![]() |
|
![]() |
#281 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ser personlig heller ikke noen særlig nytte av denne fordelen innenriks eller i Europa. Bruker den av og til, men den er ikke særlig kjærkommen. Og siden nordmenn flyr 2,9 ganger i året i snitt, så er vel den rimelig bortkastet for de fleste andre i dette landet ![]() Quote:
Min post var ment som en opplysning og sammenligning av hva som gir hvor mye poeng, men det var tydeligvis helt meningsløst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Last edited by OttoL; 17-04-2023 at 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Synes faktisk den fordelen der er en av de beste. Får aldri brukt CT, men PLUS-for-GO-pris og BUSINESS-for-GO-pris brukes flittig. Det er faktisk helt topp rundt i Skandinavia og Europa. Og Junaiten om det er noe ledig og man plutselig vil dit. Så det er litt individuelt, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#284 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig - topp fordel som brukes på innenlands og utenlands for min del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann.
SAS EB MC Premium: årsavgiften ble betalt i juli. Om jeg nå sier opp kortet, vil jeg få refundert en forholdsmessig andel av årsavgiften? Fant ikke noe om dette hos SEB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Alt blir dyrere, og nå også SAS EuroBonus Mastercard Premium:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Konkurrent DNB har også en "forbedring"/ødelegger mer for seg selv;
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Elendig «forbedring» akkurat som hos Amex… Som LTG har man ikke bruk for statuspoeng. Må begynne med kontanter igjen kanskje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som en liten anekdote kan det nevnes at det siste skipet som DFDS betalte i kontanter var MS England i 1964. Jeg tror det kostet rundt 20 millioner og ble altså betalt kontant på labben.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS EuroBonus PointEarner World MasterCard | Skipskatta | Småprat | 2 | 16-11-2012 10:00 |
SAS Eurobonus Mastercard spørsmål | Airbus 330 | Småprat | 6 | 20-10-2011 13:26 |
3000 poeng etter første kjøp med SAS EuroBonus MasterCard | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 22-09-2010 11:51 |
3000 velkomstpoeng om du kombinerer SAS EuroBonus med MasterCard eller Diners Club | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 09-12-2009 13:38 |