![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Hei.
Siden jeg var høyt ute på banen å proklamerte at jeg går over til BA, så tenkte jeg å benytte meg av tilbudet som går ut i dag. Under 1000£ for nesten hele veien til BA gold frister for mye. Er det derfor noen som kan tenke seg å joine på veien? Jeg tenker å ta 1 natt på HNL. Regner med å reise ut 27 des, og være tilbake i Norge 29 eller 30 des. Flott å ha selskap på turen. Jeg kommer til å bestille om ca 2-3 timer, så det er bare å gi seg til kjenne om noen vil være med på turen. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hva blir routingen på denne?
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Ser ut til at det blir jfk og phx på veien hjem og lax og jfk på veien ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Vel, jeg kan invitere dere til Vietnam på nyåret når jeg er der nede på jobb. TP til HNL er bedre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Ingen som er med? Prisen er 853£ for nesten gullkort. Starter i Manchester og avslutter i LHR. Ruta er MAN-HEL-LHR-JFK-PHX-HNL-LAX-JFK-LHR
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Hvor langt unna gull havner man da.....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg hadde kanskje blitt med om det ikke var for at jeg bruker AAdvantage, og der starter opptjeningsåret 1. januar.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå er jo dagen over, så for seint sikkert likevel... Hvor fant du det tilbudet ?
Hadde vært gøy å vært med, nemlig planer å bli en BA-slave her sjøl etter at SAS brukte tidsmaskinen, og dro tilbake til 2003.. ![]() ![]() Og noen planer for å komme seg til MAN og hjem fra LHR ? Og hvor en skal bo ?? Og til slutt, så var det dette med å få fri da .. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he reiser hjem fra HNL den 28. des, sees på flyplassen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ble denne booket?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe denne her gadd jeg ikke da jeg så hvor dyrt hotell i Honolulu var... Men fkk jo opp et brukbart alternativ da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Det ble ikke HNL på med, men heller 2 dager I Anchorage! Woohoo. Byttet ut Hawaiiskjorta med bjørnefitte. Er i tenkeboksen om jeg faktisk gjennomfører, får se. Var mye US Airways innenriks, og de har Uberkjip F-class. Så får tenke litt til på dette.
Trekker heller ikke opp at jeg må starte fra Jersey 2. januar. Booket: JER-LHR-JFK-PDX-ANC-PDX-BOS-LHR. Nette pris av 7300 NOK. Forøvrig: Call-centeret til BA er fantastisk. Mannen som jeg snakket med kjente til TP-runnet, han hadde booket flere av disse denne siste uka, så hele reisen var fikset på 10 minutter. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tier Point run med BA (og inntil 40% på CE flighter) | Fnate | Reiseforum | 0 | 07-12-2015 23:24 |
Hjelp til mileage run (oneworld) fra LAX | Peppep | Reiseforum | 3 | 22-04-2014 07:20 |
Spørsmål til Hawaii kjennerne her - transfer via HNL | apeks | Reiseforum | 10 | 05-02-2012 07:31 |
Milage run, ellerkanskje flytype run. | kekker | Småprat | 5 | 30-11-2011 09:08 |
Med BA til Torino - en liten mileage run... | jcnorway | TripReports | 51 | 18-05-2009 20:23 |