![]() |
|
![]() |
#1 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg ser på mulighetene for å besøke Dorniermuseet i Friedrichshafen. Reiser fra Oslo, og det virker ikke som om det er mulig å ta det som dagstur fram/tilbake. Er ikke så mye annet i nærområdet som frister meg så det holder med en dag i Friedrichshafen. Et alternativ kan være å ta noen dager i Sveits og ferge over til Friedrichshafen. Reiser enten i august eller oktober/november når jeg har friperioder slik at det kan være like greit å dra midt i uka som i en helg. Jeg er ikke så glad i å kjøre selv i utlandet, foretrekker tog dersom det er mulig så kan jeg beundret utsikten i stedet for å følge med på bilen foran. Forsøker å beholde EBG så å reise med SAS eller annet Star selskap en fordel. Håper på forslag til reisemåte og oppholdssted fra de som har erfaringer eller kunskap. MVH Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da er vel LH det mest naturlige alternativet. Cityline flyr FRA-FDH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Rutetidene FRA-FDH funker ikke med tur/retur på dagen til OSL. Må evt. legge inn en overnatting da. ZRH er et godt alternativ med kollektivforbindelser til Friedrichshafen:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og har du planer om LH til Tyskland så husk "Fly & Rail"
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=91387
![]() |
#5 |
Doodlebugger
|
![]()
Da ble det SAS-pakke med fly og hotell til Zurich 18-22 august på tross av IT avdelingen til SAS.
Tok fire kvelder før jeg kom gjennom alle trinnene uten å bli kastet ut av hjemmesiden til SAS og prisen steg et par hakk på den tiden. Kanskje det blir tid til en sightseeing over Lake Constance med ZeppelinerNT. MVH Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lufthansa har holdt ruten FRA-FDH gående i mange år men fra april i år er det slutt, til fortvilelse for næringslivet: https://www.schwaebische.de/regional...e-hart-2364819
Det er da ingen selskap som flyr ordinære helårsruter til Friedrichshafen mer - men som nevnt over er det gode togforbindelser fra ZRH hvis man skal til Bodensee-regionen. Last edited by waytogo74; 18-06-2024 at 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Kjipt… Jeg hadde planer om en «Senator-tur» til Friedrichshafen i juli. Så da får man finne på noe annet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
Prøvde ikke LH seg på en rute fra Friedrichshafen til LHR(eller kanskje det var LGW) så sent som i fjor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan komme seg til MPN? Oneworld bonusreise? | nesjon | Reiseforum | 1 | 10-01-2013 22:02 |
Hvordan komme seg fra Flesland til Haukeland? | orhel | Reiseforum | 7 | 12-06-2011 23:49 |
Hvordan komme seg til FCL i FRA | Molinari | Reiseforum | 5 | 17-03-2011 15:21 |
Hvordan komme seg billigst mulig til Buenos Aires? | Sondbjo | Reiseforum | 27 | 17-01-2011 01:00 |
Hvordan komme seg til Southampton? | LCH | Flyforum | 5 | 04-09-2005 13:47 |