![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra KL. Turen til Jalan Alor i går var nydelig, dog fikk man krysset av på listen over ting man har gjort: Smake på durian. Tror det ble med den ene gangen. Straks frokost, før det blir jobb. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra Bangkok. Her står en tur ned i treningsrommet for tur, tror jeg
![]() Deretter blir det hjemmelaget frokost, men hva som mekkes til er jeg usikker på. Utover dette, ikke de aller største planer, men trenger snart noen nye korte bukser, tar på med alle spaserturen. Samt skal det kontoreres litt på Café Amazon. Ha en fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Siste natt med gjengen: broder EB og svoger HK - en liten Cnausen stopp paa en lokal Vin Bar med Half Price Tuesdays:[IMG]
![]() Et utvalg som passet oss: ![]() Altsaa en god Tirsdag med oenske om en bedre Onsdag til dere alle:
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og litt lenger øst sitter man og hjelper en venninne som prøver å komme seg hjem fra Ecuador. Burde gå greit, bare betalingssystemene vil samarbeide ... Følsomme saker ..
Velvel - her er det leggetid. Det er spådd at en stormfront skal feie igjennom i løpet av natten, så alt løst er surret fast. Håper på uforstyrret søvn, men er ikke helt overbevist om at det vil skje .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Diamond
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm, og første post fra Norge.
![]() Onsdag og midt i uka alt! Før vi vet ordet av det er det helg igjen. ![]() Været har vært overskyet og ikke det beste leenge nå, så har ikke de høyeste forhåpninger om småflytur på søndag, men time will show. Ellers meldte jeg meg på julebordet neste uke. Håper det er plass, ser meg ikke på oversikten ennå. ![]() Avslutter med noen bilder fra selveste Deltabyen i går og ønsker alle en ekstra best en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tirsdagen nærmer seg historie og når vi våkner skal koffertene pakkes og vi kan starte hjemreisen. Nedgradert til rad 3 på 767`n i morgen men på siste del blir det rad 2 på en 757. En bedre enn best uke går veldig fort…men da kan man starte planleggingen for neste besøk. Ha en fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra WF392 mot ABZ, noen møter før BA tar meg til LHR senere i dag. Ble visst en upgrade til Club Europe også
![]() Ønsker alle en fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Grynt fra Kolsås. Her hostes og snørres det på minstemann som mildt sagt gir dårlig søvn for alle i huset. Tydelig at det er mye baselusker som har unfinished business etter et par år sprit, munnbind og karantene. Bra at man fortsatt har 20 sykt barn dager, da man ligger an til å treffe de 10 man vanligvis har, og det kun siden august...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra bortekontoret.. Holdt kun på å meie ned to refleksløse myke trafikanter i dag - en av de som lager riper med sykkel og en uten.
Nå er det artig møte med en svært spennende case, lunch med potensiell kunde og deretter firma-julebordet nede i byen.. En herlig dag rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Rolig og fin morning her i dag med unger på skolen og kone på jobb. I dag skal jeg ta fjerde dose med korona vaksine. Håper jeg ikke blir dårlig etterpå. Det har gått greit med de forrige dosene i alle fall. Ellers blir det en tur til Notodden i dag for å hente en seng, så da må tilhengeren til pers. Får se om jeg stikker en tur oppom jobben når jeg først er der.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2004
|
![]()
God formiddag fra tårnsøyla og på omtrent 80 m høyde
![]() Lett snø har det vært i luften, men det stoppet til slutt, ellers ikke den travleste dagen her på flyplassen idag, men det drar seg vel til de neste par ukene frem mot julen 2022.... 2 dager igjen på jobb denne uken før jeg atter en gang setter kursen vestover til min bedre halvdel i SVG frem til mandag morgen... Happy days ! Ha en flott dag alle ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Hadde du vært fristet til å ta Durian med hjem, så har det, i hvert fall tidligere, vært forbud mot å ta med seg på offentlige transportmidler ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Nationaltheatret der jeg venter på gode gamle L1 til bortekontoret. Fine dager når man kan starte et par timer med konsentrasjonsjobbing hjemme før man tyter inn til gnålet på bortekontoret. Fin-fin kombo etc
Ha en stilig dag
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra bortekontoret. Flott dag med siste rest av Ferrero Rocher-brettet som en kollega hadde med seg fra London og en annen kollega hadde med for mange skolebrød som jeg måtte hjelpe han med å bli kvitt. Litt jobbing blir det også. Ha en god en ![]() Last edited by Martin; 30-11-2022 at 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vhar har jeg ikke hørt om? Er det et busselskap eller noe?
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper