Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-12-2016, 20:52   #21
Alpha
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 551
Default Re: SAS nyter bedre tillitt enn Norwegian

Og der kom det som bestilt.

Interessant konklusjon, man har jo reiseforsikring så da kan altså flyselskapene behandle bagasjen som en gratisbutikk, hvor alle kan forsyne seg.

Har fått en splitter ny Samsonite når en kjip syden-trillekoffert ble ødelagt. Fikk den på stedet, med et smil, uten spørsmål. Hos Norwegian. Se, det går an der også

Media hadde en jakt etter Dreamliner-problemer og folk som var Kjos-fast, man skal ha sterke SAS-briller for å ikke se det. Uansett om noen klaget eller ikke.

Det er ikke rart du opplever det så problemfritt når du har en så skarp negativ holdning til LCC. Og rosa SAS-briller på.

Hjelper lite å fly nettverksselskap i Norge, Lufthansa står ikke klar til å ta over Bodø-Trondheim-flighten..

Holdingen til SAS kommer fra behandlingen jeg har fått, så enkelt er det. Om SAS skulle begynne å levere bedre kundeservice og slutte å fly med 15 år gamle maskiner som er et mareritt for en på 190 så skal jeg uttale meg mer positivt.

Er gammel nok til å huske når det kostet 6000,- å fly til TOS-OSL, at det er over er grunn nok til å reise en statue over Kjos.
Alpha is offline  
Old 13-12-2016, 21:39   #22
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,014
Default Re: SAS nyter bedre tillitt enn Norwegian

Jeg har flydd en god del ganger LCC, og jeg har ikke opplevd noe negativt utover at de ansatte (ironisk nok) har sittet og klaget på arbeidsforholdene sine og at de er trøtte/har insomnia. Sistnevnte ombord hos Ryanair. Jeg foretrekker allikevel SAS fordi helheten er bedre, og jeg har ikke opplevd noe kritikkverdig på tross av ~300 flights med de de siste 4 årene.

Om du mener SAS' maskiner er et mareritt for deg på 190, lurer jeg på hvordan du ser for deg at andre flyselskap har noe mer plass til deg. Det er akkurat like stor plass ombord hos alle, SAS og Norwegian især. Endog har Eurowings et tilbud om større plass i framre del av kabinen. Og det merker man til gangs bak i kabinen (jeg har prøvd begge deler). Ryanair tør jeg ikke snakke om.... Der må du kjøpe nødutgang eller framre rad for å være sikker på å komme levende ut derifra.

Jeg er også gammel nok til å huske det, da jeg er fra Tromsø. Og synes ikke det finnes noen grunn til å reise en eneste statue over sleske-Kjos.
__________________
Spoiler mixer
Polaris is offline  
Old 13-12-2016, 22:42   #23
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator
 
gustavf's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,443
Default Re: SAS nyter bedre tillitt enn Norwegian

Melding fra moderator

Tråden er stengt for opprydding.
__________________
Meld deg inn i Foreningen Flyprat:
http://foreningen.flyprat.no/
gustavf is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS Q3 2017 - Bedre enn ventet Someone Flyforum 11 06-09-2017 10:02
Q1 2010 - Bedre enn ventet fra SAS imm Flyforum 6 23-04-2010 04:44
Q1 2010 -Bedre enn ventet fra Norwegian imm Flyforum 0 22-04-2010 08:44
Norwegian bedre enn "daff" Braathens EB Flyforum 18 28-09-2005 08:56


All times are GMT +2. The time now is 02:21.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.