Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-12-2011, 12:29   #41
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Fremdeles en av de mest nøytrale og informative rapportene fra den glamorøse delen av reising.. Virker som du har vært ute litt før og trenger ikke å pirke luksusen..

Du får hilse frøken Lux - treffer hun nok 13 desember

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Flirte litt av "slingen". Da jeg var her i 1984 var hotellet loslitt, ogsaa baren. De serverte den fra 10 liters dunker, ferdig mikset under bardisken..
De bøttene bruker de ennå... Må sitere an av våre norske på kontoret før vi dro ned første gang:"er du i Singapore må du ta Slingen på Raffles, smaker dritt og koster skjorta - men er et must og har sin sjarm"
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 13:09   #42
jjessen
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2011
Location: OSL
Posts: 471
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Takk for flott rapport og ikke minst fine bilder fra Marina Bay Sands. Det var ikke ferdig når vi var i Singapore, men skjønner at vi må bo der neste gang:-)
jjessen is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 15:29   #43
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Vi hadde valgt avgang med Singapore Airlines klokken 19:00 tilbake til Hong Kong, slik at vi kunne få mest ut av den siste dagen vår i Singapore. Etter å ha vandret litt rundt og gjort last-minute shopping, tok vi taxi tilbake til flyplassen fra Marina Bay Sands. Changi er, som selv ikke-reisende vet basert på mange artikler i norsk presse, en av verdens beste flyplasser og alltid en glede å reise fra.



Innsjekking gikk så raskt og effektivt som vi bare kan forvente i Singapore. Så var det å gå gjennom passkontrollen. Forskjellen mellom pass- og sikkerhetskontroller i verden sier mye om kulturen i et land har jeg funnet ut av. I India bruker de lang tid, mye byråkrati og spørsmål, gjerne av sikkerhetsmessig karakter. Dette gjør dem gjerne mens det finnes AK-47 bevæpnet politi i umiddelbar nærhet. Det er også fullt mulig å betale seg ut av potensielle konflikter. Her er det tydelig at bikkja bjeffer mer enn den biter. I USA er TSA (som regel) strenge, uhøflige og til tider rett og slett "dumme". Sier kanskje en del om et land der Rick Perry får lov til å være en potensiell presidentkanditat... Og slik kan vi altså fortsette. I Singapore er de høflige, vennlige og effektive. De passer også på å ønske deg velkommen tilbake.



Rett etter passkontrollen finnes 4-5 jenter hvis jobb er å sørge for at passasjerer i Singapore har det godt. Slike jenter finnes også rundt om på hele flyplassen. Hyggelig gest, men enda mer imponert ble vi da hun kom bort og gav oss godteri og la merke til at jeg hadde Business Class-farge på boarding passet (i det jeg fikk det tilbake av passkontrollen) så hun spurte om vi visste veien til Singapore Airlines loungen, og om det var noe mer de kunne gjøre for oss. Vi takket for både godteri og hjelpen, imponert over hvor god service dette landet her.

Singapore Airlines har to lounger, dersom du er Star Gold og flyr Economy Class får du tilgang til deres Star Gold lounge, men om du flyr Singapore Airlines Business Class (eller First) har du tilgang til en bedre lounge. Ved inngangen blir du møtt (ja, de kommer fysisk bort fra den fagforeningsbestemte stolen og pulten med ståunderlag de har i Skandinavia) og ønsket velkommen før de tar en titt på billetten din:



Loungen er pen og romslig, dessverre tok jeg ikke så mange bilder inne – så disse standardbildene er generøst levert av Google Images:









Maten de har er veldig god, med mye forskjellige – fra asiatiske standardretter til noen vestlige retter som Pizza etc.



Rundt klokken 18:00, en time før avgang, begynte vi oss å bevege oss mot gaten. Frøken Deluxe benyttet litt av tiden for shopping av kosmetikk og annet høyst nødvendig dilldall, så jeg bestemte jeg i mellomtiden for å kjøpe henne en gave.



Noen minutter senere var hun en lykkelig eier av et par noise-cancelling headphones og vi kunne se frem til å fly "hjem" til Hong Kong!
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 15:51   #44
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Singapore — Hong Kong
Flight: SQ870
Avgang: 19:00
Maskin: B777-200
Klasse: Business
Sete: 14A

Som på flighten over til Singapore, var jeg spent på hvilken business class vi kom til å få – og denne gangen fikk vi "endelig" den nyere varianten.





Skinnsetene var behagelig og gode å sitte i. Dette skule være en kort tur på "bare" 3,5 timer, men forstår godt at de kan bruke denne konfigurasjonen på mange av langdistanseflyvningene, blant annet til København. Standarden er langt fra den nyeste Business Class til Singapore Airlines, men i verste fall minst like komfortabelt som LH, SK, LX etc.

Det var ikke mange ombord denne flighten i Business Class, så boarding gikk raskt unna og take-off likeså. Vi ble spurt på forhånd hvilke drinker vi ville ha før take-off, dette ble servert så snart fest setebelt skiltet ble slukket. Ba om en gin tonic som ble servert sammen med noen nøtter:



Så kom forretten, en salat med en ganske spenstig dressing!



Til hovedrett valgte jeg en standard Singapore Noodle-rett med kylling.



Så kom istrallen bort:



...og ost ble servert for å avrunde måltidet:



Sovnet på slutten av reisen, som ellers bar preg av minst like god service som til Singapore; engasjerte flyvertinner som stilte spørsmål og var glad i å small talk. Vi landet rett før rutetabellen rundt 22:30 lokal tid i Hong Kong, og gikk raskt ut til en taxi for å komme oss tilbake til InterContinental Grand Stanford.
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 16:21   #45
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

De to siste dagene i Hong Kong gikk til å slappe av og gjøre siste innkjøp av souvenirer (må jo tjene noen poeng!) og gaver før hjemreisen.





Vi fikk også spist Peking Duck der de lokale spiser, dette er good stuff!





Nå begynte ferien å nærme seg slutten, og vi tilbrakte den siste kvelden med å pakke. Morgendagen skulle vi opp ganske tidlig, og taxi ble bestilt til klokken 05:30 for å rekke vår flight til Bangkok...

Jeg hadde på forhånd satt opp 3 alarmer på iPhonen min, just in case. Klarte fint å stå opp og ta en rask dusj, før vi gikk ned til resepsjonen for å sjekke ut. Tilfeldigvis var hun som jobbet i resepsjonen den samme som sjekket oss inn før vi reiste til Singapore, så det ble litt small-talk med henne mens vi ventet på taxien vår. Dette bare bekreftet vårt gode inntrykk av InterContinental Grand Stanford som hotell – anbefales også over InterContinental Hong Kong!

Så kom taxien og må innrømme at jeg sov store deler av turen. Var også mest sannsynlig en zombie da vi kom til flyplassen, for jeg har faktisk ikke ett eneste bilde av noe som helst før Thai-loungen.

Vi ble ønsket velkommen i loungen denne morgenen, og selv om vi hadde First Class billetter ut av Bangkok (men Business mellom Hong Kong og Singapore) så ble vi vist til Business Class-loungen. Dette tenkte jeg ikke på før i ettertid, men, Thai har ikke så stor forskjell mellom loungene i Hong Kong så dette var ålreit nok denne morgenen.







Loungen er både romslig og moderne, forsterket bl.a. ved at det er høyt under taket. Etter noen få minutter i loungen, begynte boarding og vi var de absolutt siste til å boarde. Dessverre var jeg såpass trøtt, at jeg har faktisk ingen bilder av noe mat og drikke på denne turen mellom Hong Kong og Bangkok... Jeg minnes at setene var de samme som jeg skrev om mellom Seoul og Hong Kong, men jeg var såpass trøtt at jeg sov gjennom hele reisen.

Trip-reporten får rett og slett fortsette når vi har landet i Bangkok!
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 16:28   #46
Fredrik74
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mellan Stockholm och Arlanda
Posts: 621
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Quote:
Originally Posted by Robbiedeluxe View Post

Trip-reporten får rett og slett fortsette når vi har landet i Bangkok!
Det hoppas vi. En topprapport hittills.
Fredrik74 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 17:40   #47
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Da vi ankom Bangkok kunne vi glede oss til litt kvalitetstid i First Class loungen. Grunnen til at jeg valgte Bangkok – Paris på hjemreisen skyldes to ting; Thai er verdenskjent for sin Spa-service i Bangkok til alle Business og First passasjerer. Business Class gir deg 30 minutter massasje mens First gir en hel times behandling... I tillegg til dette, har Thai leaset et par Boeing 777-300ER fra det Indiske selskapet Jet Airways, som har suiter i First Class i motsetning til vanlige seter. Dette måtte jo testes for avslutte ferien on a high note!

Da vi gikk av flyet og inn til flyplassen stod det en dame med et skilt med to navn; Mr. og Miss Deluxe. Vi smilte og introduserte oss, hun smilte enda mer tilbake og viste oss tuktuken vår som hun skulle kjøre oss med til First Class loungen.



Det er ikke ofte jeg blir kjørt rundt på en flyplass, og du får garantert mange blikk, men om du tåler dette så er det en fryktelig effektiv måte å bevege seg på. :P





Vår assistent kjørte oss helt frem til sikkerhetskontrollen som alle må gjennom når man skal transite. Her ekskorterte hun oss helt foran i køen, og hjalp oss med å ta ut ting av bager o.l. for å bli skannet. Selv om dette ble satt pris på av meg, syntes frøken Deluxe det kanskje var i overkant når det ble gjort så åpenbart. Litt "First Class pax, coming through!"...



Da vi omsider kom frem til loungen, ble vi ønsket velkommen av to vertinner og ble også spurt om vi ønsket behandling i Spaen. Vi takket ja til dette og vi ble vist frem i loungen og fant en plass å sette oss. Jeg tror jeg skal la bildene snakke, for dette var virkelige bra greier!









Vi fikk et lite rom der vi satte oss ned og fikk litt drikke før massasjen vår:







Loungen er veldig romslig og servicen er upåklagelig, men etter ca 20 minutter var tiden inne for massasje, og vi ble hentet for å besøke Royal Orchid Spa!
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 17:43   #48
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!







Mens man venter får man servert litt te og så blir man tatt med inn til et rom der behandlingen blir utført. Thai har virkelig gjort en god jobb med å få til en avslappet atmosfære!





Før massasjen starter får man spørsmål om styrke og om man har noen spesielle skader e.l. som bør nevnes. Etter dette blir man tatt med inn til rommet, der man også kan velge massasjeolje/duft. Så får man noen minutter på å skifte og legge seg ned på sengen...

Massajen var ubeskrivelig bra. Dette må være den beste starten på en lang flight! Etter at massasjen er over, får man tid til å dusje og skifte. Brukte dette for å ta et bilder til av rommet:









Etter at jeg var ferdig, gikk jeg ut til venterommet og ventet på frøken Deluxe, som natimgigvis bruker litt lenger tid på å stelle seg enn undertegnede. :P







Etter massajen blir First Class passasjerer satt i et venterom der man får en kopp te og noen cookies, samt et feedback skjema der man kan skrive litt om hva man synes. Selvfølgelig gav jeg topp score!



Etter å ha ventet på frøken Deluxe ble vi så ekskortert tilbake til First Class loungen for en lett lunsj før flighten får til Paris.

First Class Loungen i Bangkok har både en buffet men også en a-la-carte menu. Dersom man velger buffetløsningen, så går man til rommet der rettene står utstilt og peker på hva man ønsker, så blir dette servert noen minutter senere. Kanskje ikke den mest effektive løsningen, men Gud forby at Gjestene i Royal Orchid First Class Loungen skal måtte behøve å gjøre noe!





Bestilte litt mat og dette servert på ekstrem høflig vis:







Selv om vi ikke ville at dette skulle ta slutt, var nå tiden inne for å boarde flighten vår til Paris. Dette er kanskje litt ironisk, men det er altå mulig å ikke ville boarde en First Class flight når man faktisk har det så godt!

Last edited by Robbiedeluxe; 11-12-2011 at 17:46.
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 19:01   #49
Fredrik Propell
ScanFlyer Silver
 
Fredrik Propell's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 898
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Hva skal man si.. Får bare lyst å fylle opp poengkontoen å reise samme rute som deg! En veldig bra rapport så langt, og jeg ser frem til neste leg!
__________________
Hello I'm using internet explorer I hope this message sends in time. Happy new year 2006

-Fredrik Propell-
Fredrik Propell is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2011, 19:05   #50
Hpkris
Front section flyer
 
Hpkris's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Meget intr lesing så langt Bra du deler opplevelsene dine med oss, får mange gode ideér av å lese denne
Hpkris is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 15:10   #51
darkcho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,679
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Veldig fornøyelig lesning. Kan man spørre hvor mange poeng en slik tur kommer på? Er relativt "ny" innenfor poengsamling og ligger på rundt 40 000 eurobonus poeng pdd. Satser på en tur til statene eller asia i løpet av 1-2 år da Trumf Visa har vist seg å være en ren gullgruve.
darkcho is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 17:10   #52
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Igjen, takk for all feedback! Siste del kommer i kveld – so stay tuned! Prøver å få med både store og små detaljer, men kom gjerne med spørsmål om noe er uklart!

darkcho: 180.000 EuroBonus poeng for hele reisen minus HKGSINHKG.
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:10   #53
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Bangkok — Paris
Flight: TG932
Avgang: 12:40
Maskin: B777-300ER
Klasse: First
Sete: 2D

Etter et, for å si det mildt, behagelig opphold i Bangkok var det på tide å boarde flighten vår til Paris. Vår vertinne kom inn til rommet der vi satt i loungen og forklarte oss at alle hadde boardet og at de bare ventet på oss. Kall det gjerne både arrogant og hovent, men jeg smiler like mye hver gang jeg hører dette!

Fra First Class loungen ble vi ikke kjørt, men ekskortert hele veien av en Thai-ansatt med walkie-talkie som oppdaterte de ved gaten om hvor langt vi hadde kommet. Det er en deilig følelse å se Gate Closed på TV-skjermene men vite man ikke behøver å stresse!



Da vi omsider kom ombord ble vi hilst velkommen av dagens purser, som var som en hyggelig Thai-dame oppi årene. Hun ønsket oss velkommen og viste oss frem til suitene våre. Ser at bl.a. Dag Viking har kommentert at kabinen ser gammel og slitt ut, samt lite luftig pga. suitene. Selvsagt har man forskjellig smak og preferanser, men både frøken Deluxe og undertegnede satte pris på den intime følelsen man får når man deler to suiter i midten:









Vel ombord brukte man litt tid til å bli vant til å ha en egen suite og finne ut av hvordan alle fjernkontroller o.l. funker. :P



Som nevnt opplevde vi kabinen som både luftig og intim, at det ikke er hattehylle over setene fører til at det blir noe høyere under taket. Senere i flighten kom også stjernene på gitt!



Så, etter å ha brukt litt tid på å bli litt kjent med det som skulle være vårt hjem de kommende 12 timer, kom purseren sammen med to flyvertinner og introduserte dem. Så var det tid for litt Champagne. Hvem sier nei til Dom Pérignon 2002?



Jeg tror det var fullt bakover i bussen, for vi brukte ganske lang tid på take-off. I First Class var i hvert fall 4 av 8 seter opptatt, men stemingen var fremdeles slik den skal være i First; rolig og avslappet.
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:15   #54
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

En av fordelene med å fly i suiter er at man kan dele et måltid i samme suite, da bordet er SVÆRT! Dette må jo selvsagt testes ut!

Kylling som appetittvekker, helt ålreit – ikke det mest spennende jeg har smakt, men kylling er jo alltid safe.



...og litt mer bubbel, takk!



Lite visste jeg at dette skulle være starten på det største måltidet jeg noensinne har fått ombord et fly. Let the food marathon begin!

Kaviar:


Foie Gras:


Sorbet av Basilikum:


Kylling:


Mer kylling:


Frukt til frøken deluxe:


Ost:


...og til slutt, en mektig sjokoladedessert:


Ja, hva skal man si? Nok mat var det i hvert fall! Kan ikke akkurat si at smakene var spekatulære eller at jeg kommer til å huske noen av rettene selv om alt var veldig godt. Den Thai-kyllingen tror jeg ikke er så mye bedre enn hva man får servert på YaYas i Oslo til 200 kr, så selve retten var nok ikke First Class men måten den ble servert på og selve kabinen hever selvsagt opplevelsen!

Etter et måltid av slike dimensjoner var det bare å skifte til pysj og legge seg for å se en film eller to!





Fikk en del timer på øyet, noe dette bildet beviser!



Våknet etter å ha fått sovet nesten 7 timer, ikke verst! Vi begynte å nærme oss Paris og tiden var inne for måltid nummer 2. Må innrømme at jeg fremdeles var nokså mett fra Det Store Måltid av Dimensjoner, men må jo dokumentere hva man får – ellers blir det ingen trip report (hva man gjør for forumet, altså), så fikk bare pine meg gjennom enda et First Class måltid:

Dagens appetittvekker:


Forrett:


God suppe! Litt spicy krabbe:


Frøken Deluxe sin hovedrett:


Min hovedrett:


Må innrømme at jeg nå var såpass mett, at jeg takket nei til dessert.

Etter hvert som kabinen ble gjort klar for landing, gikk frøken Deluxe på toalettet for å stelle seg, i det purseren kommer bort til meg og spør om alt har vært bra på turen. Jeg takket og sa vi var fornøyd med alt, men at jeg skulle ønske jeg kunne reisen var litt lenger så jeg hadde fått sovet noe lenger. Hun smilte og spurte om vi var på bryllupsreise, jeg ble litt satt ut og men sa at vi nok "bare" var på en liten rundtur i Asia, hun så litt overrasket ut og sa at hun hadde nemlig forberedt en overraskelse til oss, som vi skulle få litt senere...
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:16   #55
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Da frøken Deluxe omsider kom tilbake fra toalettet, kommer purseren nok en gang tilbake. Hun stelte seg ved suiten min og sa at hun ville benytte anledningen til å takke på vegne av Thai og dagens besetning for at vi fløy Thai og Star Alliance, og at hun ønsket å gi oss en gave...



...en flaske Dom Pérignon 2002!

Vi takket høflig for gesten, som for øvrig er den "største" gaven jeg har fått av en kabinbesetning noen sinne, og gjorde oss klare for landing i Paris... med en flaske Dom i bagen...
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:32   #56
Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
 
Robbiedeluxe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Marbella
Posts: 651
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Vi landet on-time kl 19:30, og etter en lang taxi-tur kom vi omsider frem til gaten. Her ble Business Class på sedvanlig vis holdt igjen til alle First-passasjerer hadde gått av flyet. Vi ble igjen takket for å ha valgt Thai, og både frøken Deluxe og jeg var enige om at dette var en flight vi kom til å huske. Første og fremst på grunn av all mat, men også pga. den gode servicen – og ikke minst flasken!

Samtlige passasjerer i First ble utstyrt med hver sitt Fast Track voucher for passkontroll, men vi var uansett de første til å komme frem til passkontrollen (vi gikk nok litt raskere enn det japanske ekteparet på 60 som også satt i First). Vi hadde på forhånd i Hong Kong sjekket inn de store koffertene rett til Oslo, så vi slapp å ha noe med oss i Paris. Ettersom jeg hadde noen poeng til overs hos SPG, valgte vi Sheraton-hotellet som ligger rett over veien fra Charles de Gaulle.

Det tar ca 10 minutter å gå fra terminalen og bort til hotellet, så i løpet av 30 minutter hadde vi både sjekket inn og begynt reisen vår inn til Paris sentrum med toget. Vi spaserte litt rolig rundt Place de la Concorde og så oppover Champs Élysées mens vi mimret litt om opplevelsene og alle inntrykkene vi satt igjen med fra ferien. Hvor ellers avslutte en romantisk ferie enn i Paris?



...og med det, vil jeg gjerne benytte anledningen til å avslutte denne trip-reporten. Tusen takk til både SAS EuroBonus, US Airways Dividend Miles og Lufthansa Miles & More*— men ikke minst takk for all respons og for at dere har fulgt oss gjennom denne reisen.

Takk for oss.
Robbiedeluxe is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:55   #57
hanswest
SAS Customer
 
Join Date: Dec 2010
Location: Stjørdal
Posts: 510
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Det var jammen en rapport som satte Europa-rapportene mine i bakebja ja! Flott rapport, flotte bilder, tusen takk!
hanswest is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 18:59   #58
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Herlig, tror jeg vil prøve TG på neste Dividend nr 2 neste år..
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 19:06   #59
thedude
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 100
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Rett å slett en fantastisk rapport, du har en herlig måte å skrive på!! Stående applaus og terningkast 6!!
thedude is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2011, 19:24   #60
Hpkris
Front section flyer
 
Hpkris's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
Default Re: DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Helt enig i andre her, strålendes rapport rett og slett
Hpkris is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
DeluxeReport: Til Koh Samui i First Class! Robbiedeluxe TripReports 115 17-02-2014 01:43
BOO-TOS Lufttransport C-class 14 feb 2011 orhel TripReports 18 02-01-2014 16:13
DeluxeReport: Lufthansa & TAM Business Class — Sao Paulo og Santiago! Robbiedeluxe TripReports 33 11-10-2012 00:50
DeluxeReport: Swiss Business Class til San Francisco! Robbiedeluxe TripReports 38 05-12-2011 22:56
jcnorway on tour 2009 - Asia jcnorway TripReports 55 04-04-2009 18:28


All times are GMT +2. The time now is 20:29.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.