![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Sommerens ferietur nr. 2 gikk som vanlig til Middelhavet, og valget stod mellom klassikerne Hellas og Spania . And when you can’t decide, why not do both?
Etter ti dager med storbyliv og småbyliv i Barcelona og Sitges var tiden kommet for å fly til Athen og videre til Kreta for familieferie med søster, svoger, nevøer og niese. Flyet som skulle krysse Middelhavet mer eller mindre horisontalt den dagen var en A321neo , SX-NAJ. Nytt og fint, og gode seter. Dette var min 10. flyvning med Aegean på mindre enn ett år. Flyet kom i lufta en halvtime forsinket , men klarte å ta inn forsinkelsen og lande 3 minutter før rutetid. Jeg fløy på business, og som 190cm lang setter jeg pris på at både hode kan hvile uten å dette bakover og at knærne slipper å bli most inn i sete foran på Aegean sine fly. I utgangspunktet var det valg mellom en varmrett meg kylling og en med kalv. Men når de kom til meg på rad 3 var det ikke mer kalv igjen , et lite minus for det , men kyllingretten var riktig god. Som geografinerd er en av mine hobbyer å ta bilder fra flyvinduet , jeg tenker alltid på solforhold når jeg velger hvilken Alt i alt en hyggelig «intra-syden»-flyvning , med serviceinnstilt og vennlig cabin crew. Skjønner hvorfor Aegean alltid vinner priser for sitt produkt. Flytiden var 2 og 16 minutter Edit: «BCN-ATH med Aegean» er selvfølgelig riktig tittel på tråden, men fikk ikke til å endre Last edited by windowseat; 27-08-2023 at 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har naturligvis en del bilder , men å legge ut bilder her er en stor jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjekt å lese rapport fra Aegean. Ta gjerne med noen bilder hvis du får tid, hadde vært spennende å se. Det er relativt kjapt å laste opp gjennom Flickr, for eksempel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk for tips lanorge! Jeg bruker min Flickr mest for «pene» bilder, men skal se hva jeg får til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Heisatur til Istanbul og Athen med Aegean. Booket. Er noen med? | fluxie | Reiseforum | 5 | 06-08-2015 10:38 |
Aegean OSL / ARN - ATH ? | LNv22 | Flyforum | 3 | 30-05-2014 16:38 |
BGO-RIX-ATH og PAS-ATH-RIX-BGO med Air Baltic og Olympic Air | Hawa | TripReports | 0 | 10-07-2013 12:00 |
OSL-DUS-ATH-JMK-ATH-FRA-OSL | SlidesArmed | TripReports | 11 | 03-07-2012 16:07 |
Scandinavian Airlines Sverige startar ARN-BCN, GOT-BCN och GOT-AGP | MD90 | Flyforum | 7 | 07-06-2007 23:22 |