![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Billund. Legoland venter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Diamond
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Scandic Sola!
![]() Her er frokosten spist og man venter på å Fly(r) hjem. ![]() Ha en fin lørdag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Oslo - la meg tidlig i går gitt og med det resultat at man føler seg uthvilt og opplagt kl 07 en lørdag. Det er ikke bare feil det. Så blir det vil litt handling og diverse ting som må gjøres før en kveldsvakt ute på Ahus. De hadde ledige vakter kveld i dag og dag i morgen. Så sa jeg ja til kveld. Et par timer senere tikket det inn en SMS ja du kan ikke ta dagvakt på søndag og. Den meldingen har forblitt ubesvart. Jeg tar buss ut dit liksom og busstilbudet på en søndags morgen ut dit er mildt sagt elendig og kveld-dag er ikke noe gøy. Mye tillit de gir til assisterende vikarassistenter gitt. Neida jeg gjør jo ikke ting jeg ikke er kvalifisert for å gjøre, så alt sånn eh kan du gi meg en tablett for dette og dette går videre i systemet. Det får de med autorisasjon fikse opp i. Ja så spiller Liverpool FA cup finale i kveld da - men jeg får vel følge med på VGLive litt underveis. Satser på at trofeet går til nordvest England ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Da var man installert og klar for en helgeøkt på kontoret. Ser ut som at det jammen har havnet en Monster på pulten her, så da starter vi dagen med en sånn. Selv om det ble en tidlig kveld i går. Får vel bruke dagen til å tenke på hva man skal ha til middag i kveld. Ha en fin en forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godmorgen fra Aalborg :-), Aldrig om jeg vil bruge penge på Legoland, jeg vil hellere købe en flybillet. Men jeg giver gerne en kop kaffe hvis du kommer en tur nord på Someone :-)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Riksen. Da var dagens prøver og målinger unnagjort. Formen kjennes fin ut så jeg satser på hjemreise i dag. Svært rolig på sykehuset her i dag. De har nok sendt hjem mange pasienter og ikke tatt inn nye bortsett fra akutte ting grunnet helg og 17. mai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag har det blitt. Frokosten akkurat avsluttet og når en bare slår av internett og hjemmer fjernkontroller kvelden gør er det utrolig hva en 11-åring klarer å servere. Rakk å lese DN frem restaurantanmeldelsene.
Nå står joggetur med frøken «vil ikke» på 9 år, kjipt for henne at hun har verdens kjipeste og prinsippfaste far. ![]() Litt småæren uti Asker og Sandvika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD - QR Gold
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Radisson OSL.
Fullt på hotellene i byn da må en bo her oppe. Skal testes i ettermiddag for å reise i morgen. Er storfornøyd med at jeg klarte å la fornuften seire i går. Stoppet å drikke for å ta siste flytoget opp her. Det var lurt for formen i dag er upåklagelig. Mer drinker og noe Eurovision ![]() ![]() FQTV
Flyr/reiser så mye som mulig, men langt ifra så mye som tidligere, og enda mindre nå etter korona Mai: FRO BGO // BGO OSL // OSL DOH CEB // CEB MNL // MNL DOH OSL BGO Juni: BGO BOO // BOO RET BOO // BOO OSL // OSL BGO // BGO FRO // FRO BGO ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
*HURRA* Da ble det "løslatelse" fra Riksen i dag. Da blir det noen dager hjemme før en ny undersøkelse venter på onsdag. Tror jeg skal ta Go Ahead hjemover. Ser ut som de har en avgang som passer bra. Da blir det type 73 materiell. Eneste avgangen på dagtid som kjører med EL18 og B5 vogner gikk dessverre tidligere på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Helgevakt for meg og. Fikk ryddet godt unna i går, så det blir forhåpendtligvis stille i dag.
MGP skiter jeg i, men vil nok følge Radio Gaga’s facebook-postinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Diamond
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag igjen!
![]() Denne gangen fra Lillestrøm. Flyr leverte en fin tur fra SVG. Tailwind så reisa gikk ekstra fort! Vinduet var klart og fint så fikk tatt noen bilder av hjemreisen. Dere ser sikkert hvor! ![]() Så litt bilder! ![]() Sola flymuseum, Tananger, Notodden flyplass, Kongsberg, Holmenkollen og Oslo. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag fra Vegglifjell. Strålende sol, blå himmelen en del vind - digg være ute. Nå åpnes champagnen og vi er klare for ettermiddagen og kvelden med mat og mere godt i glasset..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God Eftan fra London!
Kan berolig engstelige sjeler med at KLM hadde både god plass og god service over. ![]() Fine 25 grader og sol, perfekt til å sitte inn på puben og se FA Cup finalen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Her kommer straks Svigers og jeg har pyntet til GP fest! I og for seg ikke første gang jeg har gjort det. Det er jo litt stas med bobler og stemmesedler og glitter og pynt.
Storsmurfen mener jeg er jenta i forholdet mens elefanten prøver å bli kjent med enhjørningen. Ha en fin dag!
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 11 | 12-06-2021 22:43 |
God lørdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 26-08-2018 14:20 |
God lørdag fra LYS | Someone | Flyforum | 59 | 24-07-2018 00:54 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Hurtigruten | robertaas | Flyforum | 11 | 18-07-2015 16:16 |