjøkkentjeneste på morgenkvisten er lillesøster fraktet til det faderlige opphavet like ved OLA for å feire nyttår der. Moderen har noe jobb og naboen er borte til i morgen, ergo er det stille som graven her på fjellet. Det eneste som lager lyd er trafikken som durer forbi.

Ellers ikke et gram planer, tror jeg, kan aldri vite.

Ha en utsøkt en, på varme øyer, kalde fjell eller i byen(e).
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God morgen/kveld fra Honolulu SQ 777 Flyforum 22 16-12-2017 13:25
God morgen fra Honolulu SQ 777 Flyforum 19 22-12-2015 00:01
God morgen fra Honolulu SQ 777 Flyforum 15 19-12-2015 19:00
God morgen fra Honolulu SQ 777 Flyforum 20 17-04-2014 21:07
God morgen fra Honolulu SQ 777 Flyforum 22 24-12-2011 23:51


All times are GMT +2. The time now is 15:47.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.