Flyprat
Støtt oss. Bestill billetter og varer her:

Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Yesterday, 22:56   #41
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Weekend-tur til Florida

Morsomt å se hvor forskjellig folk kan reise til samme destinasjon og hvor forskjellig pengebruken er. Hadde en helgetur til samme destinasjon tidligere i måneden og var muligens på samme fly, men lengere bak. Hadde hotell rett bak Westin, og reiste kollektivt dit. Ja, jeg reiste kollektivt i Florida og bare en natts parkering for dere var langt mere enn hele det lokale transportbudsjettet mitt. Men så kom jeg meg også rundt og fikk sett endel i Fort Lauderdale.
Disclaimer#1: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-CPH-NRT-CPH-OSL
OSL-HAM-OSL Reisebilder:
http://picasaweb.google.com/robertaas Reisekart - Disclaimer#2
robertaas is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:27   #42
SudCaravelle
ScanFlyer Crusty

SudCaravelle's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Morsomt å se hvor forskjellig folk kan reise til samme destinasjon og hvor forskjellig pengebruken er. Hadde en helgetur til samme destinasjon tidligere i måneden og var muligens på samme fly, men lengere bak. Hadde hotell rett bak Westin, og reiste kollektivt dit. Ja, jeg reiste kollektivt i Florida og bare en natts parkering for dere var langt mere enn hele det lokale transportbudsjettet mitt. Men så kom jeg meg også rundt og fikk sett endel i Fort Lauderdale.
Og vi koste oss antageligvis like mye allikevel.. Synd vi ikke var klar over dette så kunne vi tatt en Virgin Mary sammen.

Man kommer seg bra rundt med leiebil også, men møter mindre spennende mennesker. Vi klokket vel inn som vanlig ca 10 km til fots daglig og det er vel en av de billigste og beste måtene å bli kjent på.

Last edited by SudCaravelle; Yesterday at 23:30.
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:51   #43
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Joda, tviler ikke på at alle koste seg der, men morsomt å se hvor forskjellig nesten samme reise kunne bli. På Westin var det antagelig heller ikke så mange springbreakers som det var der hvor jeg bodde.

Fikk dere med dere Wreck Bar? Kom 10 min før showet startet og fikk en beste plassen i lokalet. Morsomt.
Disclaimer#1: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-CPH-NRT-CPH-OSL
OSL-HAM-OSL Reisebilder:
Old Today, 00:02   #44
SudCaravelle
ScanFlyer Crusty

SudCaravelle's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Joda, tviler ikke på at alle koste seg der, men morsomt å se hvor forskjellig nesten samme reise kunne bli. På Westin var det antagelig heller ikke så mange springbreakers som det var der hvor jeg bodde.

Fikk dere med dere Wreck Bar? Kom 10 min før showet startet og fikk en beste plassen i lokalet. Morsomt.
Det var lite tegn til spring-breakers generelt, men ganske livlig ellers da det var Fort Lauderdale Gay Pride den helgen. På lørdagen var hovedgaten sperret på kvelden for paraden hvor gjester på Westin fikk kjøre ut. Det kom vi i frisørbilen vår og rosa skjorter

Wreck Bar har stått på programmet en stund men vi rakk det ikke. Vi får ta det til sommeren (tror første showet er 1800) da barna og jeg liker havfruene av forskjellige årsaker.
Old Today, 00:22   #45
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Hmmm.. var der 8.-10. mars og det krydde av springbreakers, spesielt ved Las Olas Beach, men helt stille på stranden ved hotellet mitt. At det var så mye twerking og slikt ved Las Oslas Beach gjorde kanskje at mange ikke så havfruene som like spennende da, men det var likevel så godt som fullt under showet.

BTW, det første showet var burlesque nok for min del.

OSL-CPH-NRT-CPH-OSL
OSL-HAM-OSL Reisebilder:
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules