Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 25-07-2005, 09:52   #101
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,745
Default Re: Enda en velvalgt reiserute

Stemmer at det er IAD ja. Den andre flyplassen jeg ikke ga navn på, med to kryssende rullebaner, er SAV. Transfer på EWR er veldig greit ja, så lenge man flyr CO-CO i det minste. Husker fra 89 at det var rødbrunt, gammelt og slitt der SAS ankom, men det kan jo være endre nå.
Du får ta en tur hit, så får du convective i bøtter og spann. Når jeg ligger ved poolen ligger jeg ofte og ser på skyene som stiger med minst 1000 fot pr min.
Om noen timer ringer jeg CO og lurer på hva de har å tilby meg som takk for at jeg ble ombooket. I mailen sto det noe om travel certificate.

Nå er jeg blitt FD silver, så da får jeg håpe at det er ledig på 1.kl med NW til MSP tirsdag, da har jeg nemlig krav på upgrade!

Edit: Det var post nr 100 gitt!
__________________
Siden 01.01.2009
Dag Viking is offline   Reply With Quote
Old 27-07-2005, 03:30   #102
Dag Johnsen
ScanFlyer Gold
 
Dag Johnsen's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Wheaton, IL
Posts: 1,557
Default Re: Enda en velvalgt reiserute

Heisann Dag og velkommen tilbake.

Super reisebeskrivelse og flotte bilder...! Jeg har sansen for sky-bilder også og kan sitte i timesvis å se på de forskjellige formasjonene. Det er interessant å se hvor forskjellige skyene utvikler seg i de forskjellige verdensdelene. Stillehavet har noen undelige skyer noen ganger...? Les "North Star over my sholder" av Bob Buck, der han beskriver mange værforhold i flygningens barndom.

Vi starter med B757 digital IFE og in-seat power installering straks ship 110 er ute av heavycheck på IAH...

Jeg så du hadder ringt i dag men jeg var opptatt i et møte, men prøv igjen siden. Er du klar for Oshkosh...? Niels, Erik og jeg fyrer opp Cessna'en på Torsdag og setter kursen oppover.

OMV... du må få deg en tur til Oshkosh en gang også.

Dag
__________________
Mel Brooks: If God wanted us to fly, he would have given us tickets!
Dag Johnsen is offline   Reply With Quote
Old 27-07-2005, 06:25   #103
OMW
Deleted user
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
Default Re: Enda en velvalgt reiserute

Japp, neste år! Desverre flere enn United som er i "Chapter 11"!! Kanskje det blir lang X-C med student neste gang?

Ellers så dro to av sjefene fra Sierra bort dit idag. De skal visst forhandle ferdig dealen med Alarus om nye to-setere til SCK-avdelingen.

God tur opp begge to (alle sammen)
OMW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Morsom reiserute fra SAS SK384 Småprat 6 28-05-2011 15:47
Beste reiserute til SFO? Bacardi Reiseforum 20 15-11-2010 20:49
Forslag på reiserute? jcnorway Reiseforum 21 12-06-2008 09:10
Rygge - enda, enda flere bilder... Seabee Bilder & foto 1 26-08-2007 22:41
En velvalgt reiserute Dag Viking TripReports 57 05-01-2006 21:29


All times are GMT +2. The time now is 13:27.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.