Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2010, 22:21   #1
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
SAS OSL-SIN SAS/Thai i Business.

En liten rapport fra meg.

OSLCPH var en svært enkel tur med economy extra på en 737-700. Halve flyet var extra og det var helt enkel servering og som nevnt i en annen tråd sa var reisefølget plassert hulter til bulter.

CPHOSL var i sete 4A på 340en til SAS, og førsteinntrykket var meget bra og cabin og seter var bedre enn forventet. Flyturen var svært komfortabel og en genial måte å komme utvilt frem på.

Serveringen ble vi ganske skuffet over (sikkert på grunn av forventningene). De forsøkte med kokkeantrekk osv. men maten var overraskende kjip. Frokosten var stilig presentert, men lavere kvalitet enn for eksempel eco på SQ og TG. Betjeningen var heller ikke noe å rope hurra for, men de prøvde.

Thai fra BKK til SIN falt meget godt i smak. Det var relativt nytt interiør på A330en og servicen var svært god og profesjonell. Maten var meget bra, og reisefølget var fornøyde.

Ved ankomst på Changi så benyttet vi oss av Jetquay VIP service hvor vi ble møtt i det vi kom ut av flyet og guidet gjennom imigration osv. til en S klasse (L) som var artig, men unødvendig på en så effektiv flyplass. Lite tid spart, men selvfølgelig litt stas.

Sammenligningsmessig så ble det vel ikke overraskende på disse businessturene SQ på første (kommer TR) TG på andre, og SK på tredje.

http://forum.flyprat.no/showthread.p...925#post571925

Ser man bort i fra setene, så syntes jeg faktisk Icelandair også slår SK på longhaul. Både på underholdning, mat og service.

Singapore var som vanlig herlig, men 4 netter blir ALT for kort. På denne tiden var vi også en natt på Bintan, Indonesia som var deilig for litt strandavslapning med gutta.

Nå er det to dager igjen i Nederland, så hjem til jentene igjen
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG2275.jpg
Views:	1648
Size:	38.1 KB
ID:	28329   Click image for larger version

Name:	IMAG2276.jpg
Views:	1621
Size:	48.5 KB
ID:	28330   Click image for larger version

Name:	IMAG2278.jpg
Views:	1609
Size:	58.8 KB
ID:	28331   Click image for larger version

Name:	IMAG2282.jpg
Views:	1589
Size:	33.0 KB
ID:	28332   Click image for larger version

Name:	IMAG2283.jpg
Views:	1577
Size:	31.0 KB
ID:	28333  

Click image for larger version

Name:	IMAG2287.jpg
Views:	332
Size:	44.5 KB
ID:	28334   Click image for larger version

Name:	IMAG2291.jpg
Views:	340
Size:	45.1 KB
ID:	28335   Click image for larger version

Name:	IMAG2294.jpg
Views:	321
Size:	36.2 KB
ID:	28336   Click image for larger version

Name:	IMAG2304.jpg
Views:	306
Size:	28.5 KB
ID:	28337   Click image for larger version

Name:	IMAG2315.jpg
Views:	265
Size:	26.0 KB
ID:	28338  

Click image for larger version

Name:	IMAG2320.jpg
Views:	287
Size:	53.5 KB
ID:	28339   Click image for larger version

Name:	IMAG2321.jpg
Views:	288
Size:	42.6 KB
ID:	28340   Click image for larger version

Name:	IMAG2327.jpg
Views:	346
Size:	44.6 KB
ID:	28341   Click image for larger version

Name:	IMAG2332.jpg
Views:	385
Size:	57.3 KB
ID:	28342   Click image for larger version

Name:	IMAG2334.jpg
Views:	397
Size:	66.7 KB
ID:	28343  

Click image for larger version

Name:	IMAG2357.jpg
Views:	366
Size:	28.7 KB
ID:	28344   Click image for larger version

Name:	IMAG2379.jpg
Views:	295
Size:	33.4 KB
ID:	28345   Click image for larger version

Name:	IMAG2386.jpg
Views:	309
Size:	56.2 KB
ID:	28346   Click image for larger version

Name:	IMAG2409.jpg
Views:	298
Size:	43.4 KB
ID:	28347   Click image for larger version

Name:	IMAG2417.jpg
Views:	294
Size:	47.7 KB
ID:	28348  

__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL

Last edited by SudCaravelle; 03-11-2010 at 22:40.
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 03-11-2010, 22:24   #2
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
Thai Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Resten av bildene:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG2422.jpg
Views:	142
Size:	42.4 KB
ID:	28349   Click image for larger version

Name:	IMAG2423.jpg
Views:	185
Size:	53.4 KB
ID:	28350   Click image for larger version

Name:	IMAG2428.jpg
Views:	200
Size:	52.2 KB
ID:	28351   Click image for larger version

Name:	IMAG2444.jpg
Views:	234
Size:	61.1 KB
ID:	28352   Click image for larger version

Name:	IMAG2446.jpg
Views:	214
Size:	60.9 KB
ID:	28353  

Click image for larger version

Name:	IMAG2494.jpg
Views:	150
Size:	63.6 KB
ID:	28354   Click image for larger version

Name:	IMAG2519.jpg
Views:	113
Size:	44.1 KB
ID:	28355   Click image for larger version

Name:	IMAG2560.jpg
Views:	139
Size:	96.7 KB
ID:	28356   Click image for larger version

Name:	IMAG2576.jpg
Views:	144
Size:	51.6 KB
ID:	28357   Click image for larger version

Name:	IMAG2581.jpg
Views:	128
Size:	85.4 KB
ID:	28358  

__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 03-11-2010, 23:24   #3
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,919
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Takk for fin og kort rapport. Jeg fløy nylig Auckland-Bangkok-København med Thai og SAS - altså to flighter på om lag 11 timer hver, begge i Business Class. Mens SAS var relativt forutsigbart og litt kjedelig, ble jeg mildt sagt overrasket over dårlig service og lav matkvalitet hos Thai.

Noen forskjeller:
  • Ble ønsket velkommen med navn hos SAS - de hjalp meg med bagasjen og hang opp frakken min - hos Thai måtte jeg gjøre alt selv. Ble tatt fra champagneglasset hos Thai ved push back, mens fikk beholde det hos SAS et godt stykke ut i taksingen
  • Hos SAS gikk besetningen rundt til hver enkelt og spurte "hvilke preferanser de hadde for reisen" - om de ville ha full service, sove hele flyvningen eller bli vekket til frokost. Hos Thai måtte alle være gjennom det samme opplegget til tross for at det var en nattflight.
  • Hos Thai ble vi ikke tilbudt drikke én gang mellom middag og frokost - da måtte vi i så fall plinge på selv.
  • Maten var også så som så - hos SAS kunne man komponere sin egen frokost - hos Thai fikk alle en pølse med eggerøre. "Ostefatet" hos Thai var av billigste slaget - og desserten var en plastboks med iskrem.

Thai har bedre seter og bedre underholdning enn SAS, men service og mat var mildt sagt skuffende.
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2010, 23:35   #4
ILS2
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

At SAS serverer mat i Business Class med plastfolie rundt, er en måte å skille seg ut på i forhold til konkurrentene, dessverre i negativ retning. Det er enkelt å greit med på å gjøre hele opplevelsen litt "billig".

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Ble ønsket velkommen med navn hos SAS
Wow! Trodde det var kun Pandion-kunder som ble bortskjemt med den slags. Jeg har aldri oppledt å bli tiltalt med navn hos SAS. Har opplevd det med Lufthansa, KLM og Swiss, mens hos Delta brukte de "jukselapp". Ingen stor greie for meg, men gjøres det riktig, kan det være med på å heve totalinntrykket.
ILS2 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2010, 23:40   #5
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,919
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Da jeg fløy SAS Business var det aluminiumfolie på hovedretten - "kokken" sa at han lot den være på for å holde maten varm, mens plastfolie på salater og annet var tatt av. Vet riktignok fra tidligere erfaringer at SAS er forferdelig glad i plastfolie, noe som gjør det hele litt billig. Thai hadde for øvrig også plast på deler av sin mat - men da i form av plastlokk, noe jeg mener er en bedre løsning.

Ellers har SAS fått nye champagneglass, samt nye vann- og ølglass, med SAS-logoen i stedet for "Scandinavian".
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2010, 07:38   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Noen forskjeller:
  • Ble ønsket velkommen med navn hos SAS - de hjalp meg med bagasjen og hang opp frakken min - hos Thai måtte jeg gjøre alt selv. Ble tatt fra champagneglasset hos Thai ved push back, mens fikk beholde det hos SAS et godt stykke ut i taksingen
  • Hos SAS gikk besetningen rundt til hver enkelt og spurte "hvilke preferanser de hadde for reisen" - om de ville ha full service, sove hele flyvningen eller bli vekket til frokost. Hos Thai måtte alle være gjennom det samme opplegget til tross for at det var en nattflight.
  • Hos Thai ble vi ikke tilbudt drikke én gang mellom middag og frokost - da måtte vi i så fall plinge på selv.
  • Maten var også så som så - hos SAS kunne man komponere sin egen frokost - hos Thai fikk alle en pølse med eggerøre. "Ostefatet" hos Thai var av billigste slaget - og desserten var en plastboks med iskrem.

Thai har bedre seter og bedre underholdning enn SAS, men service og mat var mildt sagt skuffende.
Takk for tilbakemelding.

- Våre opplevelser var faktisk noe motsatt:

- SAS brukte aldri navn, det gjorde Thai.

- Thai var ivrige på servering, det var ikke SAS.

Frokoste til SAS var en fin touch, men var helt ærlig ikke mye god. Ingen i reisefølget gjorde annet enn å smake på pulver-eggerøren.

Men jeg tipper som vanlig at crewet har mye å si.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 04-11-2010, 08:28   #7
pgaa
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,537
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Flott rapport dette her
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone
pgaa is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2010, 08:41   #8
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,919
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Takk for tilbakemelding.

- Våre opplevelser var faktisk noe motsatt:

- SAS brukte aldri navn, det gjorde Thai.

- Thai var ivrige på servering, det var ikke SAS.

Frokoste til SAS var en fin touch, men var helt ærlig ikke mye god. Ingen i reisefølget gjorde annet enn å smake på pulver-eggerøren.

Men jeg tipper som vanlig at crewet har mye å si.
Absolutt - så opplevde vi også Thai på strekninger som var av veldig ulik lengde. Jeg kan tenke meg av Thai kan fremstå som et friskst pust på kortere distanser med et klart og fastlagt program. Men på en lang distanse som 11-12 timer, var det altså en tung opplevelse for meg. SAS brukte for øvrig halvannen time på servering på nattflyvningen, mens Thai brukte nesten tre timer. Skal uansett skrive en egen rapport når tiden strekker til! Takk for at du delte dine erfaringer.
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2010, 00:18   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Her kommer vi igjen inn på forskjeller mellom SAS og Thai.

Mine opplevelser er:

- Hverken TG eller SK tiltalte noen gang med navn de siste gangene jeg har flydd med dem.
- Thai på langdistansene er værre enn Thai på mellomdistanser. Har hatt horrible erfaringer med TG på langdistanser. Noe som gjør at jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal fly TG langdistanse igjen.
- Maten hos SAS er mange ganger bedre enn TG sin. Har vært veldig godt fornøyd med SK sin buffet-style frokost. Den hønsesleppsrøyrsla jeg har fått ombord på SK har vært helt fin den! Eneste minuset er at baconet er mer kokt enn stekt, og jeg liker sprøstekt bacon.
- Crew er alfa og omega. Det gjelder vel alle flyselskaper, og det er vel den viktigste faktoren i forhold til hvordan vi som passasjerer opplever flyturen. Har hatt en del tilfeller hos TG hvor jeg føler at crewets engelskkunnskaper er så dårlige at de ikke forstår hva jeg spør om.

Forøvrig er min erfaring med SQ at servicen hos dem var meget bra. Maten litt skuffende, men drikkevarene ombord og loungene deres utmerkede. Men tar man i betraktning at SQ sine billetter er ca dobbel så høye som SK/TG sine og den pengesummen synes jeg ikke rettferdiggjør forholdet i servicenivået.

Men skulle jeg ta ut en billett på bonus, ville jeg nok klart foretrukket SQ om det var tilgjengelig!

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2010, 15:58   #10
Spantax
ScanFlyer Virgin
 
Spantax's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 337
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Takk for kjempefine rapporter med mange flotte bilder. Det er nok litt hit'n miss på alle selskaper, og som mange sier har crewet mye å si.

Enig med Bizflyer i at TG ofte er bedre på mellomdistanser - der kan de til gjengeld være helt fantastiske!
__________________
Spantax is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 05:42   #11
LNv22
ScanFlyer Gold
 
LNv22's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo, Homansbyen
Posts: 1,930
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Flott og kort rapport!

Det vi helt sikkert kan konkludere med etter de 10 forestående postene er at hverken SAS eller Thai er spesielt konsistente med produktene sine; i motsetning til Lufthansa som omtrent leverer det samme gang på gang.

Selv har jeg bare en erfaring med TG biz, og det var helt fantastisk på alle måter (BKK - HKG).
__________________
Next up:
Mye moro!
-
Star Alliance Gold / One World Sapphire
LNv22 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2010, 13:11   #12
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Takk for fine tilbakemeldinger.

Jeg vil også tilføye at loungene deres også (etter min personlige mening) også var temmelig forskjellige i kvalitet, dette er hvordan jeg vil rangere dem:

1. Silverkris, Singapore - Denne imponerte meg en god del.
2. Thai, Bangkok - Meget bra.
3. SAS Copenhagen - Har ikke vært i lounge på CPH siden 90 tallet og ble gasnke skuffet.
4. SAS Oslo - Denne skjønner jeg ikke.

Jeg har også prøvd SAGA loungen på KEF i år og den ville jeg rangert langt over SAS sine lounger.

Flyr man med jobb på "kvittering" så hadde jeg aldri satt meg på loungene til SASOSL eller CPH.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 12-11-2010, 19:55   #13
LNv22
ScanFlyer Gold
 
LNv22's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo, Homansbyen
Posts: 1,930
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
4. SAS Oslo - Denne skjønner jeg ikke
Kunne du fortalt litt nærmere om hva som ikke funker på SAS lonugen på OSL?
__________________
Next up:
Mye moro!
-
Star Alliance Gold / One World Sapphire
LNv22 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2010, 21:23   #14
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Takk for fine tilbakemeldinger.

Jeg vil også tilføye at loungene deres også (etter min personlige mening) også var temmelig forskjellige i kvalitet, dette er hvordan jeg vil rangere dem:

1. Silverkris, Singapore - Denne imponerte meg en god del.
2. Thai, Bangkok - Meget bra.
3. SAS Copenhagen - Har ikke vært i lounge på CPH siden 90 tallet og ble gasnke skuffet.
4. SAS Oslo - Denne skjønner jeg ikke.

Jeg har også prøvd SAGA loungen på KEF i år og den ville jeg rangert langt over SAS sine lounger.

Flyr man med jobb på "kvittering" så hadde jeg aldri satt meg på loungene til SASOSL eller CPH.
Enig med deg i at Silverkris loungen i Singapore er suverent den beste loungen jeg har vært i.

Er det SAS business eller Scandinavian Lounge du var på i OSL/CPH? Jeg synes Gullstuen på Kastrup er meget behagelig. Maten og drikken er bedre enn det TG tilbyr i BKK. Dusjforholdene er en smule bedre i BKK, men ellers synes jeg ikke TG sine lounger på BKK er mye å skryte av. Maten er kjip, egentlig bare snacks, og de serverer jo ikke engang vin der!

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 13:14   #15
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by LNv22 View Post
Kunne du fortalt litt nærmere om hva som ikke funker på SAS lonugen på OSL?
Jeg personlig syntes det er virkelig laber kvaliteten på det du får servert der, interiøret er slitt og det er litt "fritidsklubb-stil" på interiøret.

Det er vel og merke "free of charge", men for eksempel på CPH så setter jeg meg heller på en av restaurantene der og betaler et par hundrelapper for god mat og drikke.

Saga loungen på KEF er fire fem hakk over på stil, kvalitet og ikke minst mat og drikke.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 13:15   #16
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,169
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Enig med deg i at Silverkris loungen i Singapore er suverent den beste loungen jeg har vært i.

Er det SAS business eller Scandinavian Lounge du var på i OSL/CPH?
Bare vanlig Business lounge.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 15:59   #17
ex_trd
*A Gold/OW Emerald
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 683
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Minimal forskjell på de to sidene av loungen på OSL. Enig med deg SudCaravelle at det ikke er mye å rope hurra for. Interiøret er slitt, det er skittent der og det meste av servering er så som så. Det beste er egentlig at det er stille og fredelig i motsetning til dyrehagen i etasjen under.
ex_trd is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 18:09   #18
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by ex_trd View Post
Minimal forskjell på de to sidene av loungen på OSL. Enig med deg SudCaravelle at det ikke er mye å rope hurra for. Interiøret er slitt, det er skittent der og det meste av servering er så som så. Det beste er egentlig at det er stille og fredelig i motsetning til dyrehagen i etasjen under.
Det er nettilgangen og roen og freden som er å trakte etter, ikke utvalget av mat og drikke.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 18:13   #19
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Enig Hickok.. Ser at det er litt/mye loslitt der oppe, men meget behagelig i bakrommet.

Mat OK, man trenger da ikke mer en et selvlaget smørrebrød... Får jeg en eller to gammeldansk kl 0700 om morgen etter SQ fra SIN, smiler livet igjen..
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 14-11-2010, 20:37   #20
Utflyttet
Ute på tur
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
Default Re: OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Bare vanlig Business lounge.
OSL har begge deler. Bare å spassere videre innover så kommer du til gullstuen.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Qatar Airways Business Class OSL-DOH-SIN-DOH-OSL MD11 TripReports 23 03-06-2016 10:14
OSL-FRA-SIN-LHR-OSL med Singapore Airlines i C (Lufthansa, SAS) Rane Viking TripReports 23 30-03-2016 22:54
SAS sin OSL-TXL-rute Glenn Flyforum 16 16-06-2014 07:35
Juletur til Brisbane med Asiana, Thai og SAS i business-klasse jordbarsyltemannen TripReports 15 15-01-2014 09:53
OSL-BKK-SIN Thai Business SudCaravelle TripReports 14 16-02-2011 06:04


All times are GMT +2. The time now is 07:57.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.