Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21-02-2023, 01:45   #21
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Nei så satt man plutselig på MIA igjen da.. LN-RKO er på plass men forsinkelse er varslet - kanskje de skal fikse WiFien? Camaroen fikk kjørt seg og Juan har allerede charget meg for fuel noe han lovte ikke skulle skje - 1200 NOK fort fylle opp?

Sjukt hvor mye man savner MIA og FLL allerede.. blir farlig og sitte på hjemmekontor i morgen med skjelvende bookefinger.

Oppdatering kommer hvis RKO har den doble ISDN kabelen på plass.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12544221-745B-4752-AA0C-7069F9D6EF4B.jpeg
Views:	1330
Size:	227.9 KB
ID:	52940  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2023, 02:57   #22
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Litt andre retter enn turen til men samme vinene.

Den frokosten gjør at man sier pent nei takk til å bli vekket. Noen som vet om det er noen sjappe på CPH som serverer egg und bacon?





Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	C3F6756E-2A26-4856-A53B-C0D5F47B6A4D.jpeg
Views:	1323
Size:	225.5 KB
ID:	52941   Click image for larger version

Name:	E9668B0F-ED23-483A-AC5E-4B813B5EEC5A.jpeg
Views:	1304
Size:	259.4 KB
ID:	52942   Click image for larger version

Name:	9FD84199-C470-41A8-AC8E-7E6ADD6FD749.jpeg
Views:	1316
Size:	290.7 KB
ID:	52943  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 11:40   #23
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Jepp… LN-RKO hadde ikke wifi denne gangen heller, og mistenker at SAS har litt gitt opp da ca 50% av longhaul flightene jeg har hatt siste månedene så sier crewet at akkurat i dag fungerer det ikke. Egentlig greit for meg, men har man planer om å jobbe litt på vei til en jobb-destinasjon så er det jo krise, og man må heller belage seg på at de ikke har wifi på long haul.

Turen i samme sete på samme flyet var udramatisk og maten var faktisk holdt bedre enn på turen vestover. Anden var god og fisken var veldig god. Vinene var alle såpass kjipe at de ble stort sett sjampisen, som var middelmådig og langt kjipere enn den de hadde som jeg alltid glemmer navnet på (Charles xxxx ?)

Frokosten er så ufattelig kjedelig, men jeg var våken så jeg tok den allikevel. De er ganske tydelige på at vi lander om to timer, så du skal ha godt sovehjerte for å sove gjennom den prosessen. At de ikke kan servere en varm frokost på business class synes jeg er stusselig - det får du jo på monkey hos flere av konkurrentene.







Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A863195B-3878-4E59-8A5F-5304952DBD2F.jpeg
Views:	1052
Size:	384.4 KB
ID:	52960   Click image for larger version

Name:	2B96904A-4E94-42B1-9A14-EB6201E9F9BB.jpeg
Views:	566
Size:	260.3 KB
ID:	52961   Click image for larger version

Name:	C1FE3233-76EE-4DEE-8409-7AC9A1B4516A.jpeg
Views:	563
Size:	262.7 KB
ID:	52962   Click image for larger version

Name:	3D2A69D6-7DD5-4726-8BD4-BB7F0E2596EF.jpeg
Views:	563
Size:	261.2 KB
ID:	52963  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 12:10   #24
view
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,618
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Helt enig angående frokosten, det er omtrent en innenriks Plus frokost dandert på fat + tre fruktbiter.

Østkysten har alltid hatt litt enkel frokost, men de lengre rutene pleide å ha en chef som laget en tallerken med det du ville ha som eggerøre, bacon, tomat etc og så alt det samme kalde som i dag som tillegg. På tide å ta tak i dette, samt tilrettelegg bedre for soving gjennom frokost for de som vil. Fullt flomlys og klirre i glassene to timer før landing gjør at du må ha drukket deg sveiseblind for ikke å våkne.

Maten til middag er langt bedre og har kommet seg bra igjen siste tiden.
view is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 14:53   #25
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Jepp, så var det på tide å avslutte denne langdryge rapporten. Flyet landet med en liten forsinkelse, men man rakk et lite måltid på CPH kantina. Jeg kaster sten i glasshus når jeg igjen klager på maten her og at jeg samtidig sier til kollegaer er at da kan de jo heller spise et annet sted.

Siste etappen var 2A på en CRJ900 som flynerd-messig er herlig.. her føler man litt mer at man er i en flymaskin og det kiler til og med litt i magen på takeoff. Setet ved siden av virket også blokkert på et temmelig stappet fly.

Sorry at jeg klager igjen, men Pluss er fryktelig stusselig på disse flightene - ser på andre grupper at folk håner de som klager med at "Stakkars deg, en hel time uten biff og Champagne", men jeg synes de kan jazze det opp litt, også med tanke på et her kommer det ofte folk langveisfra som reiser i C. Dog veldig hyggelig crew.. Bagasjen kom kjapt, Bolten kostet nada (En stor Teschhla), og huset var rent og tomt når jeg kom hjem.

Sikkert litt furten rapport, men til de prisene de tar i dag synes jeg det er et slett produkt. Ser på noen turer til høsten og da skal de ha nesten 200K for en familie på fem og det er spinnvilt.

Florida savner jeg som besatt, og måtte le når jeg sto der i går tidlig, brun som en boksehanske og spadde ut bilen av snø og is.

Snipp snapp snute.





Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	5D02DDD4-BDEA-4522-A9E3-A8D171E80BCB.jpeg
Views:	534
Size:	285.1 KB
ID:	52964   Click image for larger version

Name:	3C90C28B-3555-4118-9116-FA84F0C88E27.jpeg
Views:	536
Size:	284.6 KB
ID:	52965   Click image for larger version

Name:	5ABA6881-6CD8-4744-BC55-0F2F570A5A0D.jpeg
Views:	539
Size:	343.2 KB
ID:	52966  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 17:41   #26
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Takk for rapporten. Angående 200000 for to voksne og tre barn er jeg redd det er nivået C vil. Får endel reiseregninger til godkjenning både østover og vestover. Det koster stort sett 20-40000 mer for en t/r enn før pandemien. Klm er ikke fremmed for 100000 til Singapore på noen avganger. (Da ble det riktignok en samtale med den reisende etterpå).
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 18:49   #27
Kanon
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 2,262
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Flott rapport. Skal selv med de nøyaktig samme flighter om en ukes tid. Tenker jeg sniker med meg en bagett fra OSL og MIA for den frokosten der så trist ut ja.
Kanon is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 23:07   #28
Midtiblinken
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,084
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Helt normalt og forvent mer om prisen er høy. Om jeg bestiller biff til $15 på restaurant så forvente jeg knapt at det er spiselig. Betaler jeg $60 bør den være mye bedre enn det jeg kan lage selv.
Jeg «klaget» her på United, men helt greit for det jeg betalte. Men når man vet at de forlanger $5-8,000 for 7-8 timer da kan man forvente mer.
Midtiblinken is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2023, 23:48   #29
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Takk for rapporten. Angående 200000 for to voksne og tre barn er jeg redd det er nivået C vil. Får endel reiseregninger til godkjenning både østover og vestover. Det koster stort sett 20-40000 mer for en t/r enn før pandemien. Klm er ikke fremmed for 100000 til Singapore på noen avganger. (Da ble det riktignok en samtale med den reisende etterpå).

Har sett flere som har endt opp med å betale over 100.000kr fra Europa til Houston den siste tiden
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2023, 09:36   #30
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Jepp, så var det på tide å avslutte denne langdryge rapporten. Flyet landet med en liten forsinkelse, men man rakk et lite måltid på CPH kantina. Jeg kaster sten i glasshus når jeg igjen klager på maten her og at jeg samtidig sier til kollegaer er at da kan de jo heller spise et annet sted.

Siste etappen var 2A på en CRJ900 som flynerd-messig er herlig.. her føler man litt mer at man er i en flymaskin og det kiler til og med litt i magen på takeoff. Setet ved siden av virket også blokkert på et temmelig stappet fly.

Sorry at jeg klager igjen, men Pluss er fryktelig stusselig på disse flightene - ser på andre grupper at folk håner de som klager med at "Stakkars deg, en hel time uten biff og Champagne", men jeg synes de kan jazze det opp litt, også med tanke på et her kommer det ofte folk langveisfra som reiser i C. Dog veldig hyggelig crew.. Bagasjen kom kjapt, Bolten kostet nada (En stor Teschhla), og huset var rent og tomt når jeg kom hjem.

Sikkert litt furten rapport, men til de prisene de tar i dag synes jeg det er et slett produkt. Ser på noen turer til høsten og da skal de ha nesten 200K for en familie på fem og det er spinnvilt.

Florida savner jeg som besatt, og måtte le når jeg sto der i går tidlig, brun som en boksehanske og spadde ut bilen av snø og is.

Snipp snapp snute.
Takk (igjen) for en flott rapport og for at du står opp mot Janteloven - dette er ikke furtent - det er SAS som ikke leverer det produktet de tar seg betalt for - som «gammel (men ikke saa gammel som LN-MOWSAS ansatt er jeg i dag glad for at jeg bor et sted hvor SAS ikke er førstevalg slik du har det, at det er andre Bonus Program som tar vare paa en.

Tynt sammenlignings grunnlag men dette er betydelig under hva jeg har opplevd hos Air Canada, Lufthansa og selv Icelandair de siste maanedene. Setet til SAS er klart bedre enn Lufthansa og Icelandair - men Air Canada er absolutt på høyde med SAS. Maten hos Icelandair er i en helt annen klasse enn hva SAS har, og kantinen på Reykjavika knuser SAS - den er vel en målestokk for hvordan en Kantine bør være. Som du sier Lufthansa serverer varm frokost selv paa Economy.

Er egentlig litt spent paa hvorfor den Italienske Rødvinen ikke nådde opp til CnausenClass - vel er jeg litt forutinntatt med Italiensk Kone - men den vinen vi fikk i går kveld fra Sicily var «just out of this World» og artig at en topp resturant her på Maui hadde denne som topp vin (en Resturant med 5 måneders ventetid for reservasjon)(Herlig at en slik resturant lar en føle seg hjemme i shorts og Tommy Bahama skjorte ) ikke mye Jante og Snobberi her (og takk for det !!).

Her ble det litt utskjaering, blame it on a Redeye Flight med Wifi som virker !
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2023, 16:42   #31
oy-viv
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Sep 2015
Location: Fyn, DK
Posts: 805
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Maten hos Icelandair er i en helt annen klasse enn hva SAS har, og kantinen på Reykjavika knuser SAS - den er vel en målestokk for hvordan en Kantine bør være. Som du sier Lufthansa serverer varm frokost selv paa Economy.
Det er fristende at spørge: hvornår har cateringen på SAS business egentlig
været i top??
Nu flyver jeg ikke så meget - og kun privat. I årene umiddelbart før pandemien
havde jeg fire ( eller var det fem?) ture på business ( fra CPH til hhv. EWR, SFO
r/t og LAX-ARN, på 3 x opgradering og én på kampagnepris.
Med undtagelse af én tur har maden ikke været noget at skrive hjem om;
den har ikke været direkte dårlig, men altså.. det har bare været “ingenting
hæftet op på en masse fancy beskrivelser.” - Jeg husker især en flyvning,
hvor fiskeretten var ising - sandflyndre på norsk. Her i DK er det den billigste
fladfisk, man kan købe, og jeg tror ikke, at en dansk gourmetrestaurant med
respekt for sig selv ville sætte den på menukortet!
Nu vel, jeg har ikke fløjet business for madens skyld, men kun fordi at
jeg kæmper med store tidsforskelle og gerne vil ligge ned og sove, og det
har faktisk gjort en mærkbar forskel!
Mr. SudCaravelle er vant til at spise godt og har selvfølgelig stillet med
forventninger, som desværre ikke blev indfriet! Det er ærgerligt, og dertil
er det simpelthen for dårligt, at Wifi var i udu på begge ture!
Viv
__________________
Flights 2024: CPH-KEF-CPH (SK)

Last edited by oy-viv; 24-02-2023 at 16:45.
oy-viv is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2023, 16:56   #32
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by oy-viv View Post
Det er ærgerligt, og dertil
er det simpelthen for dårligt, at Wifi var i udu på begge ture!
Viv
Wifi på 330 er 'forrige genersajon' og har aldri egnet seg til annet enn facebook og forum. Noen ganger har jeg kommet inn kun med en spesiell nettadresse (saswifi.com ?) der andre ikke har klart det.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2023, 21:35   #33
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Så.. den klassiske leiebilen da. Kom oss bort på Hertz Gold/President saken og ikke noe SUD på tavlen hvor slike kunder skal ha en bil klar. Vi hadde bestilt Mustang Shelby GT-H Cab som en en garantert bil så ingen fare for den klassiske kose-krangelen. Som det skal være på MIA så sto faktisk alle disse premium-kundene og kranglet om alt fra ikke-pick up til alt for liten SUV osv. selv en Hertz ansatt på ferie sto og hylte og generell dårlig stemning.

Vår mann fortalte at vår Shelby var til vask og klar om 10 minutter. Etter 25 minutter tilsto han at de ikke hadde noen Shelby, men den kom snart. Etter 40 minutter sa han at det var ingen Shelby i det hele tatt og unge SUD klikket i Seinfeld-stil. Hva i helvete er poenget med reservasjon når de ikke har reservert bilen? Juan ga helt beng og kom med den ene løgnen etter den andre. Til slutt ble vi enige om en firesylindret Mustang og fikk 20% rabatt. Da kokte det såpass for Sud at Sud Senior sa at nå må vi gi oss. Vi trasket bort til plass nummer 308 og der sto det en firesylindret Mustan MED tak. Kanskje bilverdens mest ubrukelige bil. Da tiltet det og Seinfeldt gikk over til Larry David.

Da våknet Juan og gikk selv ned i en eller annen kjeller og fant en Camaro Cab, ga oss 50% rabatt og fri fuel. Da var 70 minutter av ferien stjålet så vi hoppet inn og ga full pinne ut av garasjen. Så i det minste Cab så man kan gi vikene en annengrads forbrenning.

NB! Jeg har faktisk ikke dysleksi.. men trykker alltid submit/send uten korrektur, samt at laseren jeg tok for 22 år siden har begynt å gi opp. (Og bittelitt promille)





Der var den ja…. https://youtu.be/4T2GmGSNvaM
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 02:43   #34
Midtiblinken
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,084
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

10 av 6 har dysleksi!
Midtiblinken is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 03:29   #35
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Vært på Aruba Beach Cafe et par ganger, OK plass det.
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 07:29   #36
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Herlig rapport…og heldigvis finnes det jo flere alternativer til SAS.
EB is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 18:14   #37
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Herlig rapport…og heldigvis finnes det jo flere alternativer til SAS.
Takker.. Det gjør det definitivt.. Det jeg egentlig glemte å understreke er det geniale med at denn ruten til tider er direkte. Det er noe magisk med å tusle ombord i lukten av bacon-pølser og kanelboller, glo på deicing og gå ut igjen av fsamme lyet med den deilige amerikanske flyplass-lukten som slår i mot deg.

Selv om man er Star-junkie så har vi flere gankger sjekket Norse som lander på en ufattlige mye bedre flyplass FLL, men de er inmari dyre og da med tanke på at man med EBD har mye bagasje, gratis drekke på monkey og lounge så blir de aldri noe alternativ - dessverre.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 19:19   #38
KnutW
Speedbird Concorde
 
KnutW's Avatar
 
Join Date: Oct 2014
Location: Oslo
Posts: 5,054
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
…den deilige amerikanske flyplass-lukten som slår i mot deg.

Selv om man er Star-junkie så har vi flere gankger sjekket Norse som lander på en ufattlige mye bedre flyplass FLL, men de er inmari dyre og da med tanke på at man med EBD har mye bagasje, gratis drekke på monkey og lounge så blir de aldri noe alternativ - dessverre.
Tror vi har veldig forskjellig luktesans…

Åkkesom, bortsett fra grei ruouting, direkte til Florida, er Norse dessverre ikke mye å gå glipp av. Dårlig service, litt småsurrete besetning, ræva mat og ALT for dårlig konsept på «premium». Men setene er brukbare, det skal de ha.
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 19:58   #39
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Tror vi har veldig forskjellig luktesans…

Åkkesom, bortsett fra grei ruouting, direkte til Florida, er Norse dessverre ikke mye å gå glipp av. Dårlig service, litt småsurrete besetning, ræva mat og ALT for dårlig konsept på «premium». Men setene er brukbare, det skal de ha.
Er enig med KnutW der: Amerikansk flyplass lukt er ikke noe jeg savner.
Jeg flyr Norse over dammen og tidligere Kjos fra OSL til FLL på Premium fordi setene er gode og rutene veldig gode. (Samt at det er 787, der kjenner man forskjell på kabin høyde og trykk i forhold til 767 og 777)
Har dog konsekvent med matpakke ombord. Skjønt man kan være litt heldig, husker det var reker i karrisaus med ris en gang, den var innafor.

Ser du er glad i Florida Sud, men du skummer nok bare fløten der: Får med deg det beste. Har bodd og jobbet her i 24 år, da blir det en annen virkelighet, mye rot og lav standard, kriminalitet er utbredt, orkaner som kan være dødlige, etc. Ikke bare dans på roser..
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2023, 20:27   #40
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: 3x2A - Weekend i MIA

Deilig med inside info Captain. Alltid flere sider av verdens hjørner.

Den med flyplass-lukten må jeg kanskje rette opp litt. Jeg mener ikke at det er nytt aftershave materiale for Tom Ford - det er bare de fantastiske minnene den lukten bringer Alle steder har en lukt, og den sansen er vel noe av det sterkeste på minner.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS med ARN-LAX, OSL-MIA og CPH-MIA LN-MOW Flyforum 417 27-05-2023 20:59
The models of the weekend!! SE-SAM Samlerhjørnet 0 30-01-2015 20:12
NY Weekend LH (CO) SudCaravelle TripReports 4 29-09-2011 06:45
Sommerens tur, OSL - MIA - CUN - HAV - MIA - OSL dhgang03 Reiseforum 8 10-03-2010 12:36
En weekend i BRU Savipix TripReports 9 19-05-2008 17:20


All times are GMT +2. The time now is 18:16.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.