Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 26-07-2018, 00:22   #21
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: Tripadvisor/booking.com feil

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
-idioter som klager over alt grunnet en filleting som gjerne ikke var hotellets feil
Leste en anmeldelse av Radisson Blu Plaza i Helsinki.
En amerikaner som gav hotellet dårlig karakter fordi det var:

A: Langt å gå fra stasjonen (Hotellet ligger vel nesten så nære stasjonen som det er mulig å komme)
B: Det var brostein langs den vegen man gikk, så det var vanskelig å trille koffertene.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2018, 00:31   #22
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Tripadvisor/booking.com feil

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Leste en anmeldelse av Radisson Blu Plaza i Helsinki.

En amerikaner som gav hotellet dårlig karakter fordi det var:



A: Langt å gå fra stasjonen (Hotellet ligger vel nesten så nære stasjonen som det er mulig å komme)

B: Det var brostein langs den vegen man gikk, så det var vanskelig å trille koffertene.


Tripadvisor har mange feil, men en ting jeg savner er et filter som ignorerer amerikanske kommentarer og karakterer.....
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2018, 01:12   #23
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,681
Default Re: Tripadvisor/booking.com feil

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Anbefaler en stor klype salt.


Skal du bruke tripadvisor må du ha lært å plukke ut:
-falske anmeldelser, positive som negative. Det er faktisk en stor industri

-anmeldelser hvor man gjennom bilder og beskrivelse skjønner at de anmelder feil hotell

-idioter som klager over alt grunnet en filleting som gjerne ikke var hotellets feil
Bruker Tripadvisor en del men det er klart at det en person synes er bra kan en annen person synes er dårlig. Det gjelder særlig restaurantanmeldelser. Men er klart hvis en restaurant har full av food poison anmeldelser så ligger jeg som regel unna. Hoteller er jeg ikke så nøye på stjernene, de store internasjonale kjedene er som regel ok. Så har jeg hatt noan artige hotellopplevelser - feks fikk jeg støt en gang da jeg prøvde å skru ut en lyspære jeg ikke fant lysbryteren til å begynne med (fant den tilslutt lol).

Og også på hotellet i Teheran var ikke alt på stell - men tenkte ja jeg er i Iran . det går bra. Toalettet ble tett også. Var blant annet en plate i taket som mangla osv. Men de skulle ha for at de hadde kjøleskap på hotellet noe som er helt borte i Norge nesten nå er mitt inntrykk. Også i Volgograd hadde de kjøleskap på begge hotellene (dog uten innhold men det er jo det som er fint da).
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2019, 22:21   #24
Air3
Newcomer
 
Join Date: Mar 2019
Posts: 1
Default Re: booking.com - erfaringer og alt annet

Er det noen som har erfaringer med å sende bilde av passene til hotellet via booking.com? Hotellet/booking.com ber om kopi av alle passene til de reisende på forhånd.
Er i utgangspunktet skeptisk til å sende slik informasjon
Air3 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2019, 23:07   #25
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: booking.com - erfaringer og alt annet

Quote:
Originally Posted by Air3 View Post
Er det noen som har erfaringer med å sende bilde av passene til hotellet via booking.com? Hotellet/booking.com ber om kopi av alle passene til de reisende på forhånd.
Er i utgangspunktet skeptisk til å sende slik informasjon
Det er jo lov å prøve seg, men du trenger ikke bite på om du ikke ønsker id-tyveri. Å sende slikt ukryptert via e-post er i alle fall idioti.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Erfaringer med booking av TK peterfox Småprat 10 17-03-2014 21:58
Når alt annet feiler og du ikke finner California ... LN-MOW Småprat 3 26-07-2013 11:50
Alt for seint for påskequiz Fellowship Flyforum 10 20-04-2006 11:16
Rike nordmenn gjør november alt annet enn trist og lei for SAS Braathens sail4fun Flyforum 0 07-12-2004 13:33


All times are GMT +2. The time now is 19:29.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.