![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Jeg lurer på om historisk data av avgangs- og ankomsttider er tilgjengelige på nettet. Jeg er ute etter en oversikt over planlagte og akutelle avgangs- og ankomsttider på Gardermoen for datoene 6. 7. og 8. januar 2023. På dagsbasis (eller etter 2 døgn), så er dataen tilgjengelig på Avinor sine internettsider. Men, jeg har blitt bedt om å få en oversikt over 'forsinkelsessituasjonen' på Gardermoen i ovennvente periode. Noen av dere som vet om det eksisterer en slik database at man kan søke per flyplass. Flightradar24 tilbyr historisk oversikt over spesifikke flygninger, eventuelt til betaling. Men jeg er ikke kjent med et lignede system for flyplasser. Noen som har et godt forslag annet enn å kontakte Avinor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Nøyaktig det du spør etter virker ikke å være tilgjengelig, kun dette:
https://avinor.no/konsern/tjenester/...a-i-xml-format Ville tro det er data Avinor lett kan gi ved en henvendelse da |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
|
![]()
Flighstats.com er ganske oversiktlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal du ha reelle tider, må du ha flyselskapenes registrerte data. FR24 kan variere da de får tidene fra egne feedere og vill ikke ha blokktidene. Vet ikke hvor Flightstats får sitt fra, men mulig de får dem fra Avinor og andre 'offisielle' leverandører.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei!
Takk for innspill. Jeg tror jeg sender en henvendelse til Avinor. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har noen tilgang til OSL ankomsttider fra januar? | robertaas | Register- og ATC-Forum | 3 | 03-08-2018 20:30 |
OSL: Sandyner ved Østre bane er nå tilgjengelig! | SK917 | Flyspotting | 4 | 08-07-2013 16:38 |
Ankomst- og avgangstider for Rygge | Speedbird | Flyforum | 2 | 02-07-2009 16:32 |
Radarinfo for OSL nå tilgjengelig | msteen | Flyforum | 5 | 01-07-2008 17:28 |
Ankomsttider | NB | Flyforum | 0 | 24-01-2005 21:44 |