Flyprat


Go Back   Flyprat > Bilder & foto

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21-06-2019, 16:10   #1
EspenRR
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2011
Location: Oslo
Posts: 166
SAS Til Kvernberget i nydelig vær (video)

Heisann hoppsann!

Nylig hadde jeg gleden av å være med SAS sin SE-RJX på en kjapp tur fra Oslo til Kristiansund. I den forbindelse laget jeg en video fra turen. Konstruktiv kritikk mottas med stor takk!

https://www.youtube.com/watch?v=1ZvXlDsbFNQ&t=601s
EspenRR is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2019, 16:50   #2
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: Til Kvernberget i nydelig vær (video)

Ganske flott og god kvalitet.
Mitt råd er å være mye mer kravstor på klippingen, fokuser mest mulig på det som er flott med en flytur i Norge.
Jeg foreslår å klippe bort nesten alt fra bakken på OSL, alt hvor man bare flyr inne i en sky eller over skydekke. Ta med litt kort fra servering og kabinen er greit. Behold det meste av det som viser flott, norsk natur. Klipp vekk det meste fra bakken på KSU.

Personlig mener jeg at maks 5 minutter er sweet spot for hva folk faktisk gidder å se på av "tilfeldige" videoer på nettet. Du kan også gjerne slenge på litt musikk, Jamendo er en god kilde for royalty fri musikk for slikt.

Stå på
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2019, 17:35   #3
EspenRR
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2011
Location: Oslo
Posts: 166
Default Re: Til Kvernberget i nydelig vær (video)

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Ganske flott og god kvalitet.
Mitt råd er å være mye mer kravstor på klippingen, fokuser mest mulig på det som er flott med en flytur i Norge.
Jeg foreslår å klippe bort nesten alt fra bakken på OSL, alt hvor man bare flyr inne i en sky eller over skydekke. Ta med litt kort fra servering og kabinen er greit. Behold det meste av det som viser flott, norsk natur. Klipp vekk det meste fra bakken på KSU.

Personlig mener jeg at maks 5 minutter er sweet spot for hva folk faktisk gidder å se på av "tilfeldige" videoer på nettet. Du kan også gjerne slenge på litt musikk, Jamendo er en god kilde for royalty fri musikk for slikt.

Stå på
Tusen takk for tips til forbedring! Det tas til etterretning
EspenRR is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Italia-Norge med SAS i nydelig vær EspenRR Bilder & foto 0 29-09-2017 17:08
OSL 20.02.15 med nydelig vær! Peder96 Bilder & foto 2 21-02-2015 19:54
Med Widerøe fra Gardermoen til Landvetter i nydelig vær! EspenRR Bilder & foto 0 23-10-2013 13:40
Nydelig vær på SVG i dag Norwegian15 Bilder & foto 8 15-05-2010 12:57
Nydelig høstvær på Kvernberget flyKSU Bilder & foto 9 27-10-2009 20:24


All times are GMT +2. The time now is 00:30.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.