Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-08-2013, 17:49   #1
barteki
ScanFlyer Blue
 
barteki's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Sandefjord
Posts: 177
OBB 19 KTW-TRF

Skal fortelle om min siste flygning for en uke siden fra KTW-TRF som var litt annerledes enn de andre. Har dessverre ingen tilgjengelig bilder akkurat nå men skal prøve å finne de etterhvert. Wizzair er selskapet.

Jeg møtte opp på KTW tidlig om morgenen rundt 02 tiden. Så venta jeg til 04 og sjekket inn bagasje og gikk videre inn til sikkerhetskontrollen. Alt gikk som vanlig helt til jeg venta for å komme ombord på flyet. Det første var at flyet vårt sto godt over 1 km unna terminalen. Så vi ble kjørt med buss vi ankom til flyet og skulle komme ombord men møtte på tom fly. Uten Crew. Da sto vi alle på trappa og viste ikke hva vi skulle gjøre. Så kom han sjåføren ut av bussen og spurte hva var galt og ble overrasket på dette her. Så gikk vi igjen inn i bussen og venta godt over 25 minutter for da kom Crew og gjorde flyet klart for å komme ombord.

Så gikk vi ombord satt meg ned og venta som vanlig til alle gikk ombord. Så kom en av crew og spurte vennlig om jeg ville flytte meg til første rad for her ville sitte det en mamma og to barn. Jeg sa at det er helt greit, så satt jeg meg ned alene på første rad med ekstra ben plass og myke seter. Etter vi tok av så skjedde nesten ingenting unntatt at en man røyket elektrisk røyk i toalett så røykalarmen skrudde seg på. Han fikk ingen bot for crew var helt "chill" og at de ikke informerte om at det ikke er lov å røyke med elektriskrøyk ombord.

Men eller så er komforten ikke den verste på Wizzair`s sitt fly. Selvfølgelig kan man ikke sammenligne med Lufthansa/Sas men men!
barteki is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Oversikt/ forsinkelser - Wizzair KTW-NAP 2/8 Jonek Småprat 7 27-08-2014 20:47
TRF-KTW-KTW-TRF barteki TripReports 2 22-08-2013 20:03
Reg nr Wizzair fra KTW til TRF den 31.07.2013 kl. 06:15 barteki Register- og ATC-Forum 0 26-07-2013 16:08
Wizzair oppretter ny rute SVG - KTW Twin Otter Flyforum 6 01-04-2012 15:02
Widerøe med juleruter TRF-BOO og TRF-TOS TCAS Flyforum 2 22-09-2009 22:23


All times are GMT +2. The time now is 13:16.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.