Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-10-2021, 06:32   #1
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default God onsdag fra Lillestrøm!

Good morning! Onsdag og midt i uka alt. Ikke så galt når man har ferie i morgen og fredag! Turen går til ARN med SAS i morgen tidlig, deretter en togtur til Linköping. Ha en super midtukedag alle sammen!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 07:22   #2
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

G’morgen. Fortsatt vått og mørkt der ute. Ble rapportert masse nordlys i går kveld, men uten røngtensyn var det vanskelig å se noe ..

Nok en kontoreringsdag står for døren. Deretter skal det ut og spises med jobben. Mulig det blir litt kjØLig drikke også ..

På radioen fra Amerika synger noen ultrapositive ja-menn om stjerneskipssoldater. Perfekt til kaffe og forum. Men nå: egg og bacooooon …….
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 08:20   #3
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Gooood morgen fra Forus. Andre halvdel av arbeidsuka sparkes i gang med kaffe og forum. Ligger an til å bli en rolig dag da det er høstferie her i vest. Ikke noe is på frontruta i morges. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 08:21   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

God morgen fra kontoret. Får vel etterhvert fyre opp excel. Men først espresso. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 08:33   #5
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Nevnte jeg at jeg så sne oppi lia? Kanskje ikke, men det gjorde jeg. Sånt man ser på veien til bortekontoret ...
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 09:22   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,140
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Hei fra jobb.. Artig å prate skip igjen og stå bittelitt i kø.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 09:37   #7
fluxie
Flyprat fusentast
 
Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,247
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

God morgen fra FRA. Natten ble tilbringet på Hamptons by Hilton. Veldig kurrant flyplasshotell, veldig greit priset (80eur) og inkludert en spisende frokost. Nå er det å hive i seg siste slurk av kaffen før man blir hentet av dagens vertskap. Hel dag med møter, før man skal prøve å komme seg hjemover. Mye er fullt, så litt usikker på hva routing hjemover blir....

Forøvrig så merkes det godt at man tar ett steg tilbake når man drar ut i Europa. Munnbind, plaathansker, osv. Æsj, sånn sett er det bedre hjemme hvor man har kuttet ut alt.

En god dag ønskes alle!

Last edited by fluxie; 13-10-2021 at 09:40.
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 11:45   #8
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

God morgen fra Kongsberg.

Kjøling morgen her i dag også med -1 grad. Ellers tegner det til å bli en fin dag i dag også. Det blir nok mest avslapping i dag også ser det ut til.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2021, 11:45   #9
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

God formiddag fra Forus,

Morgenoperasjonsmøter er unnagjort , det går bra ute i havet 1 av 3 fartøyer har fullført oppdraget med suksess , så da gjenstår operasjoner med de siste 2 som forhåpentligvis blir ferdig innen utgangen av måneden.
Vi leser av statsbudsjettet at det kommer 277 milliarder inn i statskassen neste år. Det var et beskjedent beløp, jeg tror dette vil være nærmere 400 milliarder , med andre ord , det blir nok til salt i maten neste år også.
Men nå skal sosialistene styre pengebingen , så det kan jo bli interessant de neste 4 årene.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 00:33   #10
Fredrik74
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mellan Stockholm och Arlanda
Posts: 621
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
God morgen fra Kongsberg.

Kjøling morgen her i dag også med -1 grad. Ellers tegner det til å bli en fin dag i dag også. Det blir nok mest avslapping i dag også ser det ut til.
Det blev ingen fin dag i Kongsberg. Jag hoppas du och dina nära mår bra.
Fredrik74 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 03:40   #11
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
God morgen fra Kongsberg.

Kjøling morgen her i dag også med -1 grad. Ellers tegner det til å bli en fin dag i dag også. Det blir nok mest avslapping i dag også ser det ut til.
Haaper saa inderlig at du holdt deg innendoers sammen med dine i dag, hadde ikke regnet med aa bekymre oss for en slik ny hendelse !
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 03:42   #12
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Quote:
Originally Posted by fluxie View Post
God morgen fra FRA. Natten ble tilbringet på Hamptons by Hilton. Veldig kurrant flyplasshotell, veldig greit priset (80eur) og inkludert en spisende frokost. Nå er det å hive i seg siste slurk av kaffen før man blir hentet av dagens vertskap. Hel dag med møter, før man skal prøve å komme seg hjemover. Mye er fullt, så litt usikker på hva routing hjemover blir....

Forøvrig så merkes det godt at man tar ett steg tilbake når man drar ut i Europa. Munnbind, plaathansker, osv. Æsj, sånn sett er det bedre hjemme hvor man har kuttet ut alt.

En god dag ønskes alle!
Du skremmer meg ! Virkelig skremmer meg - selv tror jeg at saapass store skyggelapper maa vaere langt stoerre hinder enn en liten maske !
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 07:40   #13
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Du skremmer meg ! Virkelig skremmer meg - selv tror jeg at saapass store skyggelapper maa vaere langt stoerre hinder enn en liten maske !

Du vet man her i Norge for lengst har kuttet ut masker, i det minste 98% av oss? Har ikke sett en maske på toget i det hele tatt denne uken. Og skjønner ikke hvordan det er skremmende å foretrekke å ikke lenger må bruke maske?
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 07:50   #14
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Quote:
Originally Posted by Fredrik74 View Post
Det blev ingen fin dag i Kongsberg. Jag hoppas du och dina nära mår bra.
Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Haaper saa inderlig at du holdt deg innendoers sammen med dine i dag, hadde ikke regnet med aa bekymre oss for en slik ny hendelse !
Takk for omtanke Fredrik74 og dc-8-63. Alt er vel med meg og familien. Min datter syklet forbi det aktuelle området omtrent samtidig som gjerningsmannen startet med med ugjerningene. Hun så imidlertid ikke noe til det som skjedde og kom frem til bestemmelsesstedet intetanende om det som var skjedd. Hendelsen er dypt tragisk. Fem helt uskyldige mennesker har mistet livet og dette vil naturlig nok prege Kongsberg i lang tid.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2021, 08:07   #15
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
Takk for omtanke Fredrik74 og dc-8-63. Alt er vel med meg og familien. Min datter syklet forbi det aktuelle området omtrent samtidig som gjerningsmannen startet med med ugjerningene. Hun så imidlertid ikke noe til det som skjedde og kom frem til bestemmelsesstedet intetanende om det som var skjedd. Hendelsen er dypt tragisk. Fem helt uskyldige mennesker har mistet livet og dette vil naturlig nok prege Kongsberg i lang tid.
Dypt tragisk! Godt å høre alt er ok med deg og dine.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God onsdag fra Lillestrøm Concorde98 Flyforum 20 05-06-2021 01:52
God onsdag fra Lillestrøm Fnate Flyforum 20 15-11-2018 06:31
God morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 13 26-05-2018 21:14
God onsdag fra Lillestrøm! Concorde98 Flyforum 10 21-06-2017 16:42
God onsdag morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 30 21-01-2010 03:04


All times are GMT +2. The time now is 16:06.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.