![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Etter at Newcastle ble kjøpt for blodpenger, og det beste laget i England styres av blodpenger fra Emiratene, har jeg totalt mistet interessen for engelsk fotball. I løpet av Covid savnet jeg også det å gå på kamp, så fra og med i fjor har jeg tatt mål av å se minst 10 kamper med Brann hver sesong. Det er forholdsvis enkelt når en bor her austpå, men av og til er det også kjekt å reise både "hem" en tur, samt besøke andre stadioner i andre byer. 16 mai ble det derfor en dagstur til Bergen, og 4 juni en dagstur til AES. Et veldig hyggelig forum-medlem ordnet klapp på turen fra TRF til BGO, og det må jeg bare si at jeg setter utrolig pris på
![]() Jaja nok babling... Først gikk turen fra TRF til BGO, etter å ha levert både frue og barn hos svigers. Her var det LN-RDZ og to veldig hyggelige piloter som fløy over til BGO. Bilder følger under ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Standard vær i Bergen ![]() ![]() Nydelig stemning på stadda, fullt hus og 4-1 til Brann mot Stabæk ![]() Turen hjem gikk med LN-WEB samme dag, avgang 23.00. Helt fullt hus, med både tapende lag Stabæk (Og Odd som kom fra SVG etter å ha tapt mot Viking). ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
4. juni var det dags for tur til det jeg mener er den nest fineste byen i Norge, nemlig Ålesund.
![]() LN-NIO denne gang. Sånn 70-80% ish fullt søndag klokken 12 e vel ok ![]() Hadde egentlig vindu, men en dame som åpenbart var redd for å fly spurte om å bytte noe jeg seff sa ja til. Basert på reaksjonen både ut av OSL og inn til AES var det ikke noe flipp, men synd ettersom det var helt klart vær frem til et par minutter før AES.. Jaja, sunnmørsluften får en alltid i godt humør KLM til AMS ![]() ![]() ![]() Mandatory når ein e i Ålesund ![]() Før det ble en tur innom Molo, som anbefales både for øl og burger ![]() Siden de selger Oskar Sylte i kiosken på Color Line arena, er dette automatisk min nye favorittbane. I tillegg var alle vaktene hyggelig. Andre steder blir man som bortefans behandlet som crap, som om vi var rett fra green street hooligans. Meen det er vel fordommer omt skarring både her og der.. ![]() Seier denne gangen også ![]() Møtte på onkelen til fruen som kjørte oss ut til Vigra, hvor de skandaløst nok var tom for sveler. På hjemturen ble det SE-ROY og SK1331, en avgang som kun går søndager. Dansk gjeng i flightdeck, og en totalt uinteressert gjeng i front galley iaff. Gadd ikke si hei tilbake, smil litt på jobb liksom... Alltid fint ut av AES ![]() ![]() Ganske begivenhetsløs flytur ellers, utenom luddiken som var så bedugget at vedkommende ikke merket at vi var på final... Da skulle han opp og gå på do. Luring.. Og med dette bildet sier jeg at det vel er nok for denne gang ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for fin rapport. Liker målsettingen om å se 10 kamper med Brann i året. Jeg har bare sett en kamp så langt i år. Det var cupfinalen som virkelig var en stor opplevelse.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
HERLIG, Tusen takk 👍👍
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Herlig og takk for en ganske så eksotisk rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Takk for flott rapport.. Ålesund er en sabla fin by.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Takk for fin rapport Otto. Ett litt anderledes perspektiv. Setter pris på det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tusen takk for flott rapport Otto!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tack för en trevlig rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nydelig! Jeg ser du sto rett nedenfor meg på Danskebåten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers var cupfinalen en dag for historiebøkene. Tenk å oppleve dette opp Ullevålsveien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastisk bilde OttoL.
![]() Helsen har satt litt begrensninger på hva som har vært mulig å få sett av bortekamper i år, men jeg håper jeg skal få meg noen utover høsten. Brann møter jo både Lillestrøm, Stabæk, Vålerenga, Sandefjord og Godset borte nå i høst. Jeg skal prøve å få meg noen av disse.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bortesvingen på Nadderud er vel det nærmeste man kommer Giuseppe Meazza her til lands…..
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt fra diverse steder i Norge 2014 | Tom McNikon | Bilder & foto | 7 | 21-10-2014 20:41 |
Litt om Lufthansa Cargo i Norge | MartinL | Flyforum | 3 | 15-12-2009 09:40 |
Gratulerer med dagen, FlightDeck! | jcnorway | Flyforum | 35 | 18-03-2009 23:18 |
Bursdagstur til Norge med litt attaat | Tommy777 | Reiseforum | 17 | 22-07-2008 20:56 |
Litt OT: Gratisbilletter for Eurobonus medl. Norge-Uruguay | Someone | Flyforum | 6 | 27-05-2008 18:32 |