![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!!
Har akkuratt spist en deilig frokost i Executive Lounge i 33-etasje på Hilton Kuala Lumpur og lest i lokalavisen at Malaysian Airlines og Air Asia skal starte et sammarbeid - ytterligere informasjon skulle komme i løpet av dagen. Været en en blanding av skyer/sol så vi får starte med litt shopping så tar vi badeøkten etter lunsj, temperaturen kommer nok opp i 34-35 i løpet av dagen. Ha en riktig fin dag! ![]() Joakim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og mens Big Lebowski koser seg med frokosten, er det straks kvelden i Chicago. Dritt fotballkamp fulgt opp med dritt baseballkamp har stått på programmet i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Kvelden siger frem her i Vancouver også. Jeg har vært så trist i hele dag pga det ufattelige sjokkerende dødsfallet som jeg våknet til...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
En stor hilsen her fra 13 etg på Sofitel Macau. Dagen skal brukes til en handletur inne i Fastlands-Kina..
Sender også mine tanker til Dale Oen`s nærmeste. Fikk samme sjokk her også når jeg våknet i dag tidlig. RIP! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En stille morgen hvor solen såvidt har nådd Malmøya. Første dag i nytt prosjekt - i flyselskapsbransjen resten av året - noe kalenderen bærer preg av - opp i luften allerede i morgen. Ellers går tiden med til å finne leilighet i Italia for de neste månedene - vi må få EU status på den lille Italienerinnen. Ha en flott dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Venter på flytoget og deretter 07.40 til MUC. Tungt å stå opp tidlig da man er særdeles B-menneske. Spent på Fast Track med LH og EBG nå.
Men elefanten er tilbake og på vei ned for å kjefte på Reidar. Ha en deilig dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Onsdag Morgen. En rolig dag etter 1Mai men skal for all del ikke klage noe. Håper været blir bra i dag, så får vi se hva dagen bringer. Kjekt og se at sommeren er på vei ihvertfall, ellers ønsker jeg alle forumister en fin Onsdag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på plass etter å ha fått luftet kameraet på OSL i går. Foreløpig stille og rolig på jobb, så man får håpe at det holder seg slik, men jeg har mine tvil til det. Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Godt i gang med dagens dont. Blir en tur hjemom før kursen settes for OSL og avreise til Edinburgh. Har en følelse av at det blir noen whiskies utpå kvelden. God onsdag!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2007
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Blir en dag med hjemmekontor idag, satser på at det går rolig for seg, og ikke noen større hendelser. Ellers ser det ut til at det blir en strålende dag igjen, og det sier jeg ikke nei takk til. Ønsker alle en flott onsdag ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo.
Det som i går var en fin og fantastisk festdag ble brått avbrutt av Dale Oens plutselige død. En fantastisk idrettutøver og personlighet vi har mistet som gikk bort altfor altfor tidlig. En utøvr som sikkert ville gledet oss med prestasjoner i flere år fremover. Man blir nok en gang minnet på at livet er ikke noe man skal ta forgitt og at man bør utnytte hver dag man har på denne kloden. RIP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Behagelig tom innboks i morges, hvilket er deilig i blant. Grill og utesesongen ble innledet på balkongen i går, og er vel ikke umulig at været er bra nok i kveld også til å sitte ute. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Skåne.
Idag bliver en god dag. Her skal de sidste ting pakkes inden turen går med SK2657 til MUC i eftermiddag. Her bliver det en del timer i LH First Loungen inden turen går med LH730 på F til HKG. Skal vist nok have D-AIHY på vej til HKG. Nogen der ved hvor jeg finder en liste over hvilke A346, der har fået ny First kabine? Rigtig god dag til alle ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra München . Sol og topp vær her. Siden Fnate er underveis er det mulig han vil oppsøke meg å kjefte på at vi glemte Ole B hjemme ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra en solfylt Bergen.
Snart klar for enda en dag på jobb... Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har en mandagsfølelse i dag, selv om det er onsdag.
For en gammel høyremann er det nokså irriterende at "Seiren følger våre faner" er satt på repeat oppe i hodet mitt. Lurer på om jeg har fått i meg noe jeg ikke har tålt?? Uansett månedsstart betyr månedsavslutt, så her er det bare å kaste seg over arbeidsoppgavene. Kun avbrutt av at bilen må på verksted å fikse opp i feilene som ble funnet på EU kontrollen. 7 000 dask skal bytte eier! Slikt kommer jo alltid ubeleilig. Får betale med kortet da slik at man i det minste får noen EB poeng tilbake. Selv om verkstedeieren gjerne ville ha kontant betaling (sleipingen!!) Sola skinner og det er deilig vær! Våkna først kl 0615 og trodde jeg hadde forsovet meg da sola stod rett inn i vinduet. Kanskje dette blir en allright da allikevel? Seiren følger våre faner humpti hum...... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Thon Hotel Gardermoen
Her settes snart snuten i retning sør, før man svinger til høyre og fortsetter vestover ![]() Hyggelig å treffe på både kjente og "ukjente" forumister ved asfaltstripa her borte i går. Slapp heldigvis unna å bli solbrent i går ![]() Neste stopp er ved TRF (Fokserød for de kjente) for lunsj i kafèen ved Obs. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Nederland. Ergrer meg nok en gang over byråkratisk, socialized private health care som denne gangen har klart å rote bort blodprøveresultatene mine fra en uke siden. Nuvel, blir jo spennende å se hvor lang tid dette tar, og ikke minst om jeg får fakturaen jeg fikk tryglet meg til for blodprøvene da de ikke godtok min forsikring (fair enough) og på ingen måte kunne ta betalt på stedet -- hva en simple blodprøve kostet kunne ingen svare på... Nuvel...
Ellers har man akkurat brukt grusomt mange penger på å bestille en iPhone, etter at skjermen på min nåværende Nokia med flott keyboard røk i helgen. Satser på at jeg klarer å venne meg til touch screen... Ha en fortsatt god dag! Last edited by JoeW; 02-05-2012 at 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
You'll never look back ..
![]() G'morgen fra foten av Coal Mountain. Her er man såvidt i gang med dagens arbeide etter en tur på dynga med søppel. Solen skinner og det skal nok bli godt over 30 i dag også. Fruen er fortsatt i AUS så da blir det Morow Radio på høyt volum og muligens litt Chel$ki - Newcastle etterhvert også. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Kuala Lumpur | Someone | Flyforum | 9 | 07-02-2015 18:47 |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |