Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-05-2020, 15:05   #1
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Siste tur før Corona..

I dag er det på dagen 2 måneder siden jeg fikk beskjed om at noen jeg hadde truffet på tur noen dager tidligere hadde blitt skikkelig dårlige. De trodde det var Korona (det var det til slutt ikke). Jeg var på kontoret og dro hjem med det samme. Dagen etter husker de fleste.

I dag kom jeg over en video med bare lyder fra LHR T5 og kom på siste turen min.

Mandag 2 mars bar det nemlig til Mexico City for meg og pellefanten. Både jeg og Elefanten har mellomlandet der før, på vei til Puerto Vallarta. Men det var tilbake i 2007. I selve byen hadde vi aldri vært og strengt tatt har man jo ikke hørt så sykt masse fint om den heller.

Med Covid19 hengende rundt var det ikke noe jeg heller så ekstremt frem til. Det var mye usikkerhet og jeg tenkte at MEX måtte være et av de siste stedene jeg kunne tenke meg å bli stuck. Men vi dro.

Jeg var uansett i reisekoma der man bare gjorde det man skulle i blinde. Det hadde vært veldig mye reising og mer trodde jeg det skulle bli, helt frem til circa nå.

BA761 ventet



Ikke stort å si om den flighten utover at det var usedvanlig bra vær

Vel fremme på LHR gikk vi som vanlig ut av imigration og satte oss for å ta en kaffe, en brus og en ost&skinke toast på The Giraffe Stop. Der er det nesten aldri folk og ganske behagelig i forhold til kantina.

Etter hvert bar det igjennom First Wing. De kunne fortelle at det kunne dra rett til Terminal 5B, der elefanten har en favorittplass



Og faktisk ikke lenge etter var det boarding. Vi handlet med oss litt på veien, og det jeg husker var en svært underlig dame bak kassen het for sikkerhets skyld CRACY. Forutseende foreldre der altså



Og like etter innlosjert i skuff med tilbehør. På tiden hadde vi nærmest perfeksjonert gate timing.



Forts...
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 12-05-2020 at 15:09.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 15:25   #2
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Blir ikke like morsomt når det ikke er live og man glemmer alle detaljer og rariteter, men bare fikk plutselig over meg at jeg skulle rable ned ting.

Neste flight var rimelig lang fra LHR-MEX. Balja var en 787-9, setet var 6A og bolaget så klart BA. Flytid 11:55. Egentlig akkurat passe lengde.

Etter et par (tre?) glass med pre-departure bobler dro vi.

Først ut var det tomatsuppe med krutonger. Suppe er alltid vinner på fly. Kan ikke si at denne akkurat vant noen medalje, men jeg spiste den ettersom jeg visste at hovedretten mest sannsynlig var mye verre.



At hovedretten var verre slår aldri feil. Det ser ikke så galt ut egentlig...



Men det smaker høgg. Knusktørr kylling med innbrent saus som bare ligger som et brunt krispy skall langs skålen er ingen vinner. Det er derimot Speedbird 100 øllen, som kompenserer for det meste.



Jeg vet uansett at man ikke bør boarde sulten i C, så spiser nokså bra på bakken.

Det fine med "12 timers flighter" er at det er tid for å kose seg etter maten og fremdeles ha tid til å sove. Så det er bare å booke mer Speedbird 100 og ta frem øreteleklaffene



Eller å lese en bok... en bok som er så tung å komme i gang med at selv 1,5 mnd ut i COVID19 er jeg fortsatt knapt på side 100.



Men så... altså... det var en grunn til at jeg turte å skippe vond hovedrett. Det er nemlig at jeg også så menyen for servering før landing. Her har BA oppgradert så det suser på lange flights og det er en ting de virkelig ACE'er, og det er Indisk.

Dette smakte helt konge og var en form for grevling. Aner ikke hva det var, for å være ærlig. Men det var ståldigg. Er du hos BA og det finnes en Indisk rett så velg alltid den. Indisk og suppe. 100%



Snart nærmet det seg MEX. Hadde aldri sett det fra vinduet før. Forrige gang jeg var der satt jeg nemlig i midtsete i midtraden på bakerste rekke (uten recline) hos KLM. Det var IKKE STAS. Men nå var det litt moro å se hvor skarp linje det er der byen slutter. Rimelig on/off og litt kult synes jeg.



Immigrasjon gikk helt brillefint. Ingen i kø. På forhånd hadde jeg fått forklart at jeg skulle ut, til venstre og ut ved dør 7 og booke Uber til hotellet.

Kontakten min skulle ordne fint hotell til meg denne gangen. Det var et brudd på regelen om at "kontakten din skal ALDRI ordne hotell til deg". Resultatet...



Et sted der er inngangen til et "hotell". Der skulle jeg og Elefanten bo i 3 netter

Forts følger
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 12-05-2020 at 15:32.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 15:34   #3
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Alle lurer sikkert på dette: "hva lytter et verbalt orakel til mens han sprer sine lyriske blomster igjennom tastaturet?"

Jo, akkurat nå, denne:



Og denne:



Blant annet... og annet tilsvarende som ikke ødelegger stemningen

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 15:43   #4
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post


Eller å lese en bok... en bok som er så tung å komme i gang med at selv 1,5 mnd ut i COVID19 er jeg fortsatt knapt på side 100.


Ummmmm ...... Det ser ut som at flere enn deg sliter ...

Quote:
I understand that writing is hard. I’m not a writer because I don’t have the patience or talent to sit down and write a full and complex novel. However, I just can’t sit back and let this utter meandering and nonsensical abomination go unreviewed. This book feels forced on every level and I can’t understand why it comes so highly reviewed by so many readers. It can’t just be me who thinks that this is a terrible read!
Quote:
Thought I was sitting down to enjoy another relaxing sci-fi read by my favorite author. Instead felt like I enrolled in a gender studies course. Gave up after first few chapters of trying to read non-binary pronouns.
Quote:
There is little doubt that Peter Hamilton is a literary genius. Unfortunately he seems to have adopted every form of political correctness to the detriment of what would be a fantastic story. It seems that 98%, at least, of all of the characters are homosexual,bisexual,transgender or in a biracial relationship. The continuous repetition of that theme was disruptive to the flow of what otherwise would have been a wonderful novel.
Quote:
It's clumsy. It's boring. It was a SLOG. This guy needs to retire.
Quote:
Might read this one again though to see if it's better with a second read. I gave it a second read and it's worse.
Quote:
Disjointed!!! What a waste of time.
Appears to have been written by a dyslexic 15 year old.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 15:44   #5
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Alle lurer sikkert på dette: "hva lytter et verbalt orakel til mens han sprer sine lyriske blomster igjennom tastaturet?"

Jo, akkurat nå, denne:


Blant annet... og annet tilsvarende som ikke ødelegger stemningen

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

*ligger i fosterstilling og gråter stille*
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 16:15   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

"Hotellet"... de kalte seg det, het Flow Suites WTC. Det var kjipt. Det var ikke noen lobby eller noe restaurant.

Det var imidlertid fullt kjøkken på rommene, og en form for stue og kontorpult. Så stort var det. Sikkert fint om man skal bo der lenge. Skulle ønske jeg hadde bilder.

Og en fin ting til, nemlig en helt super takterrasse. Om morgenen stod det en eldre dame der og fikset frokost. Hun pratet ikke et ord engelsk. Jeg prøvde fortvilt klore meg frem på en miks av Engelsk, Italiensk og hårfint Portugisisk. Men det var ikke nubbsjans. Burro er så klart ikke smør på Mexikoliansk. Der heter det så klart SFGJAATE FASDRI CHJGASF, eller noe i den duren. Men det gikk bra med litt fancy arm- og benbevegelser.

Så jeg fikk frokost.

Presentasjonene mine skulle være på samme "hotell" i en suite... Ooooooooh… (not).



Kontakten min hadde leid inn to kokker som skulle lage mat. De lagde Crepe med nugatti til lunch og mikrobaguett med grønnsaker til... tjah… "munch"? Er ikke så fett å spise frisk salat i Mexico City når det er en innleid dame som kommer med den i veska si.

Det var ingen middag prosjektert og alle gikk bare hjem hvert til sitt etter endt dag. Så jeg satt der på Flow Suites - som ikke føltes veldig sentralt plassert - og spiste peanøtter til middag.

Heldigvis fant vi et supermarked som hadde litt snack. Så det ble Snickers til kvelds.

Elefanten var på sin side stålfornøyd med menyen. Dessuten fant han sin nye favoritt Topo-Chiko.



Den var fin siden den måtte drikkes opp kjempefort før kullsyren gikk ut. Så Fnate kjøpte inn mange.



Uansett... Etter 3 dager på brødskiver til frokost, crepe til lunch og peanøtter til middag var jeg sinnsykt sulten.

Det er bare å si at å komme inn på AA-kantina på MEX og de hadde taco bar... fyyyyyy flate. Det var greit nice. OOOOOH.

For øvrig ganske mange steder jeg ikke vil dra til på den tavla:



Nesten 3 timer hadde vi der før det bar videre til DFW med en AA A319. Eller var det 737? Tror det var 319.

Jeg og Elefanten hadde booket hvert vårt sete og koste oss rimelig bra oppover til DFW, hvor det bar rett til Flagship kantina. Der har de Skittles, og Elefanten følte seg endelig trygg igjen.



Men viktigere enn det. Jeg var fremdeles SYYYYYYKT sulten på grub. Så en kjempeporsjon med fajitas ble bestilt. Litt underlig, kanskje, å vente med fajitasen til man er "hjemme" i USA. For meg er dette helt naturlig



Rundt 3 timer tror jeg vi hadde før dagen siste flight skulle gå til DSM. En helt ny flyplass for min del.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 12-05-2020 at 16:23.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 16:35   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Ummmmm ...... Det ser ut som at flere enn deg sliter ...
Det var så ille ja. Trodde bare det var meg. Da skal jeg faktisk vurdere å gi opp og hoppe til neste bok i stabelen.

Synes bare plottet hørtes så spennende ut at jeg ville prøve å dra meg frem. Men det virker jo helt nytteløst.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 19:05   #8
FBI2012
ScanFlyer Silver
 
FBI2012's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Oslo
Posts: 698
Default Re: Siste tur før Corona..

HERLIG gjensyn med CDMX(Ciudad De Mexico)!! Jaa, det er viktig å bo komfortabelt og trygt når man reiser langt avsted og nesten (+/-elefant) alene. Mexico City har en rekke bra hotell, men det koster litt. NH hotellene finner du stort sett over hele latin-amerika og de har bra standard og god frokost. I Mexico City har jeg blant annet bodd på Hotel Historico Mexico City. Et riktig sjarmerende boutique hotell i rustikk meksikansk stil sentralt i Centro Historico:

http://historico-central.mexico-hotels-mx.com/en/

Heller ikke jeg har fått skikkelig grep om meksikansk cuisine ennå, men de har diner-kjeden "Sanborns" i alle meksikanske storbyer som serverer store porsjoner og der finner man alltids noe å spise seg mett på. De kan kanskje minne litt om "Bondeheimen" der servitrisene går rundt i sine tradisjonelle drakter. De har særlig godt utvalg av supper!

https://www.sanborns.com.mx/Restaurante/

NB! Smør heter "mantequilla" på espanjål

Last edited by FBI2012; 12-05-2020 at 19:27.
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 21:53   #9
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Siste tur før Corona..

Mantequilla!

https://youtu.be/H-oH-TELcLE
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Wig-wag is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 22:21   #10
jb1
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,232
Default Siste tur før Corona..

Takk for rapport. Min siste tur var langt mindre eksotisk, jobbreise Warszawa-Genève-Warszawa med LOT. Retur var den 9. mars og munnbind var alt et vanlig syn ombord. Jeg hadde egentlig trodd at konferansen ville innstilles, men den fant sted i siste liten før alt stoppet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
Upcoming flights:
www.goodlifetravelling.com
MAR WAW-ARN LO E95, ARN-WAW LO 738, APR OSL-BGO SK 32N, BGO-CDG AF 320, CDG-NUE AF E90, NUE-AMS KL E90, AMS-WAW KL 738

Last edited by jb1; 12-05-2020 at 22:30.
jb1 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2020, 22:55   #11
Bergern
ScanFlyer Dusty
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
Default Re: Siste tur før Corona..

Haha!
Deilig lesestoff, når det mest eksotiske for tiden er hun svenske på Kaffebrenneriet
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid
Bergern is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 16:45   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by FBI2012 View Post
HERLIG gjensyn med CDMX(Ciudad De Mexico)!! Jaa, det er viktig å bo komfortabelt og trygt når man reiser langt avsted og nesten (+/-elefant) alene. Mexico City har en rekke bra hotell, men det koster litt. NH hotellene finner du stort sett over hele latin-amerika og de har bra standard og god frokost. I Mexico City har jeg blant annet bodd på Hotel Historico Mexico City. Et riktig sjarmerende boutique hotell i rustikk meksikansk stil sentralt i Centro Historico:

http://historico-central.mexico-hotels-mx.com/en/

Heller ikke jeg har fått skikkelig grep om meksikansk cuisine ennå, men de har diner-kjeden "Sanborns" i alle meksikanske storbyer som serverer store porsjoner og der finner man alltids noe å spise seg mett på. De kan kanskje minne litt om "Bondeheimen" der servitrisene går rundt i sine tradisjonelle drakter. De har særlig godt utvalg av supper!

https://www.sanborns.com.mx/Restaurante/

NB! Smør heter "mantequilla" på espanjål
Så på nettsiden til hotellet. Så ikke galt ut det. Blir nok mer Mexico på meg når det kan reises dit igjen. Pluss muligens litt Guatemala.

Quote:
Originally Posted by Wig-wag View Post
Rimer på Makan

Quote:
Originally Posted by jb1 View Post
Takk for rapport. Min siste tur var langt mindre eksotisk, jobbreise Warszawa-Genève-Warszawa med LOT. Retur var den 9. mars og munnbind var alt et vanlig syn ombord. Jeg hadde egentlig trodd at konferansen ville innstilles, men den fant sted i siste liten før alt stoppet.
Takk skal du ha.

Både Warszawa og Geneve er jo knallfine plasser da.

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Haha!
Deilig lesestoff, når det mest eksotiske for tiden er hun svenske på Kaffebrenneriet
Takk takk. Mer eksotisk enn kaffebrenneriet.

Og ikke minst... rapporten er strengt tatt ikke ferdig. Har bare et par dagers kaffepause
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 17:12   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Ikke lenge etter Skittles of fajitas bar det videre mot Des Moines. Jeg var klar som et egg, bittelitt marinert og i strålende humør. Vi fløy så klart AA, og nok en gang en A319 (tror jeg). Det var i hvert fall samme balje som fra MEX.

Denne turen MEX-DFW-DSM kjøpte jeg for øvrig for Avios. Det var en lang tur (totalt sett) jeg var på, mye mas og lange dager så jeg ville fly i bainais. Prisen på det for cash var relativt uforenelig med budsjettet, så dermed ble det vel 37k Avios eller noe. Pluss latterlig lite taxes.

Her på vei ut til rullebane



Jeg var i veldig godt humør og været var helt strålende. Dallas ser tidvis ut som innsiden av en PC. Masse IC'er og noen kondiser i det fjerne.




Som vanlig hadde vi booket ett sete til meg og ett til elefanten. Nokså kort etter avgang fikk vi hver vår drikke. Jeg tok øl, mens han - ikke uventet - gikk for brus. Ekte flaskemodnet Club Soda



Jeg fortsatte å være i ganske strålende humør og det var tilsvarende strålende vær ganske lenge. Så jeg ble sittende med kart og gluggene åpne for å gjette meg til byer vi fløy over.

Kan dette være Kansas City?



Landing på DSM gikk smud og flyplassen er jo ikke akkurat veldig stor.

Derimot var det nokså stort sjokk å komme ut døra. Etter et varmt Mexico og et enda varmere Dallas kan jeg love at Iowa det var kalt. Så inni granskauen kaldt og med hva føltes som stiv kuling.

Jeg var ikke alene om å bråstoppe i døra, åpne kofferten og hive på meg klær. Kom meg til shuttlebuss holdeplassen. Det var ikke digg å stå der i 20 minutter å vente på bussen. Fyren ved siden av meg bare stod og bannet for han hadde reist fra Dallas i t-skjorte uten å tenke på været. 20 minutter i 2 grader og kuling tipper jeg gjorde godt da.

Natten var på Fairfield Inn & Suites. Helt greit. Dessverre ingen bar så man kunne få en night cap, men fikk kjøpt en Cola i resepsjonen. Ikke stort å si om det hotellet utover at rommene var store og at frokosten er grusom.

Hva er de greiene Amerikanerne kaller "sausage" og som ser ut som en hamburger. Det er slimete gugge og helt grusomt. Ikke nok med det sånn toast loff på denne type hoteller... om du hadde rørte det ut i vann ville det forundre meg om fast materie var større enn et knappenålshode. Det er på en måte "inflation theory" i praksis.

MAKAN

Morgenen etter... hente leiebil. Det er like forbaska kaldt.

Kjøre mot dagens mål, nemlig å møte en av mine Amerikanske kollegaer i hennes hjemby Fairfield.

Det var nokså monoton kjøretur på nesten 2 timer, men relativt eksotisk for en Nordmann.




Forts. .. nkjhølkjffioayf ajq\4ybn
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 13-05-2020 at 19:45.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 17:22   #14
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: Siste tur før Corona..

Det nederste bildet er Kansas City. Om det øverste ikke er samme by, så kan det jo være Oklahoma City eller Tulsa?
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 19:31   #15
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Hva er de greiene Amerikanerne kaller "sausage" og som ser ut som en hamburger. Det er slimete gugge og helt grusomt.
Sånn i utgangspunktet det som er igjen av grisen etter at alle andre har fått det de vil ha.

Quote:
Breakfast sausage (or country sausage) is a type of fresh pork sausage usually served at breakfast in the United States. It is a common breakfast item in traditional American "farmer" or "country" breakfasts, as it originated as a way for farmers to make use of as much of their livestock (usually pigs) as possible.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 19:36   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Det nederste bildet er Kansas City. Om det øverste ikke er samme by, så kan det jo være Oklahoma City eller Tulsa?
Det nederste var det jeg mente ja. Det med elven. Kult at jeg hadde rett

Det øverste er etter take off fra DFW. Ser jeg hadde blandet rekkefølgen på det og setebildet
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 13-05-2020 at 19:45.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2020, 19:37   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Siste tur før Corona..

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Sånn i utgangspunktet det som er igjen av grisen etter at alle andre har fått det de vil ha.
Når du sier det så kom jeg på at du har sagt det før. Hjelpes og trøstes
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Siste medlemskveld før jul learjet NSFF-forum 1 24-11-2012 23:06
Siste før ferien putzmeister Bilder & foto 13 10-08-2011 23:15
Ute i siste liten - servicenivået før og nå RWY 24 Flyforum 53 28-12-2010 13:03
En siste fotoseanse fra Tromsø Lufthavn før sola forsvant i 2009 LN-DAG Bilder & foto 7 25-11-2009 13:47
Siste øltipset før jul: Nils Oscar Rökporter gustavf Flyforum 0 19-12-2008 00:23


All times are GMT +2. The time now is 11:16.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.