Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 18-09-2009, 04:16   #1
svgspotter
ScanFlyer Gold
 
svgspotter's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stavanger
Posts: 1,539
OBB 8 go fredag?

go snart morgen! våknet av noe som krøp i halsen og var vondt! bestemte meg for å skjekke hva det var og jamen var det ikke en stoooor Husedderkopp med ca 8 cm lange ben.
Og ikke minst hårete! skylte jæ...en ned i vasken, tips: Jeg kjennner til husedderkopper velig godt og har lært det at du må ikke la dem leve eller kaste den ut! for da kryper den den samme veien inn. Har faktisk sett den samme edderkoppen mange ganger! Ha en bedere start!
svgspotter is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 04:38   #2
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: go fredag?

Lumske småkryp er spottet her i Alpharetta også .. store mengder vann er falt fra himmelen i dag og mer er i vente, så alle som kan søker tørre steder .. og dårlig byggverk har plenty åpninger .. søplehus!

Buldret akkurat godt, så bikkja har søkt tilflukt under beina mine. Ser ut som jeg får en veldig god venn i natt .....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 06:30   #3
LCH78
www.lch78.net
 
LCH78's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Vadsø
Posts: 3,840
Default Re: go fredag?

og her i Nord er man igang med innsjekking til dagens andre (!!) flyavgang Etterpå blir det en liten svipptur med JetPak-bilen innover til Bonakas for å levere en jetpakke..

Blir nok en liten middagshvil i ettermiddag for å feire at man da har fri til tirsdag i morra blir det bryllup (nei, er ikke jeg som skal gifte meg) og muligens også litt fotografering under siste hjemmekampen for sesongen (bilder fra tidligere kamper kan sees på http://norild.lch78.net) til IL Norild
__________________
=====================
Mine Bilder på Airpics.com
Mine Bilder på Jetphotos.net
Mine Bilder på Airliners.net
=====================
Upcoming:
LCH78 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 07:15   #4
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: go fredag?

God morgen fra Finnsnes. I dag blir det et møte på vestsiden av Senja. Deretter blir det retur til BDU og forhåpentligvis rekke 12:25 avgangen tilbake til OSL og BGO og HELG! Rekker jeg ikke det flyet, så er det TOS og 16:35 som gjelder. Det har jeg ikke mye lyst til!
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 07:52   #5
FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty
 
FBU 4EVER's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
Default Re: go fredag?

God morgen fra Nærsnes. Ikke fullt så fint vær idag som da jeg kom hjem igår, men det kunne vært langt verre. Våknet svært tidlig, den første espressoen er på vei ned og det vanker vel en til før frokost. Blir endel kontorarbeid og e-post før noe indretjeneste og en tur til Brandbu.
Ha en fin dag.
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium!

Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo!

Dagens Alfista: Hvadda fottur?

"Jag är Stabækfan, hva fan är ni?"
FBU 4EVER is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 08:02   #6
Halvorsn
ScanFlyer Molded
 
Halvorsn's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 2,029
Default Re: go fredag?

God morgen fra Skøyen! Ah, ferdig med leksene, en god varm dusj og en halvtimes tid kollektivt og vi er i gang. Lang dag, men tross alt, det er fredag! Mezzoforte-konsert i kveld, så motivasjonen er på plass! Ha en fin dag alle sammen
__________________
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III
Halvorsn is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 08:17   #7
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: go fredag?

God morgen fra Bislett. Om en liten stund blir det å sette kursen mot OSL. Først smågris ned til Kristiansand for noen møter, deretter Slowfokkern over fjellet til Bergen, hvor helgen skal tilbringes Ha en fin helg
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 08:32   #8
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: go fredag?

God morgen fra Frederiksberg. Begynner nesten å komme inn i en rytme tilpasset mine klokken 8-forelesninger. Deretter blir det hele dagen på lesesalen - og en treningsdate i aften. Jammen ser det ikke ut til at vi kom oss gjennom denne uken også! Ha en god weekend!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 08:38   #9
baselutvann
ScanFlyer Gold
 
baselutvann's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 1,534
Default Re: go fredag?

God Morgen fra Oslo øst, været er så som så, men solen kommer etterhvert idag

Tid for skole, før jeg sansynnligvis drar til OSL for noen bilder, vis ikke blir det en fin kveld i simmen, før helgen kommer hvor et kåseri skal skrives( forøvrig om flyskrekk, min tidligere "sykdom") og en tekst på 2 sider om Evolusjonsteorien.

Han en fortsatt god dag forumister !
__________________
Hvil du følge meg og min bilder ?
www.mariuskaniewski.wordpress.com
baselutvann is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 09:33   #10
LN-TDK
Hva skal det stå her?
 
LN-TDK's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Sandefjord, ENTO
Posts: 64
Default Re: go fredag?

God fredags morgen fra Torp!
Sto opp på feil bein i dag!
Irriterer meg over småting som jeg ellers overser :P
Som f.eks: personer som bruker altfor lang tid med å skrive ut togbilletter fra automat,
en som legger setet på toget helt bak så jeg kan lukte på shampoen hans og gni knærna mine i stolsetet hans,
at folk tvinger seg frem mot inngangen til toget, helt uviten om at toget ikke går før alle har kommet seg ombord! Dette er ikke India for pokker skjønner? jeg er irritabel idag!

Håper andre har en bedre morgen :P
God helg (snart) alle sammen!
__________________
LN-TDK is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 10:22   #11
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Default Re: go fredag?

God morgen fra Forus! Dagen startet rolig i dag med hjemmekontor. Men det ble til at jeg måtte ta meg en tur på jobb alikevel.

Det blir visst en hektisk dag, men da vil i det minste dagen gå fort....

Ha en fin dag forumister
__________________
Mine bilder på Airliners
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 10:38   #12
JetBlue
ScanFlyer Molded
 
JetBlue's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
Default Re: go fredag?

God dag fra Hasle. Et par timer her før felleslunsj med kollegaer på Chocolate, og deretter "Fagdag" resten av dagen. I ettermiddag kommer Eivind fra Halden, så kanskje vi går og spiser sushi.
JetBlue is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 10:42   #13
learjet
oversheriffmester

Global Moderator
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,428
Default Re: go fredag?

God formiddag

Akkurat avsluttet en rolig frokost med fruen. Nå blir det å komme segut for de siste innkjøpene før "lillebror" ankommer. Bare 4 dager til termin, så det kan jo skje nårsomelst.

Eller så har jeg noen prosjekter som må dras i land hjemme. Så det er vel å finne lysten for å sette i gang.

God helg

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 10:49   #14
LN-GAB
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 410
Default Re: go fredag?

God morgen, fra skolebenken i Steinkjer. Hele himmelen har falt ned, og rettslæreoppgaven er levert. 4 timer til helg, som består av forberedelse til norsktentamen, religionsframlegg og øving til historieprøve. Gleder meg til neste helg....
LN-GAB is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:01   #15
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,200
Default Re: go fredag?

God morgen fra Kristiansandsstrup!

Her skinner solen og det ser ut til å bli en fin dag. Vi har fått besøk av P&O cruises "Arcadia" som ligger vel fortøyd til Silokaia her. Stooort skip som tar nesten hele kaia. Hun avgår mot Southampton i ettermiddag og ankommer der søndag morgen. Dette er skipets siste cruise i nordiske farvann før hun starter på Middelhavscruise fra Southampton søndag ettermiddag. Første Middelhavscruise går bl.a. til Barcelona, St Tropez, Roma, Palau, Napoli, Alicante. Skulle gjerne vært med der. (Det er forøvrig utsolgt)

Kjenner på hals og nese at forkjølelse er på vei. Håper bare at det ikke er en liten schnitselkrankheit som kommer krypene, for det hadde passet utrolig dårlig nå!

I dag er det dobbel jobbing, så det blir en laaang dag, men så er heldigvis resten av helgen satt av til fyll og fanteri!!

God elge (som Gino Valente ville sagt det!)

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:06   #16
LN-FHU
Superflyer
 
LN-FHU's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Barteland
Posts: 4,569
Default Re: go fredag?

Go fredag formiddag fra Trondheim i øse-pøsesvær.
Spådd bedring i helga, får håpe det slår til da søndag er planlagt i turens tegn - Forbordsfjellet rundt.

Ha en tørr fredag
__________________
****************************************

****************************************
Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:08   #17
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,430
Default Re: go fredag?

God formiddag - det går i word og powerpoint her i dag. Middag/kino senere før det blir en helg preget av dugnad og jobbing.

Bare noen hundre sider med juridiske bilag som må gjennomgås i helgen . Advokater og programvare hører definitivt ikke sammen, får håpe det blir siste gang jeg trenger å bli blandet inn i en slik papirbunke. Burde definitivt overlates til andre, men de var kanskje så smarte at de overlot det til dumme meg...at man ikke lærer.

Quote:
Originally Posted by learjet View Post
Akkurat avsluttet en rolig frokost med fruen. Nå blir det å komme segut for de siste innkjøpene før "lillebror" ankommer. Bare 4 dager til termin, så det kan jo skje nårsomelst.
Lykke til i helgen ! !
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:26   #18
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: go fredag?

God morgen, vanlig skoledag på programmet idag, etterfulgt av en tur til Japanphoto for kamerakjøp
På kveldens program står Nytt på Nytt, etterfulgt av Senkveld, noe jeg ikke har sett på over et år.

God helg!
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:32   #19
jb1
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,232
Default Re: go fredag?

God morgen fra Oslo. Solen skinner igjen over hovedstaden og september har vært en riktig fin måned værmessig. Dagen tilbringes på jobb før litt trening og middag med venner. Weekend er fint!
__________________
Upcoming flights:
www.goodlifetravelling.com
MAR WAW-ARN LO E95, ARN-WAW LO 738, APR OSL-BGO SK 32N, BGO-CDG AF 320, CDG-NUE AF E90, NUE-AMS KL E90, AMS-WAW KL 738
jb1 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2009, 11:49   #20
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: go fredag?

God dag fra Gamlebyen. Litt kaffe før man går løs på litt maling av gårdens ytterdører, selvpålagt straff for snike unna dugnaden. Deretter spaserer man til jobben, og snapper opp en Salma på veien, slik at man har litt sashimi som middagsmat på kontorpulten. God elge!!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fredag 13. EB Flyforum 28 14-10-2017 16:28
Fredag:-) EB Flyforum 10 19-05-2017 21:41
FREDAG:-) EB Flyforum 24 13-05-2017 01:20
Fredag! Bergern Flyforum 39 03-09-2016 23:23
For en fredag :) ENGM RAMP Flyforum 22 23-11-2008 11:06


All times are GMT +2. The time now is 01:22.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.