Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 09-11-2016, 20:02   #1
oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2014
Posts: 189
SAS Miami - Oslo

Velkommen til en kort triprapport fra min reise fra Miami til Oslo i går.
Jeg måtte komme meg enveis fra Miami til Oslo, og kunne gjerne valgt Norwegian fra FLL men så lenge SAS var et alternativ var det ikke noe å snakke om. Fikk en bra pris med SAS og så var vi i gang.

Etter tre ukers ferie ville jeg hjem. Tok en Uber fra South Beach (15 dollar) til MIA og sjekket inn. Bagasjen var for tung så måtte punge ut. Damen i skranken lovet at bagasjen ble sendt til Stavanger men akk, det går ikke enda miss.

LN-RKH skulle ta meg hjem. Han Edmund var litt forsinka inn men dem klarte å holde tia. Bordet og gikk til mitt sete, 44f. Jepp monkey. Reise på budsjett.

Fresh kabin men setet var meget ubehagelig å sove i. Når jeg skriver dette har jeg vært oppe i snart 40 timer, så senga kaller snart.





Grei benplass.


Helt ok middag. Indisk kylling med gul ris og brokkoli. Kan ikke flyselskapene lære at brokkoli som flymat ER EN SINNSYKT DÅRLIG IDE. Utsultet spiste jeg alt da...


Greit utvalg av underholdning på en skjerm med bra oppløsning.






Frokosten ble servert 1:36 før ankomst. Mye pålegg for penga hvertfall.


Fra 25 grader og steikende sol til 8 minus og snø.


Her er jeg på vei til Stavanger og får vinke farvel til Edmund i det har vender nesa mot Miami. Fikk han nok av snøen mon tro?

Takk for at du stakk innom!

Hvis du vil følge med på hvordan verdens største cruiseskip tok meg fra Barcelona til Florida kan du ta en titt her.
http://www.landgangen.se/forum/index.php?topic=35250.0
oskarflekkefjord is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Miami-Oslo i Swiss C joamykle TripReports 5 05-06-2013 00:29
Sandefjor/Oslo-Miami !? Cessna182 Reiseforum 10 15-08-2011 15:36
Oslo-Berlin-Miami med AirBerlin i business joamykle TripReports 11 28-07-2011 17:01
Oslo london bosten miami new york london oslo TONROY TripReports 8 19-05-2011 22:52
Oslo-Miami rampen Reiseforum 8 13-07-2009 17:01


All times are GMT +2. The time now is 09:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.